hollmi-5 11.12.2008 09:31:01 | |
---|
No ei se ainakaan mun paras ystävä ole. Tarkoitettiinkohan tässä basisimia vai ystävyyttä? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Karlsson 11.12.2008 09:32:08 | |
---|
Eikä mu. Mut tuskin sillä hirveesti Suomalaisii friendsejä on. Kummalakkaan, Geddyllä ja Jeffillä. Tai oishan se ihan päheetä jos lehdesäs lukis "jeff Berlin on kyllä maailman paras basisti, mutta mun paras ystävä on yks kuppanen basisti helsingistä." Ynkkä = paskaa. |
Karlsson 11.12.2008 09:32:50 | |
---|
Tarkoitettiinkohan tässä basisimia vai ystävyyttä? Vastaan: Cannibal Corpse. Ynkkä = paskaa. |
J.Hollström 11.12.2008 09:34:29 | |
---|
Tää on kyllä basismin reimuvoitto koko ketju. Jiiiihaaaa. Orggis tuhkis. |
Tää on kyllä basismin reimuvoitto koko ketju. Jiiiihaaaa. Laitoin ylläpidolle viestiä, että pistävät tämän pysyväksi killumaan tohon sivun yläreunaan. Ynkkä = paskaa. |
J.Hollström 11.12.2008 09:38:22 | |
---|
Laitoin ylläpidolle viestiä, että pistävät tämän pysyväksi killumaan tohon sivun yläreunaan. Jos vois samalla poistaa kaikki Jeffiä käsittelevät viestit pois niin tulis paree. Tää ketju imee kaikkia rumpaleita ja heviurpojakin kuin kärpäspaperi. Orggis tuhkis. |
Teijo K. 11.12.2008 10:19:37 | |
---|
Jos vois samalla poistaa kaikki Jeffiä käsittelevät viestit pois niin tulis paree. Tää ketju imee kaikkia rumpaleita ja heviurpojakin kuin kärpäspaperi. No Jeffi nyt on niin kova provosoimaan, että sen lausunnoista riittää enemmän tarinaa kuin sinällään teknisesti hienosta soitosta. |
pekezu 11.12.2008 13:05:25 | |
---|
No Jeffi nyt on niin kova provosoimaan, että sen lausunnoista riittää enemmän tarinaa kuin sinällään teknisesti hienosta soitosta. Tulee mieleen ihan pari kaveria tältä mnetin laudalta... Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti. |
joukov 11.12.2008 13:09:43 | |
---|
Tulee mieleen ihan pari kaveria tältä mnetin laudalta... Paraskin puhuja. :) Eric Singer Project - Nosturi 22.2.2009 |
Thefish 11.12.2008 20:40:10 | |
---|
Olipa todella tarkkaan pohdittu kommentti. Jos "Geddyn mielestä" on susta vaan, niin aika hakusessaan on. No ihan yhtä tarkkaan pohdittu kuin n.90% tän ketjun viesteistä. On se kyllä hauskaa että tämä saksalaisen Opel- myyjän kaksoisolento herättää näinkin paljon argumentointia puolin ja toisin. Jatkakaa. Tulen sitten välillä sohaisemaan kepillä kun meininki muuttuu turhan tylsäksi. Oikeissa tansseissa myös oksennetaan! |
J.Hollström 11.12.2008 21:11:37 | |
---|
No ihan yhtä tarkkaan pohdittu kuin n.90% tän ketjun viesteistä. On se kyllä hauskaa että tämä saksalaisen Opel- myyjän kaksoisolento herättää näinkin paljon argumentointia puolin ja toisin. Jatkakaa. Tulen sitten välillä sohaisemaan kepillä kun meininki muuttuu turhan tylsäksi. Kuuntele sinäkin sitä sen musaa tässä välissä ja tule sitten sohimaan. Crossroad levy vaikka alkuun. Musta kun tuntuu että monikaan ei ole edes perehtynyt aiheeseen, mutta mielipide on kyllä olemassa. Ko. levy on vaatimattomasti kovinta kamaa mitä sähköbassolla on tähän mennessä saatu aikaiseksi. Minun mielestä. Oli kuinka Opel-myyjän näköinen tahansa. Tommosen jälkeen on aika helppo laukoa niitä provosoivia kommentteja basson soitosta. Mun mielestä. Orggis tuhkis. |
Thefish 11.12.2008 21:29:54 | |
---|
Kuuntele sinäkin sitä sen musaa tässä välissä ja tule sitten sohimaan. Crossroad levy vaikka alkuun. Musta kun tuntuu että monikaan ei ole edes perehtynyt aiheeseen, mutta mielipide on kyllä olemassa. Ko. levy on vaatimattomasti kovinta kamaa mitä sähköbassolla on tähän mennessä saatu aikaiseksi. Minun mielestä. Oli kuinka Opel-myyjän näköinen tahansa. Tommosen jälkeen on aika helppo laukoa niitä provosoivia kommentteja basson soitosta. Mun mielestä. Mä oon kuunnellut sitä jo ihan tarpeeksi about 10 vuotta takaperin, eikä mun onneks enää tarvii perehtyä siihen tarkemmin.Tai sanotaanko niin että ton pilitysmusan kuuntelu on jäänyt jo pitkän aikaa sitten vähemmälle.Silloin kun sitä kuunteli noinniinkuin opiskelumielessä,toi Jeff- osasto tuli skipattua semmoisena keskivertoifuusiolörtsynä.Sillä ei MUN MIELESTÄ ollut mitenkään hyviä biisejä, pilitystä sen sijaan sitäkin enemmän. En mä silti ostais siltä edes käytettyä Opelia. Oikeissa tansseissa myös oksennetaan! |
J.Hollström 11.12.2008 21:33:11 | |
---|
Silloin kun sitä kuunteli noinniinkuin opiskelumielessä,toi Jeff- osasto tuli skipattua semmoisena keskivertoifuusiolörtsynä. Jos Jeff on keskivertokamaa, niin kerroppa joku sähköbasisti jolta tulee jotain mielenkiintoisempaa kamaa, jossa on myös tämä soitannollinen aspekti vahvasti mukana. Otan heti haltuun sen artistin. Orggis tuhkis. |
Thefish 11.12.2008 21:40:41 | |
---|
Jos Jeff on keskivertokamaa, niin kerroppa joku sähköbasisti jolta tulee jotain mielenkiintoisempaa kamaa, jossa on myös tämä soitannollinen aspekti vahvasti mukana. Otan heti haltuun sen artistin. No vaikkapa Carles Benavent, Paco de Lucia sextetillä. Mahtavia myös herran soololevyt. Kaiken lisäksi mukava mies.Tapasin kerran Tampereella. Oikeissa tansseissa myös oksennetaan! |
Santukka 11.12.2008 21:44:05 | |
---|
Jos Jeff on keskivertokamaa, niin kerroppa joku sähköbasisti jolta tulee jotain mielenkiintoisempaa kamaa, jossa on myös tämä soitannollinen aspekti vahvasti mukana. Otan heti haltuun sen artistin. Pekka Pohjola? Virallinen varabasisti. |
Thefish 11.12.2008 21:52:34 | |
---|
Otan heti haltuun sen artistin. Siinä muuten riittääkin sitä haltuunottoa aika huolella. Noinniinkuin soitannollisessa mielessä. Oikeissa tansseissa myös oksennetaan! |
hollmi-5 11.12.2008 22:10:34 | |
---|
Siinä muuten riittääkin sitä haltuunottoa aika huolella. Noinniinkuin soitannollisessa mielessä. Ensin pitäisi selvittää, että kukas hän on, kun on ihan outo nimi? Eli varmaan parempi, kuin Jeff tai Geddy, mutta ei heidän paras kaveri... Ja siksi tuntematon. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Thefish 11.12.2008 22:14:44 | |
---|
Ensin pitäisi selvittää, että kukas hän on, kun on ihan outo nimi? Eli varmaan parempi, kuin Jeff tai Geddy, mutta ei heidän paras kaveri... Ja siksi tuntematon. Mitä jos vaikka googlaisit? Oikeissa tansseissa myös oksennetaan! |
hollmi-5 11.12.2008 22:17:36 | |
---|
Mitä jos vaikka googlaisit? Ai musiikkia kunnellaan niin? Ok myönnän tyhmyyteni ja sivistymättömyyteni tässä. siksi nimi ei ole jäänyt mieleen. Rumpalit eivät tunnista kovin montaa basistia soiton perusteella. Nimet ovat jo liikaa vaadittu :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Thefish 11.12.2008 22:23:28 (muokattu 11.12.2008 22:24:06) | |
---|
Ai musiikkia kunnellaan niin? Ok myönnän tyhmyyteni ja sivistymättömyyteni tässä. siksi nimi ei ole jäänyt mieleen. Rumpalit eivät tunnista kovin montaa basistia soiton perusteella. Nimet ovat jo liikaa vaadittu :-) Kyllä se varmaan tubestakin löytyy. Eikä se nyt ihan tuntematon ole, kerkes vielä Milesin pumpussakin vetää,spanieliks ihan hyvin. Sit sillä on varmaan ihan eri kaveritkin. Oikeissa tansseissa myös oksennetaan! |