Aihe: Warwick-klubi
1 2 3 4 561 62 63 64 6590 91 92 93 94
pharaox
01.11.2008 01:49:56
mut kyllä fortressone:n laatu ja sundi pärjää kaikille. ps. miks tää ketju menee väärinpäin. eli kun mun koneelta avaa sivun niin ollaan vuodessa 2004 tai jotain....
munkero
01.11.2008 18:44:36
Jees. Sain vihdoinkin basson hommattua. Warwick Corvette standard 5 string vuodelta 1997.

Ja kyseessä siis ensimmäinen bassoni. (kitaroita on jo useempia)

Kyllä hymyilyttää :)
Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista...
Blain
17.11.2008 21:01:07
Moro, nyt on järkyttävän kova GAS päällä Warwickiin, erityisesti Corvette-malliin.
Onko $$ ja Standard-malleilla mitään muuta eroa kuin elektroniikka ja mikit (ja hinta)?

ps. omistan rockbagin
Rahaa taikka raitaiset vaatteet..
pekezu
17.11.2008 22:06:13

Moro, nyt on järkyttävän kova GAS päällä Warwickiin, erityisesti Corvette-malliin.
Onko $$ ja Standard-malleilla mitään muuta eroa kuin elektroniikka ja mikit (ja hinta)?

ps. omistan rockbagin

Rokkibägillä ei pääse klubiin, se on ns. halpiswarre, eli ei realdeal ;)

Corveteissa ei ole normaalin ja $$:n välillä mitään muuta eroa kuin mikit ja elektroniikka.
Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti.
Blain
17.11.2008 22:12:48
Hoho, aina kannattaa yrittää.

No, jos niillä ei ole muuta eroa niin on todennäköistä että kohta lähtee Baijerista Corvette tilaukseen ja liityn Warwick-klubin jäseneksi. :) Karvalakkimalli bubinga-bodyllä vaikuttaa aika jämerältä.
Swan
17.11.2008 22:16:13
Rokkibägillä ei pääse klubiin, se on ns. halpiswarre, eli ei realdeal ;)

Kyllä minäki pääsin.
I am the terror that flaps in the night, I am the jailer who throws away the key, I am... feeling really stupid!
>-)))> #26
S.M.A.K.
balzary
17.11.2008 22:18:26

No, jos niillä ei ole muuta eroa niin on todennäköistä että kohta lähtee Baijerista Corvette tilaukseen ja liityn Warwick-klubin jäseneksi. :) Karvalakkimalli bubinga-bodyllä vaikuttaa aika jämerältä.

Kannattaa tsekata mnetin torin tarjonta, monta corvettea tarjolla ja hyvään hintaan lähtee.
Blain
17.11.2008 22:44:19
Uusi soitin on kuitenkin aina uusi, mutta pitää miettiä vielä. Käytetyn saisi tietysti halvemmalla.
pekezu
17.11.2008 23:49:00

Uusi soitin on kuitenkin aina uusi, mutta pitää miettiä vielä. Käytetyn saisi tietysti halvemmalla.

Uusi on toki uusi, mutta en näe itse mitään syytä karttaa käytettyjä soittimia, etenkin jos itse pääsee vielä testaamaan vehjettä. Usein soittimet vain paranevat vanhetessaan ja ompahan jo sisäänajettu peli. Useimmiten myös yksilölliset lapsukset on havaittu käytetyissä yksilöissä, toisin kuin uusissa.
Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti.
mr.bungle
15.12.2008 22:08:34

Tjaa. Klubissa taas. Jotain noissa kolkkosaundisissa ritsoissa täytyy olla, kun ostin sellasen viidennen kerran.

Tai sit oon Jeff B.
bassolla hanuriin
Blain
18.12.2008 23:30:15
Tänään tuli postissa reilu viikko sitten tilattu uusi nelikielinen bubinga-Corvette, kyseessä siis tämä aktiivielektroniikalla ja passiivimikeillä varustettu malli.
Sain ostettua sen Saksasta yhden pienen liikkeen poistomyynnistä sata euroa alle T-kaupan hinnan ja postikulut vain 16 euroa, laittoivat vielä uuden Black label-kielisetin mukaan ja jonkun piuhan eli melkein halvemmalla kuin käytetyt täällä.

En ole vielä malttanut soittaa ollenkaan sillä, koska ostin sen itselleni joululahjaksi, mutta tuntui mukavan jämerältä kepiltä kun hain sen postista ja tarkistin onko kaikki kunnossa. Saksalainen työnjälki näyttää olevan loistavaa niin kuin ajattelinkin.

Käytettyä en ostanut, koska en ole vielä omistanut uutta bassoa ja ajattelin että tämän jälkeen ei pariin vuoteen tarvitse uutta ostaa, harrastelija kun olen. Kesällä sitten joku nuppi+kaappi-setti nykyisen pöntön tilalle.
Rahaa taikka raitaiset vaatteet...
Samu S.
19.12.2008 16:46:29
Pitkästä aikaa bassokantaan instrumenttien ja soittotehtävien suhteen päässeenä, ylpeänä viisikielisen Fortress Onen tuoreena omistajana ilmoittaudun joukkoon kummaan. Linnoitusta on vahvistettu EMG:n aktiivihömpötyksillä, ja väriksi veikkaan "Nirvana Blackia" - ainakin se on silmämääräisesti lähinnä noita Warwickin sivulta löytyviä värejä.

Kenen lie m.nettiläisen vanha tämäkin basso lienee. :D

Jestas, en ole tästä muistanutkaan kirjoitella.

Tämä klubiketjun sivulla 6, vuonna 2004, ilmoittelin ensi kertaa viisikielisen Fortress Onen siirtyneen omistukseeni. Jostain helevetin mielijohteesta tein siitä myöhemmin vaihtokaupan nimimerkki bizen kanssa - mulle tuli G&L Tribute joka oli kyllä aika hyvä sekin.

Aikaa kului ja meikäläistä kismitti, olihan tuo Fortress sopinut näppiini kuin valettu ja ex-haltija unskelotin mittaamattoman arvokkaat modaukset toimivat kuin junan vessa.

Tuossa männä kesänä sitten bize viimein paukautti Warren Torille ja minä siitä paikasta pikaviestittämään ja soittamaan että jos myyt jollekin muulle niin se on pataan + alv.

Näin tuli Fortress takaisin kotiin eikä lähe minnekään enää ikinä. Tavallaan paras basso mitä mulla on koskaan ollut.
When all you have is a hammer, everything looks like a nail
Incarnation
19.12.2008 19:44:31
Jestas, en ole tästä muistanutkaan kirjoitella.

Tämä klubiketjun sivulla 6, vuonna 2004, ilmoittelin ensi kertaa viisikielisen Fortress Onen siirtyneen omistukseeni. Jostain helevetin mielijohteesta tein siitä myöhemmin vaihtokaupan nimimerkki bizen kanssa - mulle tuli G&L Tribute joka oli kyllä aika hyvä sekin.

Aikaa kului ja meikäläistä kismitti, olihan tuo Fortress sopinut näppiini kuin valettu ja ex-haltija unskelotin mittaamattoman arvokkaat modaukset toimivat kuin junan vessa.

Tuossa männä kesänä sitten bize viimein paukautti Warren Torille ja minä siitä paikasta pikaviestittämään ja soittamaan että jos myyt jollekin muulle niin se on pataan + alv.

Näin tuli Fortress takaisin kotiin eikä lähe minnekään enää ikinä. Tavallaan paras basso mitä mulla on koskaan ollut.

Koskettava tarina.
"Wash away a man, take him with the floods" 1966-2004
N_Bates
19.12.2008 20:08:37

...eikä lähe minnekään enää ikinä.

Yeah, right!
Seba
21.12.2008 14:40:07

Hei mähän vasta tajusin että varanuppina löytyy ProFet 5.1
Pääseekö sillä klupiin mukaan?

Suunnitelmana on tehdä sille nuppicase ja pienehkö kenties 2x10 mätsäävä kaappi.
Hot Rod-tyyliin olisi tulossa paketti niin että kehtaisi kotonakin pitää esillä..
Warwickbass
10.01.2009 18:16:50 (muokattu 10.01.2009 18:21:49)
Viisikielinen Thumb Bolt-On ja uusin babe Triumph
http://muusikoiden.net/dyn/users/52688.jpg

Antaa hieman uutta potkua treenaukseen.

Nam...
leksi-B
10.01.2009 18:26:22
Hei mähän vasta tajusin että varanuppina löytyy ProFet 5.1
Pääseekö sillä klupiin mukaan?

Suunnitelmana on tehdä sille nuppicase ja pienehkö kenties 2x10 mätsäävä kaappi.
Hot Rod-tyyliin olisi tulossa paketti niin että kehtaisi kotonakin pitää esillä..

Ainiin, unohdin erota tästä klubista kun Seba vei mun nuppini. :p

Liityn parin viikon päästä takasin bassolla ;)
Tsekkaa -> http://www.myspace.com/thecelene
TatuMustonen
17.01.2009 19:44:19
Arvoisa klubinne saa uuden jäsenen, sillä tänään meille muutti Warwick Corvette std 4 bubinga!
Razanez
17.01.2009 20:27:49

Itsellenikin tuli eilen profet 3.2. Kelepoo lätkytellä. :)
Minut tunnetaan yleisemmin nimimerkillä Osqizzle. Eikö olekin hämäävää.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)