HaloOfFlies 19.11.2008 10:05:28 (muokattu 19.11.2008 10:08:06) | |
---|
Erittäin mielenkiintoista. Poikkeavatkohan Suomessa kiertueellaan? Olisi hieno nähdä livenä. Kuuntelin tässä juuri Stargazerin ja on se huima biisi, aivan mahtava. Ainakin ensi helmikuussa aloittavat kiertueen Venäjältä, näin luin artikkelista, jossa mainittiin tästä paluusta. Taitaa isä-Blackmore omistaa Rainbow-nimeen oikeudet, ja tuskin niitä edes pojalleen antaisi. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
StJerky 19.11.2008 10:37:23 | |
---|
ja kaivaisivat vielä Powellin rumpujen taakse!! Ihan kirjaimellisesti... |
Twister68 02.12.2008 21:52:12 (muokattu 02.12.2008 22:24:47) | |
---|
Blackmore junior sanoo nettisivuillaan, että kävi kysymässä isäpapan siunausta Over The Rainbow -projektiin ja iskä oli todennut että anna palaa vaan. Rainbowilla on varmaan iso joukko faneja, jotka ei koskaan nähneet bändiä livenä. Tässä olisi nyt edes jonkinasteista korviketta tarjolla. Se blondi ei taida koskaan enää päästää Ritchietä rokkihommiin. |
Ritsie 02.12.2008 22:36:00 | |
---|
Tekis kovasti mieli nähä tuo kokoonpano. Rainbow on kyllä sieltä paremmasta päästä, vaikka ei itse Dio oliskaan lauleloimassa. KAtsellaan, toivotaan, kuolataan. On apinoita viistoista rivissä tässä, toisiaan selkään läpsimässä. Huraa! |
scarletmara 04.12.2008 15:30:17 | |
---|
En osaa sanoa, kiinnostaisiko nähdä moinen projekti livenä, kun Rainbow'han on Ritchie Blackmore, siinä nyt soitti välillä yksi sun toinen muusikko. Joidenkin parjaama Stranger in Us All on loistava lätty, vaikka taustalla soittaakin melkein never heardeja muusikoita. Silloin jos Ritchie ei siinä olisi ollut kitarassa, ei sitä olisi Rainbow'ksi kehdannut kutsuakaan. Niin no Ritchie Blackmore's Rainbow -nimellähän tuo kyllä onkin. Rainbowilla on varmaan iso joukko faneja, jotka ei koskaan nähneet bändiä livenä. Tässä olisi nyt edes jonkinasteista korviketta tarjolla. Se blondi ei taida koskaan enää päästää Ritchietä rokkihommiin. Minä esim. Kun olen syntynyt 80-luvun loppupuolella, olisi käytännössä ollut hullua, jos olisin about 7-vuotiaana tai sen alle nähnyt Rainbow'n livenä. Eihän vanhempani tietenkään tiedä, mikä Rainbow on, joten se siitä, että olisin ehtinyt nähdäkin sen. Ja mitä Blackmore's Nightiin tulee, minä pidän siitä ja olin katsomassa tänä kesänä, mutta joillekin se on vain niin este, kun ei ole Ritchie soittamassa rockia tuon projektin takia. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
foetor ex ore 05.12.2008 00:37:09 | |
---|
Ritsi rules, mitä välii jos joku hinth vetää nopeemmin, ku Ritsi näytti mitä stratol ja sähkökitaral voi tehä!!! WAYYY WAU WAY! Eli hän oikee tallo kunnol sitä polkuu mitä Hendrix ensin asteli! Ritchie Blackmore and Heavy Fucking Metal and Hard Rock unite! |
Wrong man 05.12.2008 16:38:37 | |
---|
Eli hän oikee tallo kunnol sitä polkuu mitä Hendrix ensin asteli! Oliko muuten Jimi ensin? Taisi ollakkin. Molemmat kuitenkin vaikuttivat samaankin aikaan ja jopa kunnioittivat toisiaan! |
losalvaros 05.12.2008 17:47:36 | |
---|
Hendrixhän oli sanonut nähdessään Ritchien livenä "this guy is something special". Eipä ollut Jimi-vainaa kovinkaan väärässä. Blackmore
Hendrix
Malmsteen
SRV
Gilbert
E. Johnson |
Twister68 06.12.2008 17:48:08 | |
---|
Ja mitä Blackmore's Nightiin tulee, minä pidän siitä ja olin katsomassa tänä kesänä, mutta joillekin se on vain niin este, kun ei ole Ritchie soittamassa rockia tuon projektin takia. Makuasioista ei voi kiistellä. Minusta Blackmore's Night on aivan järkyttävää rivitanssimusiikkia. Suosittelen lämpimästi (jos siis haluaa nostattaa verenpainettaan) esim. kuuntelemaan tämän biisin: http://uk.youtube.com/watch?v=7FjIUWWTDb0 Ritchie Blackmore soittamassa jotain zorbas-rallia? Blackmore's Nightmare? |
Peoplez 06.12.2008 18:07:42 (muokattu 06.12.2008 18:08:58) | |
---|
Makuasioista ei voi kiistellä. Minusta Blackmore's Night on aivan järkyttävää rivitanssimusiikkia. Suosittelen lämpimästi (jos siis haluaa nostattaa verenpainettaan) esim. kuuntelemaan tämän biisin: http://uk.youtube.com/watch?v=7FjIUWWTDb0 Ritchie Blackmore soittamassa jotain zorbas-rallia? Blackmore's Nightmare? Joo tuo uusin levy oli kyllä heikohko, pakko se on myöntää. EDIT: mutta kyllä tuolta uudelta levyltä löytyy myös muutama hyvä raita: http://uk.youtube.com/watch?v=q-fDiP3PB34&feature=related |
Mediamoguli 06.12.2008 18:08:10 | |
---|
Kävin kanssa katsomassa Blackmore's Nightin silloin joskus ja livenä oli kyllä oikein nautittava kokemus, mutta onhan tuo kyllä levyltä ajoittain aika kamalaa. Etenkin juuri tuo Toast to Tomorrow. Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus |
StJerky 08.12.2008 10:13:49 (muokattu 08.12.2008 10:14:35) | |
---|
Suosittelen lämpimästi (jos siis haluaa nostattaa verenpainettaan) esim. kuuntelemaan tämän biisin: http://uk.youtube.com/watch?v=7FjIUWWTDb0 Ritchie Blackmore soittamassa jotain zorbas-rallia? Blackmore's Nightmare? Luulin Hortto Kaaloksi. Tuo on varmaan anglosaksilaisille tosi eksoottista, mutta meille aika humppaa. |
Nick Bone 09.12.2008 12:47:21 | |
---|
Herranjumala mitä sontaa! Nyt on ajettu metsään ja oikein kunnolla. Onko pariskunta Blackmore ja Night seonnut lopullisesti? Eiös ne asu jossain ikivanhassa linnassa ja hämyile siellä keskenään? No, kyllähän nykyään suurin osa hevistä muistuttaa humppaa ja sitä onkin, mutta kyllä tämä menee jo se tietyn rajan yli. AAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!! Progressive rock is for those who cant count to four. |
Megalomania 10.12.2008 14:44:55 | |
---|
Herranjumala mitä sontaa! Nyt on ajettu metsään ja oikein kunnolla. Onko pariskunta Blackmore ja Night seonnut lopullisesti? Eiös ne asu jossain ikivanhassa linnassa ja hämyile siellä keskenään? Eihän siinä mitään, jos itse tykkäävät. Eihän sitä kannata rokkia väkisin ruveta vääntämään, jos ei herra Blackmorea kiinnosta. |
mlehtinen 10.12.2008 15:18:56 | |
---|
^^ Aivan niin. RB on kyllä nähnyt ja kokenut sen rokkielämänkin ja saapahan vieläkin soitella keikoillaan Stratoa niin paljon kuin huvittaa. Joskus huvittaa enemmän ja joskus vähemmän. Sen verran olen herraan (kirjojen ym. median perusteella) tutustunut että tekee juurikin niin kuin itseä huvittaa. Ei häntä kauheasti kiinnosta mitä muut ajattelevat tai haluavat hänen tekevän. Eikä tuo BN:kään ihan kauttaaltaan pelkkää roskaa ole. Makuasioitahan nämä ovat aika pitkälti mutta minä tykkään kyllä. Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)" |
-Cale 11.12.2008 17:06:32 (muokattu 11.12.2008 17:09:06) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=LBV9Bc8ngVghttp://www.youtube.com/watch?v=goi9jXCerds Olen tässä muutaman päivän ajan katsellut Rainbown livevetoja ja täytyy kyllä todeta että tuo Doogie White on vaan hiton kova vokalisti! Usein juuri laulu kusee Rainbown liveillä vaikka muu toimiikin, varsinkin Diolla ja Bonnettilla. Näin Doogien livenä muutama vuosi sitten Malmsteenin vokalistina mutta en kuullut silloin laulua kunnolla, vaikka monissa arvosteluissa on että laulu kuului jopa liian kovaa, sääli sinänsä. |
mlehtinen 11.12.2008 18:02:36 | |
---|
Juuh. Olen vissiin aiemminkin kehunut Doogien liveversioita edeltäjiensä (Gillan, Coverdale, Dio, Bonnet, Turner) biiseistä. Kaikista Rainbown laulajista klaaraa parhaiten edeltäjiensä biisit joita pakosti joutui tietenkin esittämään. Esim. Turner ja Bonnet eivät onnistuneet kovin vakuuttavasti Dion aikaisissa biiseissä. Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)" |
Landola59 12.12.2008 00:18:30 | |
---|
Bonnet eivät onnistuneet kovin vakuuttavasti Dion aikaisissa biiseissä. tästä mun täytyy olla erimieltä. Bonnet on valtavan hienoja vetoja vetäny keikoilla Dion laulamista kappaleista, kuten stargazer tai man on the silver mountain TAI catch the rainbow. Vaikka miehellä ikää jo onkin ja ääni meinaa pettää, paremmalta mielestäni tuo stargazerkin kuulostaa bonnetin laulamana kuin dion. Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. |
mlehtinen 12.12.2008 05:59:23 | |
---|
Ahaa, no sitten minun kohdalleni ei ainakaan ole sellaista bootleggiä osunut. Toivottavasti ainakin puhumme samasta asiasta? Minä puhun nimenomaan Rainbown keikoista, Bonnetin sooloaikoina esittämistä versioista minulla ei ole mitään mahdollisuutta puhua koska en niistä mitään tiedä. Rainbowsta voisin väittää tietäväni. Tosin makuasioitahan nämä... Nimimerkki Biibob Blackmoresta: ":) Paskimmillaankin paras ja ainut oikea kitaristi purplen riveihin. :)" |
Ahaa, no sitten minun kohdalleni ei ainakaan ole sellaista bootleggiä osunut. Toivottavasti ainakin puhumme samasta asiasta? Minä puhun nimenomaan Rainbown keikoista, Bonnetin sooloaikoina esittämistä versioista minulla ei ole mitään mahdollisuutta puhua koska en niistä mitään tiedä. Rainbowsta voisin väittää tietäväni. Tosin makuasioitahan nämä... Bonnethan viipyi Rainbowssa suhteellisen lyhyen ajan (kuten muutama muukin :-)) ja oli käsittääkseni tuolloin heikommassa laulukunnossakin.Muistelen ,että mies sai kenkää seuraavasta pestistään MSG:n laulajana mokattuaan keikalla pahasti. Nyttemmin Suomessa heitettyjä soolokeikkoja nähneenä voi yhtyä kehuihin: mm.Stargazer kulkee Bonnetilla hienosti.Miehellä on laulussaan ns.munaa kuten Diollakin ja se Turneria ehkä hieman haittaava AOR-soundi puuttuu vaikka Turner sinänsä hyvä laulaja onkin. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |