Jason-90 06.07.2007 01:40:32 | |
---|
Eli mitä ootte mieltä tosta Marshallin MG100HDFX nupista.? Laittakaa kaikenlaista kommenttia kyseisestä vehkeestä! |
trih 06.07.2007 04:53:29 | |
---|
MG-sarjalaisilla voi ainakin bluesia vedellä. Metalliin ei ainakaan käy ku on niin luonnoton demppisoundi. Rockikkin varmaan menee. Tykkäätkö bodomista vai srveestä? Kitara basson tontille ja basso naapurin tontille. |
bfoc 06.07.2007 09:22:14 (muokattu 06.07.2007 09:22:36) | |
---|
Ainakin ko sarjan kombossa (100W) on liian vähän hönkää. En tykkää. Mielummin käytettynä Valvestate. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
LesPaulBastardos 06.07.2007 13:56:35 | |
---|
Mulla ois toi myynnissä. :) |
Sampyli 07.07.2007 18:11:48 | |
---|
Onko hyvä Metallica-tyyliseen? |
Starlia 07.07.2007 18:19:15 | |
---|
Mulla oli 100w kombo. GT-8:n kanssa sai hyvät soundit. Säröt hanurista. Cleanit oli ihan jees. |
xEVH5150x 07.07.2007 23:27:05 | |
---|
joo ei siitä oikein heviin oo ois pitäny tietää joskus ku aikoinaan osti. Mutta tosiaan kaikki cleanit ja vähän ehkä rosahtavat lähtee. Someday you will make a girl happy, for a short period of time. Then she'll leave you and be with new men who are ten times better than you could ever hope to be. These men are called musicians. |
RekoS 07.07.2007 23:38:01 | |
---|
Ainakin ko sarjan kombossa (100W) on liian vähän hönkää. Mielummin käytettynä Valvestate. Juuri näin. btw, Valvestaten 80wattinen versio on ehdottomasti paras, mitä sarjasta löytyy. |
rock-kukko 08.07.2007 13:06:34 | |
---|
olihan sillä ynkälläkin joskus ollut takahuonevahvistimena joku pikku mg... |
bfoc 08.07.2007 19:46:39 | |
---|
olihan sillä ynkälläkin joskus ollut takahuonevahvistimena joku pikku mg... Onhan se Zakkin uusi microstack MG-sarjaa myös. Vahvistin-vahvistin on sit ihan toinen juttu. Alkaa ahdistaa jos päättäri kyykkää heti kun rumpali alkaa paukuttaa. Tietysti jos jazzia tai countyrä soittaa niin ei ole niin justiinsa. Jazz is not dead, it just smells funny.
Frank Zappa
Niijjuu. Synat ja multiefektit on perkeleen keksintöjä. |
chijuhajuha 09.07.2007 18:25:10 | |
---|
Minä myös sitä mieltä tästä vempeleestä, että cleanit toimii mutta säröt ei. Jos sulla on hyvä säröpedaali tän kanssa ni varmaan pelaa ja hyvin. moe |
Heh, vanhan ketjun herätteyä :P Hommasin juuri tuon MG100HDFX:n MG412A kaapilla ja pakko sanoa että kun on erillinen säröpedaali (mulla Zoomin multitöötti), niin soundit on todella hyvät. Vahvarista lähtee hyvä puhdas soundi ja siinä on ihan riittämiin potkua ainakin meikäläisen tarpeisiin (vielä toistaiseksi). Tässä hintaluokassa (Itse maksoin 375€) ei juuri parempaa voi saada. Some call it schizofrenia, I like to call it multitasking |
Jarskimo 10.03.2009 16:49:09 | |
---|
Lyhyesti sanottuna ihan paska Punkkia ja bluesia. Niillä päästään pitkälle |
Lappis 13.03.2009 10:51:08 | |
---|
Hifirunkkareille varmastikkin scheissea, mutta itse olen varsin tyytyväinen. Rankkaa metalliahan tässä soitellaan ja sen takia mulla onkin välissä Bossin Metal Zoom. Ja voin sanoa, että on ollut ihan hemmetin loistava, niin reeneissä ku keikallakin. Mut mä olenkin aina digannut trankkuvahvareista. Ihan ton nupin omat saundit lienevät suhteellisen karseat mutta niin ne ovat kyllä järkiään joka helvetin nupissa mitä maailmasta löytyy |
taat 13.03.2009 10:56:57 | |
---|
Jarskimo: Lyhyesti sanottuna ihan paska Yhdyn Jarskimoon. Kaverillani on yksi ja säröt ovat aivan perseestä. Kaiken lisäksi mukaan kuuluu ihmeellinen kova surina aina kun aloittaa soittamaan säröillä. Nojoo cleanit on kyl nastat varsinkin ton reverbin kanssa mutta silti mielestäni valvestate olisi parempi vaihtoehto kuin MG. |
CanYouStayStill 13.03.2009 10:58:17 (muokattu 13.03.2009 10:58:46) | |
---|
Lappis: Hifirunkkareille varmastikkin scheissea, mutta itse olen varsin tyytyväinen. Rankkaa metalliahan tässä soitellaan ja sen takia mulla onkin välissä Bossin Metal Zoom. Ja voin sanoa, että on ollut ihan hemmetin loistava, niin reeneissä ku keikallakin. Mut mä olenkin aina digannut trankkuvahvareista. Ihan ton nupin omat saundit lienevät suhteellisen karseat mutta niin ne ovat kyllä järkiään joka helvetin nupissa mitä maailmasta löytyy Jännä kun kaverilla oli tuo MT-2 edessä ja ei se ainakaan osannut ruuvata sieltä sopivia soundeja. Metallia siis jammailtiin. No kai se on makuasia. Itse en oikein lämminnyt niille soundeille. Edit: Enkä nyt oikeastaan ole niin suuri hifirunkkari :D |
aalataur 13.03.2009 12:48:27 | |
---|
Tossa MG100DFX-combossa on ainakin ihan ok puhdas kanava. Särökanavat onkin sitten melko syvältä ja laitteen sisäänrakennetut efektit on melko turhia delayta lukuunottamatta. Reverbi olisi muuten hyvä, mutta siinä on liian pitkä sointiaika. Jos tuohon puhtaaseen kanavaan laittaa jonkun hyvän säristimen niin kyllä sillä soittaa. Laite pitää myös aika kovaa hurinaa joten studioäänityksiä on vähän huono tehdä. MG-sarja taitaa olla Marsun halpasarja, joten parhaita ominaisuuksia on turha odottaa. Näkyyhän se sitten halvassa hinnassakin. |
Icy-Sun 13.03.2009 13:28:48 (muokattu 13.03.2009 13:39:18) | |
---|
Minusta tämä laite on myös kyllä melkoinen lantaläjä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä... Ei siinä mitään, jos jolekkin tuo on käyttökelpoinen, mutta hintaluokassaan ei ole todellakaan vaikea löytää parempia kamppeita. Bluesliidiä tuolla soittelee kyllä ok, mutta mutta... Empä keksi oikein lisättävää. Bossin Metal Zoom. Ja voin sanoa, että on ollut ihan hemmetin loistava, Taidat tarkoittaa Metal Zonea? Makunsa kullakin, mutta edelleen jos sillä polkimella saa tuon kuulostamaan käyttökelpoiselta, niin toisen vahvistimen sa kuulostamaan vielä käyttökelpoisemmalta. Jännä kun kaverilla oli tuo MT-2 edessä ja ei se ainakaan osannut ruuvata sieltä sopivia soundeja. Metallia siis jammailtiin. No kai se on makuasia. Itse en oikein lämminnyt niille soundeille. Aivan samaa mieltä. Tässä hintaluokassa (Itse maksoin 375€) ei juuri parempaa voi saada. Kyllä voi ja helposti. Putkilaitteitakin lähtee: uutena muutamia vaihtoehtoja n.400e hintaluokkaan, mutta käytettynä mm. Laney GH:ta, Marshallin JCM 900 (tästä saa olla monta mieltä) ja perinteisemmissä ja pienitehoisissa vehkeissä löytyy sitten paljon vaihtoehtoja. |
Viineri 13.03.2009 13:40:10 | |
---|
Musaliikkeessä kun testasin tota 50watin versiota nii vaikutti aika hyvältä cleanilla mut säröt oli kyl jotenki onnettomat. Ja sit ku säröpedaalia testasin sen kans nii palm muteista hävis kaikki bassot 3:nen fretin jälkeen. Sleep-walking in the minefields. |
Lappis 13.03.2009 13:46:26 | |
---|
Icy-Sun: Minusta tämä laite on myös kyllä melkoinen lantaläjä. Kokemuksen syvällä rintaäänellä... Ei siinä mitään, jos jolekkin tuo on käyttökelpoinen, mutta hintaluokassaan ei ole todellakaan vaikea löytää parempia kamppeita. Bluesliidiä tuolla soittelee kyllä ok, mutta mutta... Empä keksi oikein lisättävää.
Taidat tarkoittaa Metal Zonea? Makunsa kullakin, mutta edelleen jos sillä polkimella saa tuon kuulostamaan käyttökelpoiselta, niin toisen vahvistimen sa kuulostamaan vielä käyttökelpoisemmalta.
Aivan samaa mieltä.
. Epäilemättä puhut asiaa. Ja kyllä, Metal Zonea tarkoitin. Aivopieru. Eiköhän tässä jossain vaiheessa tule ostettua uusi nuppi, mutta hetki sitten ostin juuri uuden bassonupin ja studio on edessä ( plus himaan ostettiin uusi sohva ) joten vielä mennään tällä. Rahaa tulee, rahaa menee. |