Geetar 11.12.2008 13:48:57 | |
---|
On kyllä komeaa soittoa, varsinkin saundin puolesta. Meinaan siis sitä miten se pistää kitaran ja kamat soimaan. Sanokaapa joku hyvä Granfeldin levy (tai levy missä se soittaa) mistä löytää tuota meininkiä? Tullut joskus vuosia sitten jotain livelevyä kuunneltua, ei oikein iskenyt silloin. No tuollaista meininkiä soittotyylin ja soundin puolesta löydät esim. 2 viimeisimmältä levyltä. Sum of Memories Ben Granfelt Band Bonnier/Amigo 2006 Notes From The Road Ben Granfelt Band Bonnier/Amigo 2007 Live in London and Beyond Wishbone Ash Classic Rock 2003 (tää on myös hyvä dvd) Ja tietty helmikuussa tuleva uusi plättä (ai vittu muuten toimii ne uudet biisinä livenä) Keep practising |
lukethesis 11.12.2008 13:49:50 | |
---|
Sviddu ois kova kun ylöskaivetut multakasa ja pari luuta möllöttäis keskellä studion lattiaa ja Marzi utelis että "mikäs oli semmonen ratkaseva hetki sun musiikillisella uralla?". Paras jakso ever. Ja sitten tottakai aina muistaa murahdella jokaisen vieraan lauseen jälkeen. "YMh!". "JOo." |
velsa 11.12.2008 14:08:09 | |
---|
mutta kertookaas nyt joku mulle mistä tossa Euge Valovirran hommassa on kyse???????? Aivan karmeeta räpiköintiä....! Kauas on pitkä matka........ |
Geetar 11.12.2008 14:16:26 | |
---|
mutta kertookaas nyt joku mulle mistä tossa Euge Valovirran hommassa on kyse???????? Aivan karmeeta räpiköintiä....! Se on kato sitä heavy-kitarointia... mäkään ymmärrä, mut ei tarvikaan. En kuulu kohdeyleisöön (30v =) Keep practising |
J.Hollström 11.12.2008 14:22:47 | |
---|
mutta kertookaas nyt joku mulle mistä tossa Euge Valovirran hommassa on kyse???????? Aivan karmeeta räpiköintiä....! Mut haisee rokille. Orggis tuhkis. |
darrell 11.12.2008 16:17:11 | |
---|
mutta kertookaas nyt joku mulle mistä tossa Euge Valovirran hommassa on kyse? Minäkin olin alkuun ko. jakson heti nähtyäni vähän pettynyt, että "miksi ihmeessä ja millä perusteella", mutta sattumalta juuri tänään katsoin tuon jakson uusiksi, ja sehän oli aivan hyvää vääntöä. Ohjelman parasta antia on juuri se, että siinä on erilaisia soittajia, jotka tulee erilaisista musiikillisista taustoista, jotka soittaa erilaisilla kamoilla, ... jne. Antaa kaikkien kitaroiden soida. Kielten värähtely yleinen ja yhtäläinen. |
Bluesmies 11.12.2008 17:21:12 | |
---|
Tosi hyvä jakso. Kämäräis-jakson jälkeen parasta antia. Vaikutti mukavalta mieheltä Ben ja hyvä soittaja. Hyviä juttuja myös kertoi, tuota olisi voinut kuunnella pitempääkin. |
Kattelin tuossa tuon Benin jakson ja oli aivan hyvä kyllä. Pitkästä aikaa KK:ta katoin. Nyt ei ole mitään hevi vs jazz/blues-tappelua alottaa, mutta onkos niitä muita heviurpoja tulossa kuin Euge? Eikös Laihon pitäny ainakin tulla? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
juikkipuikki 11.12.2008 18:06:09 | |
---|
Kattelin tuossa tuon Benin jakson ja oli aivan hyvä kyllä. Pitkästä aikaa KK:ta katoin. Nyt ei ole mitään hevi vs jazz/blues-tappelua alottaa, mutta onkos niitä muita heviurpoja tulossa kuin Euge? Eikös Laihon pitäny ainakin tulla? En tiiä tuleeko, mutta sais tulla :) Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
MaQ 11.12.2008 18:23:00 | |
---|
mutta kertookaas nyt joku mulle mistä tossa Euge Valovirran hommassa on kyse???????? Aivan karmeeta räpiköintiä....! Ette kyllä prkl alota sitä jankkausta taas... :) Tämä asia on jo käyty läpi. Lukekaa aikasemmat viestit. |
jyrkkala 11.12.2008 23:37:06 (muokattu 11.12.2008 23:40:01) | |
---|
Se on kato sitä heavy-kitarointia... mäkään ymmärrä, mut ei tarvikaan. En kuulu kohdeyleisöön (30v =) Joo, ei sitä kaikki ymmäräkkään. Miten mulla kun oon 35 ja kolmen lapsen isä? Se on tuo heviurpoilu kantanut monen synkän virran yli tässäkin elämässä....btw olisin muuten maksanut sinne DBF/ luokkaretki from hell- keikalle mutta soittivat ilmaiseksi. Pisteet Granfeltille, paras soundi tähän mennessä ja se Kämäräinen meni yli hilseen mutta on tässä maailmassa paljon muutakin mikä hämmästyttää/kummastuttaa pientä kulkijaa... |
Neponen 12.12.2008 09:26:42 | |
---|
Granfeltti tempas kyllä hyvän jakson.. tykkäsin kovasti. Claptonin Cocaine:sta hieno sovitus, menevämpi ku alkuperäinen =) Tosta Eugesta sen verran, että ihme tyyppi täytyy sanoa. Meinaan sen jälkeen, kun katto Guitar Heroes:in, niin on se nyt hienoa rikkoa kauheessa kännissä tavaroita? Mutta jatketaan. |
komero 12.12.2008 11:41:35 | |
---|
|
zwiebeln 12.12.2008 12:42:58 | |
---|
Olihan taas erinomainen jakso. Odotukset oli ennen jaksoa ihan nollassa, kun näin Granfeltin joskus kymmenen vuotta sitten tv:ssä, missä se kuvaili soittoaan futuristiseksi tai jotain yhtä älytöntä. Kaverista sain sillon sellaisen kuvan, että on niin täynnä itseään kuin olla ja voi. Mutta hei, tää kaverihan on ihan täyttä rautaa. Ehkä se oli jo silloinkin, en vaan ymmärtänyt. Minä kiitän ja jään innolla odottamaan ensviikon jaksoa. Näkisin mielellään Esa Pulliaisen vieraana. Edustais taas vähän eri tyylistä soittoa, kuin mitä tähän asti nähdyt. Kesällä taas Malcolmin veljekset voisivat myös piipahtaa Marzin luona soittamassa rockia. |
John Titor 12.12.2008 13:03:37 | |
---|
Tosta Eugesta sen verran, että ihme tyyppi täytyy sanoa. Meinaan sen jälkeen, kun katto Guitar Heroes:in, niin on se nyt hienoa rikkoa kauheessa kännissä tavaroita? Mitäs se nyt siellä rikko? Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
velsa 12.12.2008 13:28:16 (muokattu 12.12.2008 13:30:55) | |
---|
Mut haisee rokille. Ja paskalle......8) älkää nyt kukaan loukkaantuko....on se Euge ihan näyttävä rokki kukko!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
--Tomppa-- 12.12.2008 20:38:43 | |
---|
Mitäs se nyt siellä rikko? Hiljaisuuden. HAHAHAHAHAHAHA. hah. Olen koomikkonero. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |
Peltsi88 12.12.2008 21:35:54 | |
---|
Hiljaisuuden. HAHAHAHAHAHAHA. hah. Olen koomikkonero. 1993 syntynyt sellainen. |
BigPapa 12.12.2008 22:15:57 | |
---|
Kuka on Euge Valovirta? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Neponen 12.12.2008 22:16:03 | |
---|
Mitäs se nyt siellä rikko? Paiskasi sen skitan siihen maahan --> plugi meni tohjoks.. |