Räkkipeli 15.12.2008 22:16:25 (muokattu 15.12.2008 22:17:09) | |
---|
Eli trankku nupin overdrive/distortion kanava kuoli yhtäkkiä. Kliini toimii moitteettomasti, mutta särökanavalta pelkkää suhinaa joka luonnollisesti kasvaa masteria nostaessa, eikä pihaustakaan kitarasta. Sulake on ok. Haluisin vaan vähän arvioita viisaammilta ja kokeneemmilta että minkä tasoisesta ongelmasta voisi olla kyse, sillä ostin aika vastikään käytettynä ja maksoi paljon rahaa. Edellinen omistaja ei yllättäen ole kokenut moista tämän vahvistimen kanssa. Tasapainottelen tässä nyt sen kanssa vienkö laitteen huoltajalle ja maksan todennäköisesti taas isoja summia vai täytyykö lähteä kävelemään takaisin entisen omistajan luo. Thänks. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Antti1 15.12.2008 22:19:58 (muokattu 15.12.2008 22:30:00) | |
---|
Noin yleisestiottaen noi trankkunupit voi olla huomattavasti jotain laadukkaita putkareita vaikeampia korjata. Ite vian syystä en osaa sanoa mitään, ikävä kyllä. EDIT: Niin siis en tarkottanu nyt mitään putkivahvari hyvä/trankku paha -juttua. Noihin vaan panostetaan yleensä vähän vähempi, jonka seurauksena voi huoltomiehellä olla peukku hetken aikaa suussa. Ei taida olla kuitenkaan mikään tommonen hedelmäpeli kyseessä? Line6 tms.? Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Räkkipeli 15.12.2008 23:05:18 (muokattu 15.12.2008 23:07:06) | |
---|
Noin yleisestiottaen noi trankkunupit voi olla huomattavasti jotain laadukkaita putkareita vaikeampia korjata. Ite vian syystä en osaa sanoa mitään, ikävä kyllä. EDIT: Niin siis en tarkottanu nyt mitään putkivahvari hyvä/trankku paha -juttua. Noihin vaan panostetaan yleensä vähän vähempi, jonka seurauksena voi huoltomiehellä olla peukku hetken aikaa suussa. Ei taida olla kuitenkaan mikään tommonen hedelmäpeli kyseessä? Line6 tms.? Randallin hieman harvinaisempi malli, jota ei suomessakaan paljoa olla nähty. Itsekin pahoin pelkään että kokeneempi korjaajakin on sen kanssa ihmeissään. Ei siinä, erittäin panostamisen arvoinen vehjehän tuo ompi. Ja sekin että jos varaosia joudutaan lähteä hakemaan niin tähän on varmasti vaikeampi löytää, luulisin. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
H.Corruption 15.12.2008 23:20:11 | |
---|
Eli trankku nupin overdrive/distortion kanava kuoli yhtäkkiä. Kliini toimii moitteettomasti, mutta särökanavalta pelkkää suhinaa joka luonnollisesti kasvaa masteria nostaessa, eikä pihaustakaan kitarasta. Sulake on ok. Haluisin vaan vähän arvioita viisaammilta ja kokeneemmilta että minkä tasoisesta ongelmasta voisi olla kyse, sillä ostin aika vastikään käytettynä ja maksoi paljon rahaa. Edellinen omistaja ei yllättäen ole kokenut moista tämän vahvistimen kanssa. Tasapainottelen tässä nyt sen kanssa vienkö laitteen huoltajalle ja maksan todennäköisesti taas isoja summia vai täytyykö lähteä kävelemään takaisin entisen omistajan luo. Thänks. Entä särökanavan gain? Onko sillä vaikutusta suhinaan/kohinaan? |
Räkkipeli 15.12.2008 23:35:29 | |
---|
Entä särökanavan gain? Onko sillä vaikutusta suhinaan/kohinaan? no sekin oikeastaan lisää sitä kohinaa vaan. Siis mitä enemmän säröä, sitä enemmän kohinaa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Focke Wulf 16.12.2008 00:57:57 | |
---|
Mulla joskus oli samantyyppinen vika randallin vmax nupissa ja syy löyty piirilevyjen sulakkeiden huonosta kosketuksesta. Life is hard, then u die |
Mulla joskus oli samantyyppinen vika randallin vmax nupissa ja syy löyty piirilevyjen sulakkeiden huonosta kosketuksesta. Oliko korjaajalla isokin duuni saada homma kuntoon? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Focke Wulf 16.12.2008 12:08:26 | |
---|
Oliko korjaajalla isokin duuni saada homma kuntoon? Avasin vahvarin ja pyörittelin sulakkeita... Life is hard, then u die |
Räkkipeli 16.12.2008 13:37:59 (muokattu 16.12.2008 13:38:40) | |
---|
Semmonen huomio muuten tähän vielä, että edellinen omistaja oli kuulemma joskus yrittänyt normaalilla kitarapiuhalla yhdistää nuppia kaappiin, jonka seurauksena puha oli kärähtänyt. Olen kuullut että jengi on hajottanut putkinuppeja kyseisellä menetelmällä, voisko tolla tapahtuneella olla tän kaltasia seuraamuksia? Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Insane Kane 16.12.2008 14:22:59 | |
---|
Noh, tuota. Kuulostais että joku juotos on korkannut jostain särökanavan signaalitieltä. Ja sulake ei silmämääräisesti sano vielä mitään, vaan se pitää mitata yleismittarilla jotta voidaan olla varmoja sen toimivuudesta. |
Räkkipeli 17.12.2008 22:06:46 | |
---|
Jaha, tänään vehje toimi yhtäkkiä aivan normaalisti vaikka paikallaan on istua nököttänyt. Eli kyse on varmaankin jonkin sortin kosketushäikästä. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Antti1 17.12.2008 22:07:30 | |
---|
Kannattaa ehdottomasti tarkastuttaa se jollain. Vikaa siellä on, oli se sitten mitä tahansa. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Räkkipeli 17.12.2008 22:32:15 | |
---|
Joo aion viedä kyllä tarkastukseen. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."