Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 587 88 89 90 9198 99 100 101 102
Petrukki
09.12.2008 16:58:17
Mä en kyllä ymmärrä, miksi kaikki valittavat, miksei Pete voittanutkaan, vaikka olikin about parasta mitä kaikilla Idols-kausilla on tähän mennessä tarjota. Pete saa joka tapauksessa sen levytyssopimuksen, joko jonkun bändin kautta tai soolona. Pete tarjoaa sen täydellisen paketin, pystyy laulamaan monipuolisesti. Ja vaikka ei harmitakkaan, että Pete ei voittanutkaan, silti mun mielestä toi Sarin on oikeassa, haluaako jengi oikeasti kuunnella Koopia? Koop oli tosi hyvä, mutta ostavatko ihmiset hänen levyjään, tullaanko keikoille jne?

Kansa tietää mitä se tahtoo, se tahtoo Peten. :)
Kuten sanoin, joku oikeasti kova bändi Peten taakse ja todellakin mahdollinen kansainvälinen menestystarina voi alkaa. Jos jostain voi tulla oikein kunnon starba, niin Petestä!
jou
Tellervo
09.12.2008 17:08:19
haluaako jengi oikeasti kuunnella Koopia? Koop oli tosi hyvä, mutta ostavatko ihmiset hänen levyjään, tullaanko keikoille jne?

Jostain syystä sitä kuitenkin äänestettiin, eli kai jotkut sitten haluaa. Itsekin haluaisin ehdottomasti jos se vetäisi sitä peräänkuuluttamaani rouheaa soulia, josta oli erinomaisena näyttönä Mustang Sally -veto.
"Miehet on ihania ja musiikki on ihanaa."
Tympee Huttunen
09.12.2008 17:21:04

Kyllä se kansa nyt näytti, mitä se tahtoi. Vaikka Sarin kuinka paljon itkisi, ei se muuta sitä tosiasiaa, että äänestäjät tiputti Peten. On kummallista, etteivät Idols-tuomarit tunnu hyväksyvän tuota. Pete oli tainnut olla aiemminkin jo kahdesti kahden viimeisen joukossa, joten ei kai tuo nyt aivan odottamatonta ollut. Pete oli koko skaban ajan todella hyvä, mutta samalla myös todella tasapaksu.

Levymyynninkin kannalta oli varmaan parempi, että Pete tippui tässä vaiheessa. Olisivatko jotkut Disco Ensemble-fanit ostaneet Peten Idols ROCKS!-levyä, jolle olisi koottu koko Suomen rock-kerma tekemään Danko Jones-pastisseja? Nyt Petellä toivottavasti on vähän enemmän aikaa ja hieman pienempi Idols-hirviö kaapissa. Parasta olisi, jos hän suitsuttaisi paskat koko Idolsille ja sen lafkalle ja suuntaisi oman bändinsä kanssa omille urille.

Huvittavaa, että Sarin valittelee keski-ikäisten naisten äänestäneen Kooppia, kun Sarin itse taas, keski-ikäisenä miehenä, olisi äänestänyt Peteä.
corwet
09.12.2008 17:23:49
Veikkaan toisin. Kaljasta veto?

kiits kaljasta !Kyll Koop voittaa annalla noussu jo kusi päähän ;)
jos sä mietit koko ajan mitä muut kuulee,sä tuut ite kuuroks,sit se ei oo enää sun musaa vaan toisten miellyttämistä.
corwet
09.12.2008 17:27:27
Mä en kyllä ymmärrä, miksi kaikki valittavat, miksei Pete voittanutkaan, vaikka olikin about parasta mitä kaikilla Idols-kausilla on tähän mennessä tarjota. Pete saa joka tapauksessa sen levytyssopimuksen, joko jonkun bändin kautta tai soolona. Pete tarjoaa sen täydellisen paketin, pystyy laulamaan monipuolisesti. Ja vaikka ei harmitakkaan, että Pete ei voittanutkaan, silti mun mielestä toi Sarin on oikeassa, haluaako jengi oikeasti kuunnella Koopia? Koop oli tosi hyvä, mutta ostavatko ihmiset hänen levyjään, tullaanko keikoille jne?

Kuten sanoin, joku oikeasti kova bändi Peten taakse ja todellakin mahdollinen kansainvälinen menestystarina voi alkaa. Jos jostain voi tulla oikein kunnon starba, niin Petestä!

oikeastaan olikin ihan hyvä että pete tippu.Jos se olis voittanu koko skaban niin ois pitäny tehdä kaikki idols formaatin mukaan. nyt kun se tippu aikasemmin niin saapahan tehdä mitä musaa nyt ikinä haluaakin,levy-sopimus tulee aivan varmasti ja veikkaan et mies jatkaa The Woose bändin kanssa kiertämistä.
jos sä mietit koko ajan mitä muut kuulee,sä tuut ite kuuroks,sit se ei oo enää sun musaa vaan toisten miellyttämistä.
kk80
09.12.2008 20:28:34
Visio: ...

Jokseenkin näin. Tosin parin vuoden sisällä joku kolmikosta yrittää elvyttää uraansa euroviisukarsinnoissa jääden täpärästi viidenneksi. Fiilis on kuitenkin korkealla kun esiintyminen oli suuri kunnia ja ikimuistoinen kokemus.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
Sperm Donor
09.12.2008 21:45:38
Olen tähän asti ollut sitä mieltä että Idols on hyvää viihdettä ei sen kummempaa.
Nyt en ole varma onko se edes hyvää viihdettä. Voi olla että alan kyllästyä formaattiin tai sitten tämän vuoden kilpailijat ovat liian tylsiä.
En usko että kukaan nousee kestosuosikiksi niinkuin ei varmaan nouse kukaan muukaan aiemmilta vuosilta. Minusta kukaan finalisteista ei ole nostanut tasoaan paljonkaan ja jotenkin kellään heistä ei löydy sitä särmää, vaikka siellä muutama hyvä veto on ollutkin. Onneksi oikeat ja merkityksilliset bändit ja henkilöt musiikissa kasvavat edelleen kellareissa ja klubeissa ja tekevät itse biisinsä.
south_of_heaven
09.12.2008 22:26:52
Meni kyllä Anna-punchlinet ihan ohi, turha siitä on porata enää.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
jtpennane
09.12.2008 22:43:19 (muokattu 09.12.2008 22:52:38)
Meni kyllä Anna-punchlinet ihan ohi, turha siitä on porata enää.

Anna-punchline :D
Mä tiedän missä sä asut!
Tellervo
10.12.2008 00:48:59 (muokattu 10.12.2008 00:50:06)
Onneksi oikeat ja merkityksilliset bändit ja henkilöt musiikissa kasvavat edelleen kellareissa ja klubeissa ja tekevät itse biisinsä.

Tästä olen kyllä aikasta erittäin paljon samaa mieltä.

Itseä Idols kiinnostaa ehkä eniten sen takia, että kun itse laulaa niin on mielenkiintoista seurata ohjelmaa joka pyörii laulamisen (ja esiintymisen) ympärillä. Luulen että oon jopa oppinutkin jotain sen seurauksena.
Tellervo
10.12.2008 00:51:31
Siinä mielessä tämä kausi on ollut mielenkiintoinen, että ainakin finaalikolmikossa kaikki ovat jo jollain tasolla tehneet musiikkihommia, eivätkä tulleet ns. pystymetsästä

Tämän kyllä kieltämättä huomaa.
south_of_heaven
10.12.2008 00:52:35 (muokattu 10.12.2008 00:53:07)
Anna-punchline :D

Niin.:D

Mielipiteeni siis perustui muuhunkin kuin vain johonkin näkemääni haastatteluun, mutta mitäpä siitä. Itse en kyllä menisi samanikäisteni bileisiin esittäytymään kaikille Idols- etuliitteellä (silloin noin vuosi sitten) ilman, että kukaan on pahemmin niin pyytänyt tekemään, mutta se on varmaan sitä tervettä itsetuntoa. Kaveri itse oli paikalla, ja Anna jätti ihmiset vähän pöllämystyneiksi moisella.

Tämä nyt vain vastaväitökseksi. Eipä mulla tässä kummempaa tarvetta alkaa aiheesta kinaamaan.

Hyvä juttu, että Pete saa jo nyt sopimuksen. Odotan innolla, mitä sieltä tulee.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Lennu
10.12.2008 12:57:10

No mitä helvettiä, hoho. Kyllä se Anna saa siitä urastaan olla just niin pöyhkeä ja ylpeä kuin jaksaa ja haluaa. On sillä vähän matkaa vielä johonkin Jennifer Lopeziin ja valkoisiin liljoihin, tai Beyonceen, joka on itseasiassa ihan paska laulajakin. Mikä diiva semmonen on, joka ei diivaile. Hemmetti.
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
insight
10.12.2008 13:52:55
Onhan toi Anna noista finalisteista selkeesti paras.
Can you feel the atmosphere
myrtonen
10.12.2008 14:20:40
Onhan toi Anna noista finalisteista selkeesti paras.

Tulee ihan Nelly Furtado mieleen Annan äänestä.

Varmaan alkaa tekemään samanlaista lasienkilkuttelupoppia kertakäyttö-CD:ille.

Sääli, ihana tyttö.
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
Mättöpiiska
10.12.2008 14:44:00
Varmaan alkaa tekemään samanlaista lasienkilkuttelupoppia kertakäyttö-CD:ille.

Sääli, ihana tyttö.

Minä näen Annassa sellaisen suomalaisen version Björkistä. Jos Annan musiikki tulee olemaan yhtä kokeilevaa, niin ostan levyn, vaikka ensimmäinen single onkin ihan varmasti juuri mainitsemaasi huttua.
aivokuolio
10.12.2008 14:55:04
Oispa kiva tietää missä vaiheessa Annan ja Koopin ensimmäiset pitkäsoitot ovat tässä vaiheessa.
Lennu
10.12.2008 14:56:45

Oispa kiva tietää missä vaiheessa Annan ja Koopin ensimmäiset pitkäsoitot ovat tässä vaiheessa.

Ne ilmestyy Jouluksi.
Minen tiedä mitään, minussa on matoja!
Informaatiokameli
10.12.2008 15:03:46

Ne ilmestyy Jouluksi.

Ja deluxe-versiot ilmestyy kuulemma 24. päivä Tammikuuta. Niisä on molemmissa yksi megabonus-biisi ja megaextra-DVD, jossa kerrotaan rankasta levyntekoprosessista. DVD:n extroista löytyy exklusiivinen Tuska Parahtaa-dokumentti, pääosassa maailman ihanin nainen, Jippu.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)