Antti1 15.12.2008 23:47:45 | |
---|
Eipä loppunut mulla gasitykset työttömyyteen... rupes vaan vituttaa... =D Menikö se Einstein jo? Mulla näyttää työllisyystilanne vähän siltä kans, että halvempaa putkitoosaa kenties tilalle... :( Einstein tulee kyllä varmaankin olemaan, jos niikseen menee. Ehkä se 100W malli. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
morgga 15.12.2008 23:51:06 | |
---|
Krankki tai JSX on saatava. kränkkiä kokeilin jo reenivolalla ja siinä oli sitä jotain. JSX pitää ottaa vielä testiin. saa nähdä mikä henkien taisto tästäkin tulee. Ainiin, Deanin snakeskin stealthi gasittelee kans. Ja usa deanit. Miksei keno/lottovoittoa voi tulla? BASOJYTÄM |
Räbbänä 15.12.2008 23:52:22 (muokattu 15.12.2008 23:53:07) | |
---|
Krankki tai JSX on saatava. kränkkiä kokeilin jo reenivolalla ja siinä oli sitä jotain. JSX pitää ottaa vielä testiin. saa nähdä mikä henkien taisto tästäkin tulee. Ainiin, Deanin snakeskin stealthi gasittelee kans. Ja usa deanit. Miksei keno/lottovoittoa voi tulla? Kenoamisen lopetin siinä vaiheessa, kun eka voitto napsahti. 20 senttiä... Edit: Voitte uskoa nolottiko ottaa voittoa vastaan siinä paikallisen supermarketin veikkauspisteellä. : D Paina tämä mieleesi senkin kakkapylly. |
Kehtasit kumminkin hakea sen :) itsehän olen parhaimmillani voittanut 2e Niin ja palataan vielä gasitteluun, Framus cobra kaasuttelee myös. Testaamaan pitäisi päästä. Perkuleen "oikeat" vahvistimet. BASOJYTÄM |
Räbbänä 16.12.2008 00:04:30 | |
---|
Kehtasit kumminkin hakea sen :) itsehän olen parhaimmillani voittanut 2e Niin ja palataan vielä gasitteluun, Framus cobra kaasuttelee myös. Testaamaan pitäisi päästä. Perkuleen "oikeat" vahvistimet. En olisi varmaan lunastanut, jos olisin tiennyt mitä odottaa. Ohimennen päätin palauttaa tuon ja eiköhän heti se veikkuspisteen täti hymyillyt ja sanotut, että tais pojalle osua melekonen jättipotti. Paina tämä mieleesi senkin kakkapylly. |
Umas 16.12.2008 05:42:11 | |
---|
Menikö se Einstein jo? Mulla näyttää työllisyystilanne vähän siltä kans, että halvempaa putkitoosaa kenties tilalle... :( Einstein tulee kyllä varmaankin olemaan, jos niikseen menee. Ehkä se 100W malli. Eikka meni kyl jo... halvempaa mullekin tuli tilalle.... way more halvempaa :D Tää on sitä laiffii Luuletko osaavasi soittee kitaraa? http://www.youtube.com/watch?v=uNw9YaXemlM&feature=related |
Incarnation 17.12.2008 00:54:49 (muokattu 17.12.2008 00:55:18) | |
---|
"Wash away a man, take him with the floods" 1966-2004 |
Antroid 17.12.2008 01:36:19 | |
---|
Menikö se Einstein jo? Mulla näyttää työllisyystilanne vähän siltä kans, että halvempaa putkitoosaa kenties tilalle... :( Einstein tulee kyllä varmaankin olemaan, jos niikseen menee. Ehkä se 100W malli. No VH4:selle löytynee kyllä sijoituskohteita jos oot sopivaan aikaan myymässä. :P |
Mr. Speed 17.12.2008 13:54:29 | |
---|
Argh.. Näin joulun alla on hyvä pohtia elämän suuria kysymyksiä, kuten: ESP Horizon II FR vai Jackson SL2H USA ESP on koristeellisempi ja käytettynä halvempi. Jackson on pelkistetympi ja harvinaisempi, sekä hieman kalliimpi. Molempia on tarjolla. Tietysti pitäs päästä testaileen kunnolla sopiiko ESP:n C-mallinen, melko kapea kaula omaan käteen, vai Jacksonin D-mallinen "perus" kaponen kaula.. Ibaneziin olen kyllä itseni totuttanut, joten D on noin lähtökohtaisesti paremmin hanskassa. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Estranged 17.12.2008 13:57:08 | |
---|
Argh.. Näin joulun alla on hyvä pohtia elämän suuria kysymyksiä, kuten: ESP Horizon II FR vai Jackson SL2H USA Heitän villinä korttina customin Carvinilta. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
s8na 17.12.2008 15:27:06 | |
---|
Eipä loppunut mulla gasitykset työttömyyteen... rupes vaan vituttaa... =D Nii, no eipä menny pitkää ni taas minua gassittaa! :D Speduja pitäs saaha uusia! "All the stuff I need is here. I just have to invent how to use them" -MacGyver |
Mr. Speed 17.12.2008 15:36:17 | |
---|
Heitän villinä korttina customin Carvinilta. Jotain ihan oikeaa tietoa asiasta? :o Jos on, niin kerro lisää! Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
Estranged 17.12.2008 15:52:10 | |
---|
Jotain ihan oikeaa tietoa asiasta? :o Jos on, niin kerro lisää! Periaatteessa saat just semmosen soittimen kun haluat samoihin hintoihin Carvinilta. Omien mallien pohjaltahan nuo customit heillä rakennetaan mutta on siellä superstrato-mallejakin. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Antti1 17.12.2008 21:59:49 | |
---|
Jotain ihan oikeaa tietoa asiasta? :o Jos on, niin kerro lisää! Mullon mullon mullon! Jos kiinnostaa, niin pamauta jonkinlaisella kysymyksellä. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Y3J 17.12.2008 22:29:26 | |
---|
Alle kahdeksaan hunttiin irtoaa jo Amerikanstratoja, kiitos taloustaantuman (?). Vois pistää pedaalisäästöt takaisin hyllyyn ja pamauttaa. Kaikki sulle nauraa, Liisakin taivaassa timantteineen. |
Mr_Odo 19.12.2008 08:45:27 | |
---|
|
Räbbänä 19.12.2008 08:51:03 | |
---|
Sain kuvia eräästä kepakosta ja GAS senkuin kasvaa. Eissss...... Onneksi Iba on jo mitä luultavimmin tänään makalla uudelle omistajalle. Paina tämä mieleesi senkin kakkapylly. |
jussimus 19.12.2008 08:51:11 | |
---|
|
Antt0 26.12.2008 20:40:13 | |
---|
Nyt rupes hirveästi tuo PGM301 himottamaan, taas floikatonta näin vaihteeksi mutta pitäisi ensin Deanin kepakko saada alta pois että rahat riittäisivät. Sitten olisi jo aika rivi Ibanezeja... Dave suuttui. |
Ze Kink 09.01.2009 21:24:52 | |
---|
|