baron 09.12.2008 23:27:34 | |
---|
On. Erittäin vaikea. Vähintään 7 yli minuutin hengityskatkossa tunnissa. Obstruktiivinen, mutta leikkausta ei suositella, eikä kuulemma painonpudotuskaan paljoa auta. Tutkiskelkaa itteenne - yllättävän monella on se. Leikkaus olisi nielun muovaaminen. Mitähän se tekisi lauluäänelle? |
EP 09.12.2008 23:41:04 | |
---|
Leikkaus olisi nielun muovaaminen. Mitähän se tekisi lauluäänelle? Mulla meni ihana lauluääni pilalle kun lapsena leikattiin nielurisat! ..näin olen antanut itseni ymmärtää :/ |
paice60 09.12.2008 23:51:09 | |
---|
Tunnen yhden rumpalin Oulusta jolla on tuo. Joutuu nukkumaan alipaine maski , vai onko se ylipaine, kasvoilla aina. Ei kovin hääppöstä elämää, puhumattakaan mitä se tekee avioelämälle. Tosin kaverilla on ainakin yksi lapsi. Se olikin basisti, väistin muurin ja se epäily että haittaa avioelämää oli ihan objektiivinen arvio, ei ole kokemusta. Siis uniapneasta, avioelämästä on. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
Leikkaus olisi nielun muovaaminen. Mitähän se tekisi lauluäänelle? Vois tulla erikoiset kaiut. Integroitu Lexicon |
mack the knife 10.12.2008 09:21:13 | |
---|
Vois tulla erikoiset kaiut. Integroitu Lexicon Ja kunnallisessa halvempi, integroitu tynakortin nauha. COVS n:o 1. |
naumtu-2 17.03.2009 16:06:43 | |
---|
Ukko: Riippuu niin paljon sen pianon painosta. Joskus on piano tullut kannettua alas kolme rappua siten että olin yksin alapäässä eikä minun puolestani tarvinnut huilia hetkeäkään. Yksi piano siirretty sisälle taloon siten että kolme äijää ensin yritti kantaa toisesta päästä mutta kun ei tapahtunut niin hätistin ne pois ja hoidin ko. pään yksin. Mutta kuten sanottu, niitä pianoja löytyy eri painoisia. Pianon kuljetus on tosiaan tekniikka,-eikä voima laji,itse vein kerran yksin pianon Remun keikalle,ja seuraavana aamuna otin sen mukaani. |