Mikko/DE 09.12.2008 17:31:29 | |
---|
Joo heh, niinhän se väitti, siis mistä se silmälappu tuli, heh :) Oikeestihan se tuli siitä kun se hakkas silmäkulmaansa yhessä biisissä joka keikalla ja siltä irtos verkkokalvo... No se laitettiin valjailla takasin paikoileen ja se piti sitä lappua vähän aikaa. Sittemmin biisissä hakataan rintaan samassa kohdassa, toivottavasti ei aortta repee... |
MV 09.12.2008 18:39:53 | |
---|
Code Of The Road on kyllä hemmetin kova biisi. Mutta Suhteellisen tylsä verrattuna esim. Sleep is the enemyn parhaimmistoon. Are you madferit? |
KooAa 09.12.2008 19:04:59 | |
---|
Tässä vaimon kanssa pohdittiin ja etsiskeltiin tietoa Danko Jonesin iästä. Ilmeisesti ei koskaan ole suostunut paljastamaan sitä, jos oikein tulkitsin? Jokatapauksessa myöhäisheränneitä tässä hommassa ollaan kuitenkin. Nyt ollaan vasta tota Born as a Lionia pyöritelty, ja hitto että voi rokki toimia! Uudemmasta matskusta ei oo vielä hirveesti tietoa, mutta tsekkaillaan. Vois päätellä epävarmasti että on syntyny noin vuonna 1980. |
Mohla 10.12.2008 10:46:09 | |
---|
Vois päätellä epävarmasti että on syntyny noin vuonna 1980. Mistä moinen päättely? "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
RocknRoll 10.12.2008 10:58:57 | |
---|
Mä veikkaan että toi on joku leijonan vuosi spekulaatio. Jos se on kerran born as a lion. |
lapio 10.12.2008 12:12:56 | |
---|
Mä veikkaan että toi on joku leijonan vuosi spekulaatio. Jos se on kerran born as a lion. Jos se onki sen horoskooppimerkki! Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
Niin tai sen äiti laittoi sen ja sen veljen pärekoriin ja jokeen. Kori ajelehti afrikkaan jossa leijonat kasvatti veljekset Danko ja Jack N Jonesin. |
kid ego 10.12.2008 17:58:04 | |
---|
Harmi että Dankon keikka on Kultsalla. Kulttuuritalo on ehkä tunnelmaa latistavin keikkapaikka mitä tiedä, jos rokkimeiningeistä on siis kyse. Muuten menisin, nyt ei taivu. |
ten 10.12.2008 18:27:00 (muokattu 10.12.2008 18:27:11) | |
---|
Niin tai sen äiti laittoi sen ja sen veljen pärekoriin ja jokeen. Kori ajelehti afrikkaan jossa leijonat kasvatti veljekset Danko ja Jack N Jonesin. Vittu että repesin! Saat plussan! Vois kyllä itekin koittaa saada lipun vaikka Helsingin tai Tampereen keikalle. Ankkarockissa muinoin näin ja oli aika törkeen kova keikka! Dankolla on kyllä asenne kohillaan. Tai sitten se on OIKEESSA elämässä joku hillitön nörtti jonka mutsi pesee pyykit ja perseet ja tekee ruokaa. Eiku... toihan oonki mä! :/ THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
KooAa 10.12.2008 20:32:54 | |
---|
Mistä moinen päättely? 1996 bändi kasaan, 1998 eka levy. |
hjukke 13.12.2008 20:43:06 | |
---|
Harmi että Dankon keikka on Kultsalla. Kulttuuritalo on ehkä tunnelmaa latistavin keikkapaikka mitä tiedä, jos rokkimeiningeistä on siis kyse. Muuten menisin, nyt ei taivu. Niinpä, maglite syttyy jos taputtaa liian rajusti... |
Mohla 17.12.2008 11:35:24 | |
---|
Liput on sitten myyty loppuun. Voi perse. Jos joku jostain syystä haluaa myydä 2 lippua Tampereen keikalle, niin pikaviestiä! "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
vpjarvi 17.12.2008 19:04:11 | |
---|
Liput on sitten myyty loppuun. Voi perse. Jos joku jostain syystä haluaa myydä 2 lippua Tampereen keikalle, niin pikaviestiä! Kyllä niitä luulis saavan vielä ihan Lippupalvelun tai Tiketin kautta. Sunnuntaina oli muistaakseni Tampere jo ekan kerran loppuunmyyty, ja eilen taas oli muutamia paikkoja vapaana, niin tilattiin liput avokin kanssa. Nettisivuja kannattaa kytätä. "A Cosssssssby sweater."
http://www.mikseri.net/secondcumming |
scarletmara 31.12.2008 03:58:39 (muokattu 31.12.2008 03:59:32) | |
---|
Ainakin puhelinpalvelusta olen saanut joskus loppuunmyytyjen keikkojen lippuja ja just kyttäämällä sivuja. Joka tapauksessa hankin oman lippuni Tikestistä tuonne Kulttuuritalon keikalle melkein heti lippujen tultua myyntiin, koska pelkäsin totta kai loppuunmyymistä. Hmm, aika tyyriiltä Dankon kaltaiselle bändille, 30 euroa. Tavastia ei lienee kelvannut enää, kun pitää alaikäisetkin saada keikalle. :/ Aikaisemmin en ole päässyt usein tekosyystä, että asun korvessa, niin nyt on mahdollisuus mennä. Millainen tuo Kulttuuritalo on edes keikkapaikkana? Luulin, että siellä on vaan istumapaikkoja. / edit. typoja. You've called the tune, but maybe soon,
Someone must pay for the piper. |
kid ego 01.01.2009 13:47:24 | |
---|
Millainen tuo Kulttuuritalo on edes keikkapaikkana? Luulin, että siellä on vaan istumapaikkoja. Permannolla on seisomapaikat kuten rokkikeikalla kuuluu, tosin esim. Tommy Emmanuelin keikalla sielläkin oli penkit. Lava taitaa olla vähän matala, koska mä en ainakaan ole aina nähnyt seisomapaikalta kovin hyvin mitä lavalla tapahtuu, jos en mikään hongankolistaja olekaan. Ja Kultsalla jos jossain kannattaa hakeutua soundipoliittisista syistä miksauspöydän läheisyyteen. |
Cathi777 04.01.2009 23:45:18 (muokattu 04.01.2009 23:45:34) | |
---|
Permannolla on seisomapaikat kuten rokkikeikalla kuuluu, tosin esim. Tommy Emmanuelin keikalla sielläkin oli penkit. Lava taitaa olla vähän matala, koska mä en ainakaan ole aina nähnyt seisomapaikalta kovin hyvin mitä lavalla tapahtuu, jos en mikään hongankolistaja olekaan. Ja Kultsalla jos jossain kannattaa hakeutua soundipoliittisista syistä miksauspöydän läheisyyteen. No Danko Jones ei todellakaan ole sellainen bändi, että sen keikalle mennään jotain soundeja fiilistelemään. Eli mahdollisimman eteen, hikisten äijien kainaloon niin kaikkein paras fiilis syntyy. Mutta totuus on se, että Kulttuuritalo on niin väärä paikka tälle artistille, kyllä se Tavastia on ainoa oikea paikka Suomessa tälle bändille. Only pop music can break my heart... |
carlos 16.02.2009 14:18:46 | |
---|
Jos joku haluaa myydä lippunsa Tampereen keikalle, niin laittakoot pikaviestiä minulle, kiitos! by the grace of God |
migi666 20.02.2009 21:35:28 | |
---|
Löysin Dankon vast jonku puol vuotta sitten, kumma etten aiemmin..Uusimmalla levyllä on muutamia kovia ralleja, mitkä sit iskeekin oikein kunnolla, mut sitä toistakin puolta sit löytyy..Eniten diggaan porukan tyylistä vetää noita biisejä.. ;) Suoraan mennään ennen kuin käännytään prkl..!! |
Aleksi Gaiss 02.03.2009 10:30:58 | |
---|
Tänään Klubille! Vai mitä häh?! Äänitys- ja miksauspalveluja tarjolla! |
AK80 02.03.2009 16:49:24 | |
---|
Joojoo! Onko kellään mitään hajua millasta settiä ovat heittäneet kiertueen aikaisemmilla keikoilla? Last Sucker... |