Estranged 12.12.2008 12:43:56 | |
---|
Kipeänä kun olen niin en jaksa keskittyä minkään haastavamman kääntämiseen, tässä siis helppo. Nopeampi kuin luoti Kauhistuttava huuto Raivostunut ja vihaa täynnä Hän on puoliksi mies ja puoliksi kone Sääh, kerrankin tietäisin mutta en minä ehdi laittaa uutta kun vasta sunnuntai-iltana. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Anal Revenger 12.12.2008 13:27:25 | |
---|
Kipeänä kun olen niin en jaksa keskittyä minkään haastavamman kääntämiseen, tässä siis helppo. Nopeampi kuin luoti Kauhistuttava huuto Raivostunut ja vihaa täynnä Hän on puoliksi mies ja puoliksi kone Juudas Pappi - Särkylääke kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
Lammikkovalas 12.12.2008 14:02:19 | |
---|
Juudas Pappi - Särkylääke Sepä se. Uutta kehiin vaan. I broke my G-string while fingering A minor |
Anal Revenger 13.12.2008 16:27:26 | |
---|
Auringonnousu on tuntien päässä Elämän kallisarvoiset sekunnit valuvat pois Huomaamatta, silti täydellisesti Hitaasti kadoten Totuus on aseeni Sinun vihasi ei ole tarpeeksi Toivoisin olevani yksin Jumalani kanssa Liikkuen mustien vesien läpi ******** Toivoisin olevani yksin Jumalani kanssa Olenko löytänyt vastauksen? Virtaukset heikentyvät ja laskevat Nousten pinnalle Kertomattomasta syvyydestä Olenko löytänyt vastauksen? jne. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
Tohtori Tonus 13.12.2008 17:10:50 | |
---|
No tämän toki tunnistan, olenhan itsekin juuri kyseisen pätkän tänne laitellut. Aakkerkokke ja Leviathan. Pitti pystyyn! |
Anal Revenger 13.12.2008 21:45:00 | |
---|
No tämän toki tunnistan, olenhan itsekin juuri kyseisen pätkän tänne laitellut. Aakkerkokke ja Leviathan. Sama. Ole toki hyvä. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! -Pelsi |
Tohtori Tonus 14.12.2008 02:19:07 | |
---|
Sinulla ei ole mitään yhteistä kanssani Luulet että 1993 on vanhaa koulua Ha! Olen ollut rässäri vuodesta -84 Tuskin mikään kuulostaa oikealta enää Olen luonut oman tyylini Myynyt sieluni Manilla Roadille Moderni metalli - ei vittu kiinnosta UH! Kasvoin rockin parissa Meno meni muoviseksi vuonna -94 Voi luoja, kun olet tylsä Jos et ymmärrä mitä tarkoitan Kuuntele vittu Venomin Acid Queeniä Olen luonut oman tyylini Myynyt sieluni Manilla Roadille Moderni metalli - ei vittu kiinnosta UH! Kasvoin rockin parissa Pitti pystyyn! |
hevari666 14.12.2008 04:22:55 | |
---|
Darkthrone - Raised On Rock. Uskomaton biisi ja sanat. HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
Tohtori Tonus 14.12.2008 11:19:26 | |
---|
Darkthrone - Raised On Rock. Uskomaton biisi ja sanat. Oliko tuo nyt sitten positiivinen vai negatiivinen kommentti? :D Mutta oikein jokatapauksessa, jatkakaa. Pitti pystyyn! |
hevari666 14.12.2008 15:42:27 | |
---|
^Ehdottomasti positiivinen. Mätänevä ruumiisi on suljettu arkkuun Makaat pimeydessä, kuolema syövyttää kasvosi Mätänet, matoja arkussasi Matoja päässäsi, kohta ne ovat kuolleita Ei mitään syötävää tyhjässä kallossasi Olet helvetissä, kidutettu sielusi on arpinen Vuosikaudet mätänet kivuissa, yksinäisenä ja kuihtuneena Mätänet, matoja arkussasi HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
hullu_ukko 14.12.2008 16:17:42 | |
---|
^Ehdottomasti positiivinen. Mätänevä ruumiisi on suljettu arkkuun Makaat pimeydessä, kuolema syövyttää kasvosi Mätänet, matoja arkussasi Matoja päässäsi, kohta ne ovat kuolleita Ei mitään syötävää tyhjässä kallossasi Olet helvetissä, kidutettu sielusi on arpinen Vuosikaudet mätänet kivuissa, yksinäisenä ja kuihtuneena Mätänet, matoja arkussasi Repulsion - Maggots in Your Coffin M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
hevari666 14.12.2008 19:01:24 | |
---|
Näino. Joo. HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
Nopeasti... Puhdistunut sielu syntyy uudelleen... Näe... Ollaksesi ja ymmärtääksesi kääntöpuolesi. Et kaipaa minkäänlaista kiitosta... Kaikki... On itkua ennen nauruksi muuttumistaan... Taivaan ja maan välissä on enemmän, jotain mitä filosofiamme ei kykene käsittämään. Tuntematonta... Lähimmäiset, jotka tarvitsevat sinua, lähimmäiset, jotka ympäröivät sinua kääntävät selkänsä. Lähimmäiset, jotka tarvitsevat ja rakastavat sinua, lähimmäiset, jotka ympäröivät sinua ja luottavat sinuun kääntävät selkänsä... Ja kun käännämme selkämme, paluuta kotiin ei enää ole... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
opuh 15.12.2008 01:26:37 | |
---|
Oon tainnut samaan tekstinpätkään vastata aikaisemminkin, mutta menkööt... Down - Nothing In Return (Walk Away) Hahahah |
hullu_ukko 15.12.2008 14:26:06 | |
---|
Oon tainnut samaan tekstinpätkään vastata aikaisemminkin, mutta menkööt... Down - Nothing In Return (Walk Away) En mä ainakaan muistaakseni ole samaa biisiä tänne suomentanut, mutta juu... Oikein. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
opuh 16.12.2008 12:47:02 | |
---|
Sori pojat nyt ei pysty millään keksimään mitään. Nopein ottakoon vuoron. Hahahah |
Ottoko 16.12.2008 15:53:05 | |
---|
Päivänvalo kertoi minulle poikani kohtalosta Aurinko näytti tien, armottoman ja karun Vedetty raivoisten vesien alle lapseni Uponnut upottaviin virtoihin poikani Voimani ei ole tarpeeksi, voimani pettivät minut Tarvitsen taivaiden apua, pyydän ukkosen apua Anon sinua oi salama, tao rauta-ase Taikaharava naaratakseni joen poikaani varten Tulen jumala, tuo valosi Auringon takoja auta minua nyt Rannan vartija tulee nukkumaan lämmössäsi Tuudita kylmien vesien kansa Karkoita pimeyden käärmeet Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Ottoko 18.12.2008 19:46:43 | |
---|
Juum, eli bändi on suomalainen ja kappale on uusimmalta levyltä nimikkokappale. Ei luulisi vaikea olevan. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Rauniotorni 18.12.2008 20:09:40 | |
---|
Amorphis - Silent Waters Jhva Elohim Meth! |
Ottoko 18.12.2008 20:24:15 | |
---|
Amorphis - Silent Waters Joo on............................. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |