Aihe: Behringer FCB1010
1 2
Jaz
17.02.2004 09:52:44

Kerro toki ohjelman nimi ja mahdollinen latauspaikka että minäkin pääsen sitä kokeilemaan. Vaikka mun mielestä ne presetit on tosi helppo ja nopea väsätä suoraan tuolla laudallakin :)

"Tosi helppo"?.. Niinpä niin :)

Laitoin ohjelman mun kotisivulle. Käy hakemassa sieltä:
http://www.saunalahti.fi/jsvensk/download/FCB1010Setup.exe
Kikka Korea
17.02.2004 11:57:43
Mikä sen program changen arvo pitäisi olla?
Mulla on näköjään muitakin ongelmia: Kun laitan pedaalin itsetestaustilaan, se testaa onko midiliitännät kunnossa ja väittää ettei ole! Piuha menee pedaalin outista v-ampin iniin.
V-ampista olen laittanut midikanavaksi 1, mutta pedaalista en pääse sitä säätämään, se hyppää midi channel-toiminnon yli global configurationissa!!! Mitä tämä on???
Jaz
17.02.2004 12:48:15

Mikä sen program changen arvo pitäisi olla?
Mulla on näköjään muitakin ongelmia: Kun laitan pedaalin itsetestaustilaan, se testaa onko midiliitännät kunnossa ja väittää ettei ole! Piuha menee pedaalin outista v-ampin iniin.
V-ampista olen laittanut midikanavaksi 1, mutta pedaalista en pääse sitä säätämään, se hyppää midi channel-toiminnon yli global configurationissa!!! Mitä tämä on???

Kaapeleita tarvitaan siis kaksi- Inistä outtiin ja päinvastoin. En nyt muista ulkoa miten pedaalissa säädetään kanavat mut jos et saa siitä säädettyä oikeaa kanvavaa, niin muuta se vampista.

Programn change on se muistipaikka, jonka haluat aktivoida ko. polkimella (1-127). Vampin mukana tulleessa preset-listassa näkyy myös nämä program-numerot.
BlackD
17.02.2004 15:37:33
Kaapeleita tarvitaan siis kaksi- Inistä outtiin ja päinvastoin.

Eihän pedaalin ja laitteen välille tarvi kuin kaapelin laudan midi outista laitteen midi inniin. Eihän sen V-ampin tarvi lähettää mitään tietoa takaisin laudalle.
Kikka Korea
17.02.2004 18:11:04
Niin minäkin olen käsittänyt. Tässä saattaa myös olla jotain vikaa. Thomannilta sanoivat että mun kannattaa lähettää se niille. Just joo, sinne menee ikuisuus.
Kikka Korea
17.02.2004 18:12:09
Vampista se on säädetty ykköseksi se kanava. Pedaalista sen pystyy helposti global configurationissa säätämään mutta tämä hyppää sen yli, ei suostu!!!
Kikka Korea
18.02.2004 19:12:24
Tää hyppää midi channelin yli. Thomannin mukaan se on rikki, ne lähettää mulle uuden.
BlackD
18.02.2004 19:39:45
Tää hyppää midi channelin yli. Thomannin mukaan se on rikki, ne lähettää mulle uuden.

Nonni, toivottavasti ongelmat alkavat ratkeamaan kunhan saat uuden. (Mikä saattaa viedä pitkään, itsellä kolmatta viikkoa viivästynyt paketti tulossa thomannilta, tänään sentään selvisi että sen pitäis olla niiden lähettämön varastossa, vaan ei varastomiehet meinaa löytää sitä..)
Kikka Korea
03.03.2004 12:57:06
No jopas kävi toimimaan kun sain uuden. Se ensimmäinen oli täysin sekaisin.

Toimi heti niinkuin olin ajatellutkin kun laitoin vain piuhat kiinni! Suosittelen kyllä kaikille, törkeen kätevä vehje!
Vemmy
03.03.2004 13:24:32

Kuinkahan mones 1010 tämä jo on, jossa on ollut sama vika? Kaikki lienevät saaneet uuden kappaleen, mutta taitaa olla todellinen tyyppivika. Ainakin neljäs ketju samasta härpättimestä, jossa on tultu samaan loppuratkaisuun, eli sama vika kuin muissakin -> uusi takuuseen...
Mielipiteeni ovat omiani. Tai sitten lainattuja.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)