walttoni 13.12.2008 20:46:57 (muokattu 13.12.2008 20:47:15) | |
---|
Oot sinä taas porukkaan sortunut. Pakko sen on elää tuon asian kanssa. Mä lähden katsomaan yhtä merkittävää tapahtumaa ihan kohta. Pikku-e ei kelevannut vissiin sinne. COVS2. |
rintapek 13.12.2008 21:51:45 | |
---|
Havainto -> bilemusaa pitää hankkia ohjelmistoon lisää. Olen samaa mieltä. Sitä on nyt vasta 100%. Toisen mokoman tarttis, että kemut menis niinko pitäis. One kind of music only - the good kind |
omarklah 13.12.2008 21:53:05 | |
---|
Olen samaa mieltä. Sitä on nyt vasta 100%. Toisen mokoman tarttis, että kemut menis niinko pitäis. Meillä on huonommin asiat - ei ole kuin 70% pilemusaa... Ekstiätuanoikato... |
Epämuusikko 13.12.2008 22:01:43 | |
---|
Pakko sen on elää tuon asian kanssa. Mä lähden katsomaan yhtä merkittävää tapahtumaa ihan kohta. Pikku-e ei kelevannut vissiin sinne. Hetkinen. Taisin nähdä jotain rokuja sen yhden paikan sivuovella. Yhdet oli jopa junior ja senior. Mitä siellä tapahtuu? R.I.P Oksanen |
Timi 13.12.2008 23:30:42 | |
---|
Iltaa ystävät!Jälleen hieno veto plakkarissa.Soitettiin niin saakutin hiljaa että.18-22 eli mukava aikakin.Jopa minulla smokin kanssa myös vyö! Kylmän viileesti! |
Iltaa ystävät!Jälleen hieno veto plakkarissa.Soitettiin niin saakutin hiljaa että.18-22 eli mukava aikakin.Jopa minulla smokin kanssa myös vyö! Soititteko piletysmusiikkia? |
paice60 13.12.2008 23:47:26 | |
---|
Nyt ei ole enää paljoa eli viime keikka on kohta tän vuoden viimeinen ja päästään kunnon lomalle, 4 viikkoa. Jollei tule tuurauksia. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
rintapek 13.12.2008 23:49:05 | |
---|
Jopa minulla smokin kanssa myös vyö! Mies, jota pitää varoa. Musta vyö smokissa. ;-) One kind of music only - the good kind |
Timi 13.12.2008 23:54:24 | |
---|
Soititteko piletysmusiikkia? Eipä nyt ollut asiakkaalla toiveena bilemusaa.Erään ryhmän 40 vuotis illalliset.Tosin eipä meillä sillee bilemusaa olekkaan.Vieläkään.Vaikka varmaan pitäisi kun häätarjoukset ei tahdo natsata? Kylmän viileesti! |
Timi 13.12.2008 23:58:06 | |
---|
Mies, jota pitää varoa. Musta vyö smokissa. ;-) Aloittelija, kun väri on viininpunainen:) Kylmän viileesti! |
EP 14.12.2008 00:05:39 | |
---|
Eipä nyt ollut asiakkaalla toiveena bilemusaa.Erään ryhmän 40 vuotis illalliset.Tosin eipä meillä sillee bilemusaa olekkaan.Vieläkään.Vaikka varmaan pitäisi kun häätarjoukset ei tahdo natsata? Tuskin ne kaikki mitään piletysmusaa haluaa, vaikken kyllä ees tarkkaan tiedä mitä sillä tarkoitetaan, mutta helevetisti niitä pileorkestereita tuntuu olevan. Rokkia soitetaan ja muutakin menevämpää, mutta ei olla mitään pilettäjiä silti! |
rintapek 14.12.2008 00:16:14 | |
---|
Aloittelija, kun väri on viininpunainen:) Hmmm... en ny asiasta just mitään ymmärrä, mut minust punainen väri vyöhön tulee vasta pualen tusinan mustan jälkeen. Joka tapauksessa, jos miähellä on punainen vyö smokissa ja rumpukapula kädessä, niin kannattaa varoa. ;-) One kind of music only - the good kind |
rintapek 14.12.2008 00:21:19 | |
---|
Rokkia soitetaan ja muutakin menevämpää, mutta ei olla mitään pilettäjiä silti! Juu, rokkia soitetaan ja mitä tahansa muutakin mitä kiinnostaa soitella. Ja ihan pelkkiä pilettäjiä ollaan. One kind of music only - the good kind |
Tankero 14.12.2008 02:24:58 | |
---|
On ohi. Eilen tultiin Syötteen taikaan. Viimeset 40km taksilla, kun Saabista puhkes rengas ja vararengas on semmoinen pikkuinen. Täytynee vaihtaa oikeaan. Walttonin rumparistin kautta saimma renkaan korjaajan tälle päivälle. Tänään sitten kävin päivällä reippailemassa ja autonkin sain. Alkuillasta sitten iski oksetustauti. On kuulemma täällä liikkeellä. Enpä ole tainnut koskaan soittaan keikkaa yhtä huonossa hapessa. Hommat tuli kuitenkin hoidettua. Humppajyrä |
Ukko 14.12.2008 11:51:20 | |
---|
Hmmm... en ny asiasta just mitään ymmärrä, mut minust punainen väri vyöhön tulee vasta pualen tusinan mustan jälkeen. Punaista vyötä ei taida olla karatessa kuin yhdellä ihmisellä kerrallaan. Se on jonkinlainen kunnianosoitus johtavalle auktoriteetille. Tämä näin hataralla muistilla muisteltuna. COVS jäsen nro 6 |
jjussila 14.12.2008 12:02:00 (muokattu 14.12.2008 12:03:22) | |
---|
Huhmari- nimisessä mummopesulassa eilen oli varsin mukavat kinkerit: tupa täynnä sakkia, joka oli viinan voimalla iloisella mielellä. Perssilmän kokonen stage on ja pysyy paikallaan, mutta takavuosilta tuttu katon valoshöy jäi uupumaan, eli ei tarttenut hissutella soitossa. Mitehän v..tussa siellä on joskus mahduttu tuuttaamaan sekstetillä+ pystöllä, kun nyt kvartettillekin teki tiukkaa???? ..ei helev...olisko noin?..... |
Timi 14.12.2008 13:28:59 | |
---|
Punaista vyötä ei taida olla karatessa kuin yhdellä ihmisellä kerrallaan. Se on jonkinlainen kunnianosoitus johtavalle auktoriteetille. Tämä näin hataralla muistilla muisteltuna. Heh!No sit mä oon johtava auktoritetti.Mulle tuo muisti riittää mainiosti.Meinaan minäkin kävin noutamassa unohtuneen runpusälälarkun Hanasaaresta.Pojat pirkuleet piilottaneet hissin viereen kun tarmoa täynnä käytettiin portaikkoa.Mitä tossa matkaa joku 8 kilsaa suuntaansa. Kylmän viileesti! |
Johannes kurkunkastaja 14.12.2008 14:05:05 | |
---|
Heh!No sit mä oon johtava auktoritetti.Mulle tuo muisti riittää mainiosti.Meinaan minäkin kävin noutamassa unohtuneen runpusälälarkun Hanasaaresta.Pojat pirkuleet piilottaneet hissin viereen kun tarmoa täynnä käytettiin portaikkoa.Mitä tossa matkaa joku 8 kilsaa suuntaansa. Judo on mielestäni budo-lajeista tyylikkäin. Hieman lajia harastaneena tämän vain totean. terv. Uchi-komi |
andrei 14.12.2008 14:24:42 | |
---|
Eipä nyt ollut asiakkaalla toiveena bilemusaa.Erään ryhmän 40 vuotis illalliset.Tosin eipä meillä sillee bilemusaa olekkaan.Vieläkään.Vaikka varmaan pitäisi kun häätarjoukset ei tahdo natsata? Edelleenkään en käsitä mikä on bilemusaa. Onko se Dirlandaata ja Hands uppia, kotimaista, ulkomaista? Asiakkaat saattavat tässä olla keskenään ei mieltä. Ehkäpä bilemusa on pelkästään menevää jytämusaa? Piano on viitseliään ihmisen soitin! |
Ukko 14.12.2008 14:30:46 | |
---|
Edelleenkään en käsitä mikä on bilemusaa. Onko se Dirlandaata ja Hands uppia, kotimaista, ulkomaista? Asiakkaat saattavat tässä olla keskenään ei mieltä. Ehkäpä bilemusa on pelkästään menevää jytämusaa? Mun mielestä bilemusa on sellaista jonka tahtiin juhlijat voivat pomppia, vääntelehtiä ja laulaa mukana. Ei siis perinteistä paritanssi musaa. Esim. Dirlandaa on oikein hyvä esimerkki. Amarillo on toinen. Ne osuvat aina maaliin (tietysti osuminen voi olla kiinni esittäjästä). Joku muu voi vapaasti olla eri mieltä. COVS jäsen nro 6 |