Aihe: Jim Root Telecaster
1 2
WnbJohnFrusciante
08.12.2008 18:36:58
Tietääkö kukaa kyseisestä kitarasta mitää ?
oon Jimin iso fani ja oon miettiny ostaa ton, onks kellää kokemusta jos vaik kertoo vähä hyvii ja huonoi puolii ? :)
Zed
08.12.2008 19:02:46

Onkos Turbo lukenut taannoisia keskusteluja ja päättänyt iskeä kultasuoneen? Ei mene läpi.
RU
WnbJohnFrusciante
08.12.2008 19:30:10
mitä helvettiä ?
Detox
08.12.2008 22:00:51 (muokattu 08.12.2008 22:03:48)

Ainakin täällä on mainittu kyseinen keppi:

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=145705

Kaveri päätti ostaa kyseisen kepin ja tilasi sen 3kk sitten F-Musiikista. Hän sai sen 2 viikkoa sitten (eli odotusajat maahantuojalla on pitkät). Kitarassa on kuitenkin pieni vika, jota hän ei huomannut kaupassa keppiä hakiessaan. "Skunkstripen" liitoskohta on hieman huonosti viimeistelty ja se tuntuu ikävästi kitaraa soiteltaessa alimmilta nauhoilta. Ilmeisesti kaula lähtee vaihtoon, mutta ikävä homma että hänelle koituu lisää odottelua. Muuten kitara saundaa hyvältä ja aiempien testien perusteella myös soitettavuus on erinomainen. Hintakin oli n 800€ kovan laukun kanssa, joten edullinen keppihän se on!
Mesa 4 Life!
Check this Shit out!!!
MaxDamage
09.12.2008 11:35:11
Eikös Harriksella ole kyseinen keppi nykyään?? Osaisi varmaan kertoa kepistä enemmän. Ainakin aikoinaan auliisti kertoili Thomson Ibanezistaan jonka nykyään omistankin.
Harris
09.12.2008 12:41:51
Juu, löytyypä hyvinkin. Valkoinen yksilö eeben otelaudalla. Ostin käytettynä pari kuukautta sitten. Viimeistely on hyvä, ottaen huomioon että kyseessä on mehico keppi.

Runko on aika kevyttä mahonkia, joten eipä olkapää ja niska kipeydy soittaessa. Saundi yllätti minut positiivisesti. Minun korvaani kuulostaa aika heleältä ollakseen mahonki runkoinen, mutta silti EMG 60 kaulalla antaa hyvän muhkean saundin.

Kaulaprofiili tuntui aluksi hieman paksulta, mutta nyt se jo istuu hyvin mun suhteellisen pieneen kätöseen. Loistavana puolena on myös se, ettei kitara suorastaan huuda olevansa jonkun signature malli. Lavan takapuolella on ainoastaan Jimin nimikitjoitus.

Ainoa miinus mun mielestäni on rungon etupuolelta puuttuva viiste, jonka takia ainakin mun oikean käden kyynärvarsi osuu inhoittavasti bodyn kulmaan. Ei taida telessä muutenkaa olla sitä viistettä?

Käynyt jopa mielessä hommata myös se musta versio, jahka ystävämme M4ss3 pistää omansa myyntiin ;)

Hyvä keppi. Suosittelen.
WnbJohnFrusciante
11.12.2008 18:31:45
Kiitos vastailuita ;)
M4ss3 m/
14.12.2008 10:21:16 (muokattu 14.12.2008 10:22:23)
Käynyt jopa mielessä hommata myös se musta versio, jahka ystävämme M4ss3 pistää omansa myyntiin ;)

"You wish;)"

Hyvä keppi. Suosittelen.

Ihan paska, ruuvitkin hajosi heti, kun niitä pyöritteli kitaran mukana tulleella kuusioaivaimella. Maalipintakin halkeili heti, kun vähän heitteli tuota raivoissaan.

Iso miinus vielä siitä, että .56 kieli menee vaivoin läpi virittimen nupista, vaikka itse herra Root käyttää vielä paksumpia kieliä.

Enpä osaa suositella kuin vain tosi Jim Root faneille. Valkoinen väri olisi tämän voinut vielä pelastaa, mutta menin sitten hankkimaan mustan. Ja itse odotin tätä tämän vuoden Tammikuusta ja sain vasta oliko se elokuussa.

Maksoi vielä uutena 1050e F-musiikissa. Piti vielä seuraavana aamuna viedä takaisin huoltoon, kun en osannut käyttää lukkovirittimiä ja luulin, että ne oli rikki. Hävittivät vielä sen mustan renkaan sieltä takaa mihin se kieli tungetaan. Kyllä tuolla silti soittelee(jos vaan saisi paksummat kielet).

Edit: Ei sitten kannata ottaa liian tosissaan, osta jos mielesi tekee.
Edit2: Enkä muutenkaan oikein osaa arvostella mitään.
Three four!!!
narmo
14.12.2008 11:00:07
Lisää tällaisia arvosteluita ! ;D
epi2
14.12.2008 11:05:36 (muokattu 14.12.2008 11:06:42)
"You wish;)"

Ihan paska, ruuvitkin hajosi heti, kun niitä pyöritteli kitaran mukana tulleella kuusioaivaimella. Maalipintakin halkeili heti, kun vähän heitteli tuota raivoissaan.

Iso miinus vielä siitä, että .56 kieli menee vaivoin läpi virittimen nupista, vaikka itse herra Root käyttää vielä paksumpia kieliä.

Enpä osaa suositella kuin vain tosi Jim Root faneille. Valkoinen väri olisi tämän voinut vielä pelastaa, mutta menin sitten hankkimaan mustan. Ja itse odotin tätä tämän vuoden Tammikuusta ja sain vasta oliko se elokuussa.

Maksoi vielä uutena 1050e F-musiikissa. Piti vielä seuraavana aamuna viedä takaisin huoltoon, kun en osannut käyttää lukkovirittimiä ja luulin, että ne oli rikki. Hävittivät vielä sen mustan renkaan sieltä takaa mihin se kieli tungetaan. Kyllä tuolla silti soittelee(jos vaan saisi paksummat kielet).

Edit: Ei sitten kannata ottaa liian tosissaan, osta jos mielesi tekee.
Edit2: Enkä muutenkaan oikein osaa arvostella mitään.

Musta nyt "jotenkin" tuntuu että tossa ei ehkä ihan kitaran laadusta ollu kiinni toi että ne ruuvit meni paskaks "kun vähän pyörittelit" ja eihän se kitaran maalipinta tietenkään kestä heittelyä :D ja sitä reikä'ä siellä E kielen tapissa voi kuulee silllä kielellä hioa sillain hellästi (huomaa: hellästi, ei millään kauheella voimalla) että tulis vähän isompi reikä, koska pienikin ero on jo aika iso noissa kielissä.

E: tai jos noi nyt on noin että oikeesti pyörittelit vain vähän, niin sitten tossa pitäs olla ns. nimen tuomaa hintaa sellaset 400-600€:P
M4ss3 m/
14.12.2008 11:11:07
Musta nyt "jotenkin" tuntuu että tossa ei ehkä ihan kitaran laadusta ollu kiinni toi että ne ruuvit meni paskaks "kun vähän pyörittelit" ja eihän se kitaran maalipinta tietenkään kestä heittelyä :D ja sitä reikä'ä siellä E kielen tapissa voi kuulee silllä kielellä hioa sillain hellästi (huomaa: hellästi, ei millään kauheella voimalla) että tulis vähän isompi reikä, koska pienikin ero on jo aika iso noissa kielissä.

E: tai jos noi nyt on noin että oikeesti pyörittelit vain vähän, niin sitten tossa pitäs olla ns. nimen tuomaa hintaa sellaset 400-600€:P

No siis yritin vain korottaa kieliä niin niistä kai oli mennyt ennestääm kierteet, koska pyöri vaan tyhjää. Niin voishan sitä hioa. Tai kuten ehdotettiin muualla, että kuorii sitä kieltä sielt' päästä, että mahtuu.
Three four!!!
jra
14.12.2008 11:16:41
No siis yritin vain korottaa kieliä niin niistä kai oli mennyt ennestääm kierteet, koska pyöri vaan tyhjää. Niin voishan sitä hioa. Tai kuten ehdotettiin muualla, että kuorii sitä kieltä sielt' päästä, että mahtuu.

Jos sulla on ollut joku mörkösetti täydessä vireessä, ja olet niillä pienillä kuusioruuveilla yrittänyt nostaa kieliä, niin varmasti menevät pyöreiksi, oli sitten satasen tai kolmen tonnin kitara. Kannattaa hieman löysätä kieliä ensin, ja sitten hieman kerrallaan nostaa. Jos pitää nostaa enemmän kerrallaan, niin sitten reilusti kielet löysemmällä ennen ruuvailua, niin ei suttaa kannat tai kuusioavain.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
epi2
14.12.2008 11:16:59 (muokattu 14.12.2008 11:17:41)
E: jaaha edellinen viesti selittikin, taidankin sittekin ostaa sen fenkun joskus
jra
14.12.2008 11:22:03
No, eipä tuo enää auta:(
Paitsi seuraavan kitaran
myötä (jos sellaista edes
tulee).

Ei kannata lannistua;) Eihän nuo kuusioruuvit maksa kuin muutaman euron koko setti. Uutta tilalle ja jatkossa varovaisemmin.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
M4ss3 m/
14.12.2008 11:34:15
Ei kannata lannistua;) Eihän nuo kuusioruuvit maksa kuin muutaman euron koko setti. Uutta tilalle ja jatkossa varovaisemmin.

Ei noita varmaan myydä missään. Eikä Thomanilta jaksa tilata, kun pitäisi ensin tilata 20 euron edestä ja siihen päälle 20e kulut.
Three four!!!
slapvete
14.12.2008 11:37:37
Ei noita varmaan myydä missään. Eikä Thomanilta jaksa tilata, kun pitäisi ensin tilata 20 euron edestä ja siihen päälle 20e kulut.

Millbrook Music Helsingissä. Sieltä löytyy jos jonkinnäköistä pikkuruuvia ja härpätinosaa.
51% motherfucker, 49% son of a bitch
sepisti
14.12.2008 11:50:20

Kirjoitustesi sävystä päätellen, sun ois parasta myydä kitarat pois ja aloittaa kazzoo-pillin soittaminen...
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Harris
14.12.2008 17:08:31 (muokattu 14.12.2008 17:10:31)
E: jaaha edellinen viesti selittikin, taidankin sittekin ostaa sen fenkun joskus

Ihan hyvää laatua tuo kitara on. M4ss3:n tapauksessa se vika on käyttäjässä.

Edit: ja mä olen edelleen valmis ostamaan sen kitaran sulta pois m4ss3 ;)
M4ss3 m/
14.12.2008 17:44:27
Ihan hyvää laatua tuo kitara on. M4ss3:n tapauksessa se vika on käyttäjässä.

Edit: ja mä olen edelleen valmis ostamaan sen kitaran sulta pois m4ss3 ;)

En myy!(vaikka mieli tekiskin vähän;)
Three four!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)