Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
latuska90 14.12.2008 23:34:15 | |
---|
Tosta kevennystä iltaan: http://www.youtube.com/watch?v=HGfj5otKaw0&feature=channel_page ja täs on kielet skebassa Kuha-staililla: http://www.youtube.com/watch?v=QsXK2zL2-yM&feature=channel Toi "Howlin' Wolf":in komppi menee tossa alussa vähän samalla tavalla kuin Muskan "Paha Tyttö"... Kappas, kylläpä noita vasureita blyys-ukkoja sitten löytyy. Ite kyllä vähän kadun sitä kun piti itse aloittaa kitaransoitto vasenkätisesti... monestakin syystä... :P latuska90: mukavan kiireetön vaikutelma soitossa, taimiltaan allright!! Enpä ole muuten ikinä käyttänyt metronomia, kun se ärsyttää se semmonen "pip, pip, pip...". Mutta kiitti kommentista. ;) Tästä Roots-skaba 53:sta tuo BigPapan veto oli muuten päätähuimaavan upea, kun rupesin näitä aiempia skaboja kuuntelemaan: http://d1.mikseri.net/m/1d7/1001524 … apa%20-%20Roots-skaba53_BigPapa.mp3 Kun itse soittelin tuota samaista taustaa Vox AC30 amPlug -kuulokevahvarin ja mp3:sen kera, niin sain aivan lähes saman soundin kuin BigPapalle itsellään oli tässä soolossa. Soitin siis omaa meksikon fenkkuani tallamikillä sen läpi kevyellä overdrivella maustettuna. Muista vahvistimistani en saa tuota soundia ollenkaan. Jännä juttu... :P "Sen näkee sitte!" - Albert Järvinen |
Kuha 15.12.2008 00:07:20 | |
---|
|
stratomaster 15.12.2008 09:50:35 (muokattu 15.12.2008 09:51:38) | |
---|
Palaan vielä vähän tohon pisteiden antoon. Mun käsittääkseni melko hyväkin veto voi jäädä helposti vähille pisteille. Ainakin mä annan pojoni yleensä sellaisille, jotka todella säväyttävät. Joka skabassa on useita mielestäni ok vetoja, joille mielellään antaisi pisteen, mutta ei vaan riitä. Siis kunnon pistesaaliin saadakseen vedon pitää olla helvetin hyvä useiden mielestä. "Ihan hyvän" ja "huonon" (subjektiivisia käsitteitä tietysti) välillä ei oikeastaan ole paljon eroa noin pisteidenlaskumielessä. Muun muassa tästä syystä kaikkien vetojen kommentointi on paikallaan, silloin kun aikaa ja energiaa siihen vain riittää. |
krk 15.12.2008 10:58:20 | |
---|
Onnittelut roots-haukkikselle ja kiitokset kaikille. Minua miellyttäviä vetoja oli paljon minkä vuoksi jaoinkin pisteitä niin monelle kuin se oli mahdollista. Oli mielenkiintoista soittaa akkarilla sooloa, ja kyllähän siinä sitten yksi kielikin katkesi. Huomasin vaan sellaisen että kun aika paljon tulee soitettua samoilla kamoilla (vaikka ne olisi ihan hyvätkin) niin heti kun on jotain "uutta" niin se tuo myös soittoon uutta inspiraatiota. Ei se ehkä soitossa kuulu mutta oma fiilis on sellainen. Eli vaihtelu virkistää. |
BigPapa 15.12.2008 13:02:42 | |
---|
In the meanwhile in USA: Woaahhh...aika nastaa Sounclickissä: _ highest in charts: # 27 (162,935 songs currently listed in Rock) _ highest in sub-genre: # 2 (13,077 songs currently listed in Rock > Rock n Roll) http://soundclick.com/share?songid=7102690Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
nipatzki 15.12.2008 16:26:35 | |
---|
Toi "Howlin' Wolf":in komppi menee tossa alussa vähän samalla tavalla kuin Muskan "Paha Tyttö"... Joo, toi muskan biisihän on coveri loistavan Nazarethin Bad Bad Boysta Ride On Mules. |
BigPapa 15.12.2008 21:29:27 | |
---|
Onks tosta Latuskan vedosta unohtunu jotain? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
latuska90 15.12.2008 22:09:42 | |
---|
Onks tosta Latuskan vedosta unohtunu jotain? Nyt se on korjattu. ;) "Sen näkee sitte!" - Albert Järvinen |
haukkis 18.12.2008 21:25:17 | |
---|
Nyt on soitot soitettu, siirrytään äänestämään! Ain't nothing the blues can't cure... |
haukkis 18.12.2008 22:07:30 | |
---|
Nyt on lisätty MadMattin viime hetken veto mukaan kisaan. Eikun äänestämään! Ain't nothing the blues can't cure... |
MaQ 18.12.2008 22:35:15 (muokattu 18.12.2008 22:35:24) | |
---|
BigPapa ois ollu pisteillä mutta hullumatti sekotti pakan ku olin jo postaamassa ku tuli veto lisää. Piti sitten arpoa tovi ku ei ollu ku nuo vaivaiset 6 pojoa jaossa. |
BigPapa 18.12.2008 22:38:18 | |
---|
BigPapa ois ollu pisteillä mutta hullumatti sekotti pakan ku olin jo postaamassa ku tuli veto lisää. Piti sitten arpoa tovi ku ei ollu ku nuo vaivaiset 6 pojoa jaossa. Ei se mitään....tossa on se tän kertanen skaba biisi, ja aika rujoa on!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=Ph2wtjwXZY8 Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
MaQ 18.12.2008 23:32:10 | |
---|
Ei se mitään....tossa on se tän kertanen skaba biisi, ja aika rujoa on!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=Ph2wtjwXZY8 No on, ja jos tuon ois kuullu ennen äänestystä niin ois voinu tuumaus olla eri? Ongelmahan on että mulla kun ei ole tuota "roots" taustaa kovinkaan, niin menee nuo kommentit mutulla sen mukaan miten se korvaan istuu. Tosin eipä tuossa ole tarkotuskaan vetää yks yhteen alkuperäsen kans joka on vallan mainio mahdollisuus. Toki SRV kuuluu kitaristeista mun eliittiin ja kuunneltu on, mutta empä tuota pätkää just blokannu. Toisaalta hyvä koska se ois sitten voinu vaikuttaa siihen mitä ite veteli :) |
Illu 19.12.2008 12:04:32 | |
---|
Pistemiehet yllätäen tuttuja pallinaamoja suurin osa. Reeniä lisää että saadaan pojat pois pisteltä :) Niinpä, no jos täällä vielä parin-kolmenkymmenen vuoden päästä soitellaan... ;) |
BigPapa 19.12.2008 12:09:17 | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Illu 19.12.2008 12:29:13 | |
---|
|
BigPapa 19.12.2008 12:33:00 (muokattu 19.12.2008 12:33:15) | |
---|
Jumankekka, Tulilintu! Onnea perheenlisäykselle! Juu ja toi tele on kans ....kiitoksia Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Illu 19.12.2008 13:50:29 | |
---|
Juu ja toi tele on kans ....kiitoksia No kattos kerpele, jumituin kuolaamaan vaan tota Firebirdiä... |
liljam 19.12.2008 15:02:01 | |
---|
ei muuta ku eteenpäin |