Aihe: VIELÄ MAHTUU! rockabilly/psychobilly_kurssi kontrabasisteille
1
JudeJude
11.12.2008 20:19:59
Minulle ei ole koskaan tämä 'billy-osasto jotenkin kolahtanut, vaikka soitin onkin oikea siihen nähden. Olisiako sitä teitillä jotain oikein ansiokkaita kuunteluvinkkejä neuvoa?

-jude
"Kaikki jotka soittavat bassoviulua tai pasuunaa, ovat useimmiten neuvottomia." -Anton Tsehov, Romaani bassoviulusta
vilmahiiri
11.12.2008 21:31:37

Minulle ei ole koskaan tämä 'billy-osasto jotenkin kolahtanut, vaikka soitin onkin oikea siihen nähden. Olisiako sitä teitillä jotain oikein ansiokkaita kuunteluvinkkejä neuvoa?

-jude

Ensimmäiset jotka mulle kolahti olivat: Gutter Demons, Zombie Ghost Train ja Mad Sin...mutta kaikilla on tietty oma makunsa...:)
Keep the focus and eventually the focus will keep you.
Shuffle and Boogie
13.12.2008 23:25:25
pitää laittaa mietintä myssy päähän kiinostusta ois
Old Time Rock'n'Roll
vilmahiiri
17.12.2008 09:57:28

pitää laittaa mietintä myssy päähän kiinostusta ois

Jos haluat tarkempaa tietoa ja tiedottelua niin heitä maililla (bassoseminaari@gmail.com)! Se ei vielä sido mihinkään! Laitan sitovimmista ilmoittautumisista pyynnön sitten mailitse kiinnostuneille tammikuun loppuun mennessä. Tervetuloa mukaan!
ubik
17.12.2008 10:47:43
nekromantix! mitä ihmettä mite se o nii nopee???
vilmahiiri
18.12.2008 18:57:58

nekromantix! mitä ihmettä mite se o nii nopee???

http://rockabillybass.com/phpBB/vie … ys=0&postorder=asc&start=20

tässä threadissa sen oma vastaus :D
vilmahiiri
26.12.2008 09:44:30

paikka on nyt täytetty mutta jos vielä joku haluaa mukaan, kannattaa jättää yhteystiedot peruutuksien varalta (bassoseminaari@gmail.com).
vilmahiiri
18.01.2009 21:27:47

Ja nyt olisi taas yksi paikka vapaana!!! :D Kaikki edellämainitut asiat pitää edelleen kutinsa.. Eli mailia vaan kiinnostuneet!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)