Carvel 11.12.2008 14:22:31 | |
---|
"kiitos" kun eivät tule Jyväskylää... |
Marshallga 11.12.2008 14:31:06 | |
---|
"kiitos" kun eivät tule Jyväskylää... Ainahan sitä voi Kuopion kautta koukata... "Support music, not rumors." |
Shredator 11.12.2008 14:37:23 | |
---|
Ohmit on vaan numeroita... |
Räkkipeli 12.12.2008 14:15:18 | |
---|
Tänää soi nodella aikasta hyvää musaaa!! ,,/ Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
oguh 12.12.2008 16:58:03 | |
---|
Monelta Nosturin keikka mahtaa loppua? 02.00? |
Hiekkaharjun Hendrix 12.12.2008 17:08:37 | |
---|
Ihan hyvä veikkaus varmaankin. "Laughter is loud when he tells nigger jokes
with his mouth full of banana" |
kid ego 13.12.2008 10:16:12 | |
---|
Crowd-melominen toimi. :D Aika sairaan kovia vetoja oli. Muutaman viimeisistä missasin kun tuli kiire bussiin. Mielelläni olisin katsonut loppuun asti, ja vaikka seuraavana päivänä koko homman uudestaan. |
Nosturin keikkaa voi kuvailla yhdellä sanalla: murha. Ensimmäisen viiden biisin aikana keikka oli täyttä selviytymistaistelua yleisön velloessa kohti lavaa, pitti pyöri parhaimmillaan kovempaa kuin olen ikinä kokenut ja crowd surffaamistakin sallittiin rajattomasti. Stage dive hommista jäi itselleni vähän huono maku, kun yksi hemmo tuli lavalta suoraan niskaani, aiheuttaen mukavan rasahduksen. Noh... rapatessa roiskuu. Sen sijaan ylhäältä anniskelualueelta yleisöön hypännyt hemmo ei saa meikäläiseltä mitään arvostusta. Aivan saatanan vaarallista alhaalla oleville katsojille, jotka eivät osanneet yhtään varautua hemmon sakkaukseen. Biisilista oli jäätävän kova ja pitkä. Oikeastaan vähän turhankin pitkä omaan kuntooni nähden. Meininki lavalla oli pirun hyvän näköistä ja kaikki oheisjutut kumiveneineen, Hulkeineen ja joulupukkeineen oli hauskaa lisää muutenkin tappavan kovaan keikkaan. Väittäisin, että Dimebag Beyond Forever 2008 oli ehkä kovin keikka, jolla olen ollut. "Wash away a man, take him with the floods" 1966-2004 |
Hiekkaharjun Hendrix 13.12.2008 13:16:12 | |
---|
Olihan se pirun kova. Pitti pyöri taas taukoomatta. Pitihän siellä sitten itekkin pyörähdellä, kunnes sitten sain nilkan telottua siihen kuntoon, ettei sillä vähään aikaan kävellä. Keikka piti tietysti silti katsoa loppuun, tosin hieman sivummalta. Huvittuneisuutta aiheutti se lämppäreiden aikana pitissä heilunut pillisuinen kaveri jolla ei tainnut kaikki olla kotona. En sitten tiedä, mitä kaverille sen jälkeen kävi. Tosiaan se kaveri, joka sieltä anniskelualueelta daivas ois voinu vähän ajatella niitä alla olevia, siitäku tulee kenkä takaraivoon ni se on taju veks. Onneksi olin jo itse siinä vaiheessa siellä sivummalla. Soundeista vielä plussaa, oli varsinkin tällä pääbändillä mukavan selkeät saundit, ei jääny kitaratkaa nyt alle. "Laughter is loud when he tells nigger jokes
AVO 13.12.2008 13:29:26 (muokattu 13.12.2008 16:25:42) | |
---|
Ite olisin voinu käydä useamminki lavalt hyppää mut ei jeesus noi järkkärit sitte piti kovaa linjaa, sitte kun kerran pääsin lavalt hyppää nii ottivat khyl aika nopee meitin vekka siit jengin päält ja sit tuli vaa järkkärilt päin näköö: "Hei v***n kusipää, et oo uudestaa tekemäs tota!" Eiks nyt keikkoilla kuulukki jumalauta riehuu jos siihe annetaan mahdollisuus.. Tarkoitan siis tästä lavalta hyppimistä, en sitä hemmoo kuka tuli sielt anniskelualueelt alas, aika hullua shittiä khyl.. Ja sorry sille kaverille, jos olin MINÄ kuka hyppäs sun niskoihi lavalta siis, en oo varma vai mikä se oli! Mut muuten oli ihan v***n nasta ilta!!! "The Future is Unwritten" |
Incarnation 13.12.2008 13:31:42 | |
---|
Huvittuneisuutta aiheutti se lämppäreiden aikana pitissä heilunut pillisuinen kaveri jolla ei tainnut kaikki olla kotona. En sitten tiedä, mitä kaverille sen jälkeen kävi. Hoho! Kyllä kaverilla on kaikki kotona, vaikka aina ei siltä näytäkään. Tiedän nimittäin tapauksen. Alkoholilla tosin saattoi olla vaikutusta asiaan. Tämä tyyppi, jolla "ei tainnut olla kaikki kotona" osaa sentään pitata, toisin kuin jotkut hemmot DBF:n keikalla. Kädet ja jalat ylhäällä siellä jokunen meni ihan koko ajan. "Wash away a man, take him with the floods" 1966-2004 |
Hiekkaharjun Hendrix 13.12.2008 13:46:19 (muokattu 13.12.2008 15:37:23) | |
---|
Juu, kyllähän heppu ihan siivosti siellä käyttäytyi, ei siinä mitään. Välillä vaan se huoppuminen oli aikas koomisen näköstä. Muutamalla 150kg sotanorsulla oli tosiaan siellä vaan tarkotus vahingoittaa kevyempiään ja kyynärpäätä tietysti sai monikin varomaton pittaaja nenäänsä. "Laughter is loud when he tells nigger jokes
FatSam 13.12.2008 14:44:22 | |
---|
Hoho! Kyllä kaverilla on kaikki kotona, vaikka aina ei siltä näytäkään. Tiedän nimittäin tapauksen. Alkoholilla tosin saattoi olla vaikutusta asiaan. Kukas? Tunnenko? "Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu |
Räkkipeli 13.12.2008 15:36:11 | |
---|
Järkkärit ei vaan tajua.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
t.heiska 13.12.2008 15:49:23 | |
---|
Joo, olihan kova keikka. Soundit oli oikein hyvät ja bändi kovassa vedossa. Lievä paskan maku vaan jäi loppukeikasta tuon yläkerrasta loikanneen piripään takia. Tyyppi tipahti suoraan vieressä olleen kaverini niskaan. Itsekään en oikein tajunnut mitä tapahtui kun kaveri valitti, että nyt sattui oikeasti. Huomasi vaan, että joku tuli kovaa päälle. Anniskelualueella sitten sanottiin, että joku hyppäsi ylhäältä alas. Onneksi hommasta selvittiin aivotärähdyksellä, aineksia olisi ollut huomattavasti paljon pahempaankin. Mun mielestä yleisössä surffailu ja stage divet on ihan jees, mutta muutaman metrin korkeudesta alla olevien ihmisten, jotka ei osaa mitenkään valmistautua, niskaan hyppääminen ei ole millään mittarilla "siistiä". Vittu. Harmi kun tilannetta ei tajunnut heti alhaalla. Ei olisi ollut mikään ongelma pyöritellä hypännyttä tyyppiä lattialla ja aiheuttaa myös hänelle aivotärähdys. Toivottavasti edes loukkasi itseään jotenkin tullessaan alas. |
Daelos 13.12.2008 15:57:16 | |
---|
Heh aika paha jo toi anniskelualuuelta hyppääminen, jos oikein muistan niin sehän oli jossain 2-3 metrin korkeudessa? http://www.last.fm/user/Daelos |
Hiekkaharjun Hendrix 13.12.2008 17:36:49 | |
---|
Oli siitä varmaan se 3 metriä jos siitä kaiteelta loikkas. Ite näin sivummalta vaan kun joku sieltä tuli alas. "Laughter is loud when he tells nigger jokes
phf 13.12.2008 18:58:32 (muokattu 13.12.2008 18:59:25) | |
---|
Jossain vaiheessa keikkaa sain hirveen kolauksen päähän. Luulin stobeksi. Ylhäältä tuli. Mihin kohti se äijä hyppäs? Oisko se ollu sit se jäbä joka potkas päähän? Joo tosiaan keikasta. Ainoa miinus että oli niin pitkä. Itse en ole tottunut sellaseen 2h 15 min setteihin. Mutta muuten oli kyllä täyttä murhaa koko keikka! FUCK ALL FUCKING SHIT - SKITFUCKED OR DIE!!! |
Henkka370 13.12.2008 20:04:50 | |
---|
Mitä mitä, panteralla ollu keikka? |
metal girl 13.12.2008 20:45:15 | |
---|
mun mielestä winn paul on yks parhaimmista rumpaleista. |