Aihe: pearl vai tama 1 | |
---|---|
![]() 04.12.2008 20:08:56 | |
Kumpikohan setti kannattaisi ostaa? http://www.thomann.de/fi/pearl_fz725fz_b_fusion_1_91.htm vai http://www.thomann.de/fi/tama_imperialstar_fusion_2mcs_bk.htm .? Mietityttää nuo pearlin pellit ku ei oo aikasempaa kokemusta. tekeekö niillä mitään jos vertaa tuohon tama setin pelteihin.? | |
![]() 04.12.2008 20:18:53 | |
Omistan itse tuon Imperialstarin Standard setin, ja ihan toimiva settihän tuo on. Ei se ääni ole mitään galakseja räjäyttävää, varsinkaan niillä tehdaskalvoilla, mutta virittely + kalvojen vaihto tekee ihmeitä. Setin mukana tuleva rauta on kunnollista ja kestää roudaustakin helposti (ainakin omassa käytössä on pysynyt täysin kuosissa). Basarin pedaalista en sano mittään, itselläni se on lojunut läjässä "varaosat" koska löytyi muuta jo ennestään. MCS sarjan pellit löytyy myös, erittäin toimivat. Crash on tosin vähän lyhyt sointinen (ainakin omani, hyvin räjähtävä aluksi mutta hiipuu nopsaan, tulee joku lahnan jysähtäminen veden pintaan mieleen). Toimii tosin komppaukseenkin, siinä ollut erittäinkin näppärä kapistus aina välillä. Tuosta Pearlista en valitettavasti osaa sanoa mitään =/ Kokemusta kyseenomaisista löydy pahemmin joten olen hiljaa. Enpä usko että suurta eroa on loppujen lopuksi noiden välillä. | |
![]() 04.12.2008 20:28:00 | |
Omistan itse tuon Imperialstarin Standard setin, ja ihan toimiva settihän tuo on. Ei se ääni ole mitään galakseja räjäyttävää, varsinkaan niillä tehdaskalvoilla, mutta virittely + kalvojen vaihto tekee ihmeitä. Setin mukana tuleva rauta on kunnollista ja kestää roudaustakin helposti (ainakin omassa käytössä on pysynyt täysin kuosissa). Basarin pedaalista en sano mittään, itselläni se on lojunut läjässä "varaosat" koska löytyi muuta jo ennestään. MCS sarjan pellit löytyy myös, erittäin toimivat. Crash on tosin vähän lyhyt sointinen (ainakin omani, hyvin räjähtävä aluksi mutta hiipuu nopsaan, tulee joku lahnan jysähtäminen veden pintaan mieleen). Toimii tosin komppaukseenkin, siinä ollut erittäinkin näppärä kapistus aina välillä. Tuosta Pearlista en valitettavasti osaa sanoa mitään =/ Kokemusta kyseenomaisista löydy pahemmin joten olen hiljaa. Enpä usko että suurta eroa on loppujen lopuksi noiden välillä. Kiitos kirjoituksesta. onko kellää kokemusta tuosta pearlin setistä tai lisää kokemuksia Imperialstar Standardista? | |
![]() 04.12.2008 21:23:27 | |
Mietityttää nuo pearlin pellit ku ei oo aikasempaa kokemusta. tekeekö niillä mitään jos vertaa tuohon tama setin pelteihin.? Vaikka en olekaan kokeillut Pearl -merkkisiä peltejä, uskaltaisin olla sitä mieltä, että niillä ei tee mitään. Siis soittokäytössä. Niiden tehtävänä onkin luoda illuusio soittovalmiista setistä, vaikka jokainen hommaa heti tai viimeistään välittömästi oikeat pellit tilalle. Setit lienevät muuten samantasoisia, ja valinnan ratkaiseekin makuasiat ja mielikuvat jne... meiän bändin paras rumpali | |
![]() 05.12.2008 17:43:09 | |
Mietityttää nuo pearlin pellit ku ei oo aikasempaa kokemusta. tekeekö niillä mitään jos vertaa tuohon tama setin pelteihin.? Noilla ei kyllä tee mitään, Pearlin leimat vain lyöty halpis mesinkisekamelskalättyihin. Valitsisin Tamat noista kahdesta. Mutta pakko taas sanoa, että osta käytetyt hyvät ja päivittele symbaaleja pikku hiljaa. [Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] | |
![]() 07.12.2008 00:31:09 (muokattu 07.12.2008 00:31:30) | |
Omistan foorumit, ja kyllä niissä on rauta ihan kestävää. Pöntöt kuulostaa hyvältä kalvonvaihdon jälkeen. pearlin haikka on itseasiassa ihan soitettava, crash ride ei niinkään. Mut en mä taas noista meinlin symbaaleistakaan tiedä, ei tunnu kovin ihmeellisiltä. Kai ne kestäviä on. :-D Mutta osta käytettynä mikäli vain mahdollista. | |
![]() 07.12.2008 11:45:52 | |
jep jep. Käytetyt on ollu hakusesa vaan ei oo oikeen löytyny sopivia tästä lähistöltä. Eli täytyy varmaan ostaa uus setti ja parannella sitä pikkuhiljaa. | |
![]() 08.12.2008 20:18:29 | |
Kannattaa kattoo mielummin Pearl Vision -settiä tai Tama Superstar - settiä. Itse ostin juuri Tama Superstarit. | |
![]() 09.12.2008 19:49:02 | |
jep jep. Käytetyt on ollu hakusesa vaan ei oo oikeen löytyny sopivia tästä lähistöltä. Posti kulkee, ei niitä rumpuja tarvitse itse noutaa. I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)