Playboy 17.02.2004 22:31:43 | |
---|
Uni on vain kofeiinin korvike.. |
mzg 17.02.2004 22:34:48 | |
---|
muuta en pysty sanomaan kuin, että paljon tuota on haukuttu. |
ezki82 17.02.2004 22:39:10 | |
---|
Mä en noist randyistä tiiä, mut ihan näppärän näkönen peli näyttäs olevan, eikä oo hinnallakaan raiskattu. soita poika, soita! |
lovesrock 17.02.2004 22:39:27 | |
---|
Korealainen halpa pska...ite tilasin myös thomannilta kuten myös veli ja kummassakin kielilukossa viimeistely niin ja näin->katkoo kieliä.Vain kaks värivaihtoehtoa.Duncan design-mikit ei ollu kovin namit... Paljoko RR-3 maksaa sakulandiassa?Siinä=mahtava peli! |
mzg 17.02.2004 22:42:02 | |
---|
Paljoko RR-3 maksaa sakulandiassa?Siinä=mahtava peli! kyllä se rr-5 vaan tuo kolmosen pieksee 6-0. on se vaan mukava vehje. (tähän hymiö jos siltä tuntuu) |
Playboy 17.02.2004 22:53:19 | |
---|
Korealainen halpa pska...ite tilasin myös thomannilta kuten myös veli ja kummassakin kielilukossa viimeistely niin ja näin->katkoo kieliä.Vain kaks värivaihtoehtoa.Duncan design-mikit ei ollu kovin namit... Paljoko RR-3 maksaa sakulandiassa?Siinä=mahtava peli! Kuinka usein katkonu?Meinaan ku oon soittanu vast puol vuotta et en ajatellu ostaa viel mitään muutaman tonnin munillepotkijaa. Uni on vain kofeiinin korvike.. |
edit:poistettu |
mzg 17.02.2004 23:02:50 (muokattu 17.02.2004 23:04:58) | |
---|
Meinaan ku oon soittanu vast puol vuotta et en ajatellu ostaa viel mitään muutaman tonnin munillepotkijaa. no ite ostin ton rr-5:sen n.9 kuukauden soittelun jälkeen. eikä maksanu edes muutamaa tonnia, tasan tonnilla selvisin. :) ja kyllä sitä mukavaa onki "munillepotkijalla" soittaa. rahaa meni mun mittapuun mukaan PALJON, mutta hetkeäkään en oo katunu. ite mietin kans aluks esim. tota rx-10:ä ja muita halvempia vaihtoehtoja, mutta päätin sit kerralla ostaa hyvän ettei pidä heti taas olla vaihtamassa. mutta jos rahaa ei ole tuota n.500e enempää käytettävissä, niin se varmin ratkaisu taitaa olla se vanhakunnon ibanez rg-550 käytettynä. edit.sanoja unohtu välistä prkle... |
kirves 18.02.2004 00:14:48 | |
---|
Itelläni oli joskus tommonen rx10d ja se skeba oli täys ritsa. Nykyään soitan ibanezilla ja en huolisi jacksonia edes polttopuiksi... ihan kivan näköinen kitara ja siinä kaikki kuten kaikki muutkin jacksonit... |
mzg 18.02.2004 01:06:16 | |
---|
Itelläni oli joskus tommonen rx10d ja se skeba oli täys ritsa. Nykyään soitan ibanezilla ja en huolisi jacksonia edes polttopuiksi... ihan kivan näköinen kitara ja siinä kaikki kuten kaikki muutkin jacksonit... tähän vois melkeen sanoo "hoho". en taida olla kovinkaan väärässä ku väitän että et oo kokeillu esim.jenkki-jacksoneita? ja kyllä esim. tuo rr-5 vaikka japski onkin on ihan pirun hyvä. turha alkaa väittämään että kaikki jacksonit on paskoja vain koska on itse joskus joutunut kärsimään tuon korealaisen lelun kanssa. eiväthän kaikki tietenkään voi kaikesta pitää, mutta kyllä nuo kunnon jaskat on paljon muutakin kuin vain "kivan näkösiä". prkle... |
kirves 18.02.2004 01:24:35 (muokattu 18.02.2004 01:25:51) | |
---|
tähän vois melkeen sanoo "hoho". en taida olla kovinkaan väärässä ku väitän että et oo kokeillu esim.jenkki-jacksoneita? ja kyllä esim. tuo rr-5 vaikka japski onkin on ihan pirun hyvä. turha alkaa väittämään että kaikki jacksonit on paskoja vain koska on itse joskus joutunut kärsimään tuon korealaisen lelun kanssa. eiväthän kaikki tietenkään voi kaikesta pitää, mutta kyllä nuo kunnon jaskat on paljon muutakin kuin vain "kivan näkösiä". prkle... Sen jälkeen kun ostin itselleni pari ibanezia on jokainen jacksoni johon oon koskenu, tuntunu ja kuullostanu paskalta. ja sen mun rx oli vanhempia jacksoneita ja valmistettu japanissa |
blöö 18.02.2004 09:54:34 (muokattu 18.02.2004 09:56:22) | |
---|
kuka halpa ostaa se paska saa :) Metalristi. |
rainmaker 18.02.2004 10:14:51 | |
---|
Ei miun jaska ole katkonut yhtään kieltä!! Pysyy vireessäkin ihan hyvin hurjankin kampeamisen jälkeen. huonona puolena hiukan huolimattomasti viimeistellyt nauhanpäät. Kyllä minä ihan tyytyväinen olen rx:ään ollut. Olen mieluummin yksin
oikeassa kuin lauman kanssa väärässä." -Professori Kari Suomalainen- |
lovesrock 18.02.2004 11:31:02 | |
---|
Kuinka usein katkonu?Meinaan ku oon soittanu vast puol vuotta et en ajatellu ostaa viel mitään muutaman tonnin munillepotkijaa Sitä suuremmalla syyllä osta kunnon kitara alkuun,ettei hyvä harrastus kaadu paskoihin kamoihin... |
Playboy 25.02.2004 15:56:49 | |
---|
Sitä suuremmalla syyllä osta kunnon kitara alkuun,ettei hyvä harrastus kaadu paskoihin kamoihin... Ei oo kyllä tähänkään asti kaatunut harrastus vaikka soittelen yamahan erg 121:sellä ja 10W vahvistimella... Uni on vain kofeiinin korvike.. |
Sintti 25.02.2004 16:13:25 | |
---|
Ei oo kyllä tähänkään asti kaatunut harrastus vaikka soittelen yamahan erg 121:sellä ja 10W vahvistimella... no tuohan on ihan hyvä skeba sulla. vaihda vaikka mikit siihen niin lähtee paremmat saundit. ainakin minusta noiden Yammujen mikit on aika tunkkaset. Pistä vaikka EMG-HZ mikit siihen. maksaa jotain 50-70€... luulisin... Ja kannattaa ehkä ensin tuota vahvistus puolta ruveta korjaamaan. :) Humppaa taikka kuole...^_^ prkl... |
Playboy 25.02.2004 16:18:41 | |
---|
no tuohan on ihan hyvä skeba sulla. vaihda vaikka mikit siihen niin lähtee paremmat saundit. ainakin minusta noiden Yammujen mikit on aika tunkkaset. Pistä vaikka EMG-HZ mikit siihen. maksaa jotain 50-70€... luulisin... Ja kannattaa ehkä ensin tuota vahvistus puolta ruveta korjaamaan. :) Niinpä..:) Uni on vain kofeiinin korvike.. |
Lord of the strings 25.02.2004 16:20:47 | |
---|
Ja kannattaa ehkä ensin tuota vahvistus puolta ruveta korjaamaan. :) Marshall JCM800. "Pure nenääs" - G. Pula-Aho |
Metallica mies 26.02.2004 09:41:59 (muokattu 26.02.2004 09:45:11) | |
---|
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-154676.html Elikkä ton oisin tilaamassa kertokaa hyvii ja huonoi puolii kyseisestä vehkeestä. Kannattaa mielummin ostaa RR3, ei ole paljoa kalliimpi mutta huomattavasti parempi. x-sarjahan on valmistettu koreassa mutta RR3 japanissa joten se on ainakin tarkemmin valmistettu/viimeistelty,RR5 ois kyllä jo jonkun sortin unelma mutta maksaa aivan saatanasti. Syökää kanaa! Syökää kanaa! |
Playboy 27.03.2004 10:18:27 | |
---|
no tuohan on ihan hyvä skeba sulla. vaihda vaikka mikit siihen niin lähtee paremmat saundit. ainakin minusta noiden Yammujen mikit on aika tunkkaset. Pistä vaikka EMG-HZ mikit siihen. maksaa jotain 50-70€... luulisin... Ja kannattaa ehkä ensin tuota vahvistus puolta ruveta korjaamaan. :) Mä vaihan mikit sit siihen jaskaan.. Ptäkää hauskaa päivin ja öin, sillä kuolema kuittaa univelat.. |