sepisti 09.12.2008 00:45:09 | |
---|
Olin joskus takavuosina kavereiden kanssa jossain ruattinristeilyllä. Yhdessä baareista oli tanskalainen bluesjannu vetämässä drubaduurisettiä. Jo heti alusta alkaen jostain takapöydästä alkoi se Paranoidin huutaminen. Meidän jengi istui siinä soittajan lähellä. Puolessa välissä settiä sanoin sille äijälle, että soita nyt muutama tahti sitä Paranoidia, että loppuu se huutelu. No hän väitti, että ei tunne koko biisiä. Mä tarjouduin vetämään pätkän biisiä hänen puolestaan. No, ukko antoi kitaran mulle ja sit laulettiin ja ölistiin kaikki yhdessä. Palkaksi huutelujengi tarjosi muutaman paukun ja ilta jatkui kaikkien kannalta mukavissa merkeissä. Kai tuo huutelu joskus on ollut ihan hauskaa, mutta nykyisin sitä voisi verrata siihen, miten suomalaiset "junttituristit" taputtaa etelänmatkalla aina kun lentokone on laskeutunut:) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
jusbe 09.12.2008 06:51:09 | |
---|
Kai tuo huutelu joskus on ollut ihan hauskaa, mutta nykyisin sitä voisi verrata siihen, miten suomalaiset "junttituristit" taputtaa etelänmatkalla aina kun lentokone on laskeutunut:) Tätä käytäntöä mä en ole ikinä tajunnut. Miks ei saman tien taputettais dösäkuskeillekkin, kun ne saa matkustajat pysäkille hengissä? Todellisuus on vain alkoholin puutteen aiheuttama illuusio. |
Markley 10.12.2008 04:00:35 | |
---|
Olin joskus takavuosina kavereiden kanssa jossain ruattinristeilyllä. Yhdessä baareista oli tanskalainen bluesjannu vetämässä drubaduurisettiä. Jo heti alusta alkaen jostain takapöydästä alkoi se Paranoidin huutaminen. Meidän jengi istui siinä soittajan lähellä. Puolessa välissä settiä sanoin sille äijälle, että soita nyt muutama tahti sitä Paranoidia, että loppuu se huutelu. No hän väitti, että ei tunne koko biisiä. Mä tarjouduin vetämään pätkän biisiä hänen puolestaan. No, ukko antoi kitaran mulle ja sit laulettiin ja ölistiin kaikki yhdessä. Palkaksi huutelujengi tarjosi muutaman paukun ja ilta jatkui kaikkien kannalta mukavissa merkeissä. Kai tuo huutelu joskus on ollut ihan hauskaa, mutta nykyisin sitä voisi verrata siihen, miten suomalaiset "junttituristit" taputtaa etelänmatkalla aina kun lentokone on laskeutunut:) Jätkä osaa paranoidin! Kiinnosti |
poppamies 10.12.2008 08:01:45 | |
---|
Sitä on maailmalla liikkeellä http://en.wikipedia.org/wiki/Free_Bird#Popular_culture_clich.C3.A9 Tuostahan se syy selviääkin. "Free Bird", joka on kaikkien paranoidpyyntöjen isä ja äiti, oli Lynyrd Skynyrd'in encoren encore. Ehdottomasti bändin viimeinen kappale. Eli kun pyytää Paranoidia on niin kuin pyytäisi bändiä lopettamaan. G strings are for strippers! |
Horatius-87 10.12.2008 21:37:42 | |
---|
Kai tuo huutelu joskus on ollut ihan hauskaa, mutta nykyisin sitä voisi verrata siihen, miten suomalaiset "junttituristit" taputtaa etelänmatkalla aina kun lentokone on laskeutunut:) Tää on just parasta. Vois alottaa tosiaan bussi ja junamatkojen lopuksi taputtaminen. Tulee niin juhlallinen olo. Kehitystarina mitättömyydestä kohti keskinkertaisuutta. |
rintapek 11.12.2008 01:08:20 | |
---|
Tää on just parasta. Vois alottaa tosiaan bussi ja junamatkojen lopuksi taputtaminen. Tulee niin juhlallinen olo. Ihan ko mun pändin keikalla... bändi ko lopettaa biisin, ni lattialla olevat alkavat taputtaa... Hmmm... soittopualen päättyessä aina löytyy joku jonka toive on "viis humppaa ja pari valssia". Sit on joku joka huutaa paranoid, koska niin ny vaan kuuluu huutaa, vaikka ei edes tuntisi biisiä. Jos ny ei mitään poikkeuksellista tapahdu, niin huutajista huolimati ilta päättyy prettywomaniin. Se on se vaihe iltaa, jolloin vähintään puolet yleisöstä on naisia, niin siis niitä kauniita. One kind of music only - the good kind |
Lennu 11.12.2008 02:49:56 | |
---|
Mun mielestä olis tyylikästä, että bändi taputtais aina joka biisin jälkeen. Minen tiedä mitään, minussa on matoja! |
Sergei Fallinen 11.12.2008 19:51:48 | |
---|
musta mikään ei oo kauheen tyylikästä. Itse asiassa kaikki on ihan perseestä. |
puusormi 11.12.2008 20:21:16 | |
---|
Itse asiassa kaikki on ihan perseestä. Paitsi paska. Saapiko lähettää terveisiä? |
Jamz 12.12.2008 08:40:35 | |
---|
Joo..tanssibändissä soittelen ja meillekin sitä huudellaan:) Ollaan soitettu paratiisi, kun sitä on huudeltu. Sovitettiin ja reenattiin paranoid sellaiseksi eläkeläishumpaksikin, mutta sitä ei ole ainakaan vielä vedetty keikalla. Raja se on raittiudellakin. |
Minäpä ihmettelen, miksi soittajien pitäisi jollain nasevalla vitsillä pyrkiä nujertamaan tämän erittäin väsynyt huutelu. |
eewo 12.12.2008 22:04:51 | |
---|
"Soittakaa Paratiisi" on paljon mukavempi huuto koska a) sillä pidetään suomalaista musiikkikulttuuria yllä ja b) Paratiisi on paljon parempi piisi kuin Paranoid "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
rintapek 13.12.2008 03:30:00 | |
---|
Mun mielestä olis tyylikästä, että bändi taputtais ... On tullu tehtyä. Monasti toi alkuilta on hiukka nihkeätä, ko porukka ei heti eka setin alussa viä ole vauhdissa. Yhellä keikalla sit oltiin avaussetissä vartti vedetty tyhjälle lattialle, ennenko siihen uskaltautui pariskunta. Spiikkasin aplodit illan ensimmäiselle tanssiparille ja sit taputettiin. Pierunpidätystunnelma lähti sillä. Oli muuten lattialla tungosta ko seuraava biisi lähti, mut ei me enää sit taputettu... One kind of music only - the good kind |
--Tomppa-- 13.12.2008 20:48:04 | |
---|
Kai tuo huutelu joskus on ollut ihan hauskaa, mutta nykyisin sitä voisi verrata siihen, miten suomalaiset "junttituristit" taputtaa etelänmatkalla aina kun lentokone on laskeutunut:) Tämä. Aina joku siellä nurkassa alkaa taputtaa ja kaikki yhtyy mukaan.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
puusormi 13.12.2008 22:34:17 | |
---|
Tämä. Aina joku siellä nurkassa alkaa taputtaa ja kaikki yhtyy mukaan. Olihan Paul Ankallekin palkattu muutama teinityttö aloittamaan kirkuilun ja pyörtyilyn eturiviin. Kun homma saatiin käyntiin muutakin kuin värvättyä väkeä kaatui sitten kuin Niilo Ylivainiolla parhaina päivinään. Että osaa ne muusikotkin, eikä vaan mallorkan matkaajat. Saapiko lähettää terveisiä? |
Antti1 13.12.2008 22:40:28 | |
---|
Mä soitin ja lauloin eilen pikkujoulukeikalla ekan säkeistön ja lirautin pienen soolon, kunnes rumpali vaiensi mut. Yleisö nauro. En tiedä johtuko naurut mun humalaisesta olemuksestani, omituisesta versiosta, vai jostain muusta. Sepalus oli ainakin kiinni, niin ei se siitäkään johtunut... Pääasia, että homma toimii. Diezel huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=775 |
Musiikkimasiina 14.12.2008 12:44:31 | |
---|
Olihan Paul Ankallekin palkattu muutama teinityttö aloittamaan kirkuilun ja pyörtyilyn eturiviin. Kun homma saatiin käyntiin muutakin kuin värvättyä väkeä kaatui sitten kuin Niilo Ylivainiolla parhaina päivinään. Että osaa ne muusikotkin, eikä vaan mallorkan matkaajat. Joskus oltiin kaveriporukan kanssa (jossa oli siis myös tyttöjä) Jyväskeskuksessa ja siellä sattui olemaan Aleksi vähäpassi vetämässä jotain settiä. Joku keikkajärjestäjähemmo tuli siihen sitten käskemään, että huutakaa sitten kovaa ja taputtakaa kun setti on ohi. Säälittävää. |
Meisseli 16.12.2008 10:54:35 | |
---|
-"Soittakaa Paranoid!" -"Vittu mitään Zeppeliniä!" Änd Unnunnuu.... |
Kummajainen1990 16.12.2008 16:02:58 | |
---|
-"Soittakaa Paranoid!" -"Vittu mitään Zeppeliniä!" Justiin näin :D itte oon ainaki huomannu ku kaveriporukooden kans käyty keikkoja kattomas että puolekkaa jokka sitä huuteloo ei oo koskaan ees kuullu koko biisiä. sitä huudellaan koska siitä on tullut jo tapa, eli ei se suoranaista vittuulua ole bändiä kohtaan. Myötähäpeä tosin iskee aina kun joku huutaa tuon niin legendaarisen lasahduksen. Music, probably the best thing in the world |
tcitc 16.12.2008 17:43:46 | |
---|
Alussa joku huutaa että soita paranoid. Sit kaveri selittää kameran vieressä et suurin osa noista huutajista ei ees tiiä mikä on paranoid. Sit tulee soittoo. Ja vähän sitä paranoidiiki. Tää on sit ihan huumorilla höystetty "talent"-kisa jossa kaveri kävi heittää mikrocuben kanssa settii. http://www.youtube.com/watch?v=u9KBAXkKVrYAmateurs built Titanic, professionals built the ark. |