Aihe: Sävellyskilpailu 20
1 2 3
baron
10.12.2008 22:35:20 (muokattu 10.12.2008 22:35:32)

Ensimmäistä kertaa tsekkasin tämän kilpailun vasta nyt.

Sinun mielestä sitten ihmisillä ei saa olla mielipiteitä?

Saa tietenkin olla. Jotenkin mielekkäämpää olisi kertoa mielipiteesi piiseistä eikä äänestäjistä.
Foxt
10.12.2008 22:39:20
Ehkä se kuulosti provosoivalta jonkun mielestä, mutta yllätyin kuitenkin että moinen biisi voitti, vaikka tuolla olisi ollut aivan eri tason biisejä valittavana.
baron
10.12.2008 22:41:51

Ehkä se kuulosti provosoivalta jonkun mielestä, mutta yllätyin kuitenkin että moinen biisi voitti, vaikka tuolla olisi ollut aivan eri tason biisejä valittavana.

???
Et ole lukenut kilpailun sääntöjä. Oot ihan samanlainen kuin Iltsikan lööpit Idolseista: Väärä laulaja putosi.

Mistä sä olet saanut päähäsi että sun makusi olisi jotenkin parempi kuin muitten.
Onko joku sanonut niin? Vai tuntuuko susta vaan itsestäsi että olet muita parempi?
Foxt
10.12.2008 22:45:42
Ollaanpa sitä nyt niin nokkelia.

Tämä on siis vain minun mielipiteeni asiasta.
baron
10.12.2008 22:49:07

Ollaanpa sitä nyt niin nokkelia.

Tämä on siis vain minun mielipiteeni asiasta.

Että muut äänesti väärin!
baron
10.12.2008 22:51:28

Niin? siinä ei varmaan kenelläkään ole sanomista jos itse olisin toivonut jotain muuta voittajaa.

Tämän jälkeen kaikkia äänestäjiä varmaan hävettää ja ensi kerralta kysytään sun neuvoa, miten pitää äänestää. Kun äänestät ekana, nähdään sun mielipide ja sitten voidaan kaikki seurata sitä.
Foxt
10.12.2008 22:52:32 (muokattu 10.12.2008 22:53:25)
Tämän jälkeen kaikkia äänestäjiä varmaan hävettää ja ensi kerralta kysytään sun neuvoa, miten pitää äänestää. Kun äänestät ekana, nähdään sun mielipide ja sitten voidaan kaikki seurata sitä.

Nyt minä en todellakaan ymmärrä miten osaat tehdä tästä asiasta noin vaikeaa.

Itse olisin toivonut toista voittajaa, mutta enemmistö oli selvästi toista mieltä. Jonkun toisen mielestä tämä oli hieno sävellys, kun taas minun mielestäni ei kovin erikoinen.
baron
10.12.2008 22:53:11 (muokattu 10.12.2008 22:56:13)

Nyt minä en todellakaan ymmärrä miten osaat tehdä tästä asiasta noin vaikeaa.

Itse olisin toivonut toista voittajaa, mutta enemmistö oli selvästi toista mieltä.

Vihdoinkin sulle valkeni! Kauan kesti.
Tällaista tää demokratia on. Monta kertaa kansakin on vaaleissa mun mielestä äänestänyt väärin mutta mä oon tottunut tyytymään siihen.
ralliolli
14.12.2008 02:31:59
Hauler järjestää seuraavan kilpailun.

Jos järjestää. Ei sen aiheen keksimisen luulisi olevan niin vaikeaa. Annan silti ehdotukseni: sonaattimuoto. Rokkiakin voi soittaa sonaattimuodossa. Itse asiassa kaikkea voi. Se on muotti, joka täytetään materiaalilla. Mutta se on taipuisa - se ei kahlitse luovuutta eikä ole turhan nirso. Ehdotan sitä osittain senkin vuoksi, että haluan kokeilla pystynkö minä organisoimaan teemani näin järjestelmällisesti. Selkeä tavoite ja aikaraja auttaisi motivaatiossa. Monethan täällä on sonaattimuotoa jo varmasti hyödyntäneet, mutta uskon, että en olisi ainoa ensikertalainen uutta ja erittäin hyödyllistä asiaa oppimassa.
Hauler
14.12.2008 10:45:12
Tänä viikonloppuna olen aihetta pohtinut, viikolla ei ollut tilaisuutta olla koneella. Sonaattimuoto on käynyt itsellänikin mielessä uuden kisan aiheeksi. Joka tapauksessa teen uuden ketjun tänään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)