Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 510 11 12 13 14 15 16
v_m_kangas
08.12.2008 09:59:04

Voipi olla Petelle myös onnenpotku tuo tippuminen. Ei joudu ajetuksi Idols koneen läpi persoonattomalla levyllä. Nyt saa tehdä paremmin omilla ehdoilla. Voipi tehdä myös Tuiskut ja pärjätä paremmin kuin finalistit.
Humppaa tai soita humppaa
Tankero
08.12.2008 18:05:14 (muokattu 08.12.2008 18:05:39)
Eilen illalla satuin pistään autoradion Voicella ja kyllä kannatti.
Sieltä tuli Anna Abreun live veto ja olihan kyllä aivan helvetin kova. Sekä hän että bändi. Toimi kyllä niin kympillä, etten ole aikoihin kuullut suomalaisilta.
Pakko lähteä fanittaan, jos/kun tulee tänne päin.
Humppajyrä
tarmo
08.12.2008 18:46:53
Voipi olla Petelle myös onnenpotku tuo tippuminen. Ei joudu ajetuksi Idols koneen läpi persoonattomalla levyllä. Nyt saa tehdä paremmin omilla ehdoilla. Voipi tehdä myös Tuiskut ja pärjätä paremmin kuin finalistit.

Jaa-a, oliskohan kuitenkaan näin. Kyllä noista finalisteista itse kukin on formaatin omaisuutta vielä tovin. Kuten oli Tuiskukin. Levyn kanssa ei taida olla kuitenkaan niiiiiin kiire, kuin tulevalla voittajalla. Siihen saatetaan uhrata jopa 10 tuntia...

Mutta eihän se formaatti miestä pahenna. Eikä paranna, kuten eräänkin pikkukakkossäämiehen osalta voidaan todeta. Edelleenkin mielenkiinnolla odotan, mitä musaa noille aletaan vääntämään. Toivottavasti ei pelkkää popedaa, vaikka onhan se musa ihan parasta.
Ihan sama.
matchbox
08.12.2008 19:14:22 (muokattu 08.12.2008 19:19:37)
Sieltä tuli Anna Abreun live veto ja olihan kyllä aivan helvetin kova. Sekä hän että bändi. Toimi kyllä niin kympillä, etten ole aikoihin kuullut suomalaisilta.
Pakko lähteä fanittaan, jos/kun tulee tänne päin.

Taatusti tulee uudestaan.

Viime kesänä käytin neljää varhaisteiniä Anna-fania jollain ulkoilmahyväntekeväisyyskeikalla. Kovan melun takia seisoimme aikas kaukana lavasta, mutta hyvillä paikoilla. Typyt ja muu nuori yleisö ujouttaan eivät kehdanneet juurikaan jammailla, mutta minä ja muut kuskien roolissa olleet keski-ikäiset (vilkaisee Fishiä) jammailimme heidänkin edestä heti alusta alkaen. Olenhan minä "joutunut" kuuntelemaan Annaa aiemminkin kotona, mutta tuo keikka kyllä vei jalat alta.

Annan sulavan soljuva tapa ääntää englantia sekä portugalia istuu biiseihin erinomaisesti, hän tanssii lattareita siinä samalla, bändi ja äänentoisto - ne vaan pitää kokea itse. Ei uskoisi suomalaiseksi tuotannoksi, jollei näkisi.
Ukko
08.12.2008 21:15:07

Annan sulavan soljuva tapa ääntää englantia sekä portugalia istuu biiseihin erinomaisesti, hän tanssii lattareita siinä samalla, bändi ja äänentoisto - ne vaan pitää kokea itse. Ei uskoisi suomalaiseksi tuotannoksi, jollei näkisi.

Anna taitaa olla näistä idolseista kaikkein kovin luu.
COVS jäsen nro 6
Tankero
09.12.2008 13:59:25
Taatusti tulee uudestaan.

Viime kesänä käytin neljää varhaisteiniä Anna-fania jollain ulkoilmahyväntekeväisyyskeikalla. Kovan melun takia seisoimme aikas kaukana lavasta, mutta hyvillä paikoilla. Typyt ja muu nuori yleisö ujouttaan eivät kehdanneet juurikaan jammailla, mutta minä ja muut kuskien roolissa olleet keski-ikäiset (vilkaisee Fishiä) jammailimme heidänkin edestä heti alusta alkaen. Olenhan minä "joutunut" kuuntelemaan Annaa aiemminkin kotona, mutta tuo keikka kyllä vei jalat alta.

Ei uskois todellakaan. Jos tuota menoa kehitys jatkuu, niin on muutamassa vuodessa omassa sarjassaan suomessa.
Humppajyrä
Jäärä
09.12.2008 15:02:33
Annan sulavan soljuva tapa ääntää englantia ...

Anna on varmaan ihqu ym. ym., mutten ainakaan minä saa näistä englanninkielisistä sanoituksista levyversioistakaan mitään selvää, semmosta mongerrusta.
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
matchbox
09.12.2008 17:44:52
Anna on varmaan ihqu ym. ym., mutten ainakaan minä saa näistä englanninkielisistä sanoituksista levyversioistakaan mitään selvää, semmosta mongerrusta.

Tee niinkuin noi teinit: opiskele sanat ulkoa vihosta samalla kun yrität laulaa samassa tahdissa. :)
Tankero
09.12.2008 18:03:36

Opettele englantia, se auttaa. Helppohan Annan laulusta on saada selvää.
Humppajyrä
isojussi
09.12.2008 20:09:15 (muokattu 09.12.2008 20:09:25)
Opettele englantia, se auttaa. Helppohan Annan laulusta on saada selvää.

Juuri näin. Kyllä Annalla kielitaito on kohdillaan.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
mack the knife
09.12.2008 20:13:53
Niinpä... Kun se sanoo, että vinegar of my dreams, niin rupeaa... tuota... miten sen nyt sanois...
COVS n:o 1.
Jäärä
10.12.2008 09:00:53
Niinpä... Kun se sanoo, että vinegar of my dreams, niin rupeaa... tuota... miten sen nyt sanois...

Oksettamaan?
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
mack the knife
10.12.2008 09:10:13
Oksettamaan?

Ei rupea. Jokseenkin päin vastoin.
Ukko
10.12.2008 09:25:49

naamatteskO ?
COVS jäsen nro 6
clave
10.12.2008 09:49:30

Sitko?

Paha Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
mack the knife
10.12.2008 09:51:17
Sitko?

Paha Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

Sin!

Vielä pöljempi kirjoitus!
clave
10.12.2008 09:55:21

Sin!

Vielä pöljempi kirjoitus!

Ou jea, samoin
Timi
14.12.2008 20:07:43
Tuossa tuo Kooppi vetäisi ihan kelvollisen esityksen.Eikä se edellinen tyttö laisinkaan huono.kaunista laulua toden totta!
Kylmän viileesti!
Timi
14.12.2008 20:14:26
Hyvä Anna!Hienosti vedetty,mutta miten se ei sovi ulkoiseen tyyliisi?
Kylmän viileesti!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)