Kersu 23.11.2008 12:54:20 | |
---|
Varsilenkkarit Mustat farkut Deathin Leprosy t-paita Flanellipaita Pitää olla tässä lähtövalmiina niin ei jaksa kenkiä ottaa jalasta. |
Topa- 23.11.2008 13:21:52 | |
---|
Commando-paita suht leveät farkut maiharit |
pnUkkari 23.11.2008 19:16:03 | |
---|
siviilis lenkkarit mustat farkut (lonsdale-)huppari addun verkkatakki tiettyihin vapaa-ajan tapahtumiin maiharit mustat farkut (henkselit) poolopaita harrington-takki näillä mennään useimmiten |
Markley 24.11.2008 01:02:28 (muokattu 24.11.2008 01:04:06) | |
---|
Muutamii huppareita (lähinnä valkosii/vaaleita) Ja tietenki varmaa 5 H&M raitahupparii. Ja sit muutamat farkut (niissäki suosin vaaleita sävyjä, mutta löytyy myös yhet tummat) Sit 4 parii käyttökenkii (valkoset Reebokit, mustat makeet fruitcakekengät, ruskeet mageet DC:t ja CAT:in nahkaset talvikengät). Ja sit vitukseen t-paitoja kalsareita ja sukkia. E: Ja yhet pitkät kalsarit E2: Ja valkonen pipo :) |
Lauri0 28.11.2008 15:47:31 | |
---|
aika coolisti flanellipaita t-paita kalsarit En venyttele koskaan. |
Charge 28.11.2008 15:55:35 | |
---|
Perus asu on huppari ja farkut. Mustaa ei taida löytyä kuin kahden paidan ja yksien housujen verran, mutta pitänee lisää hamstrata tulevaisuudessa. Hiukset on kyllä mustat ja olkapäille (kappas vaan kun olen naispuolinen). Metallistiksi minua ei kyllä oikeastaan ulkopuolinen herkästi huomaa. Joskus varusteeseen kuului ketjujakin, kunnen äiti sanoi, että onko niitä nyt pakko laittaa. Ja jokapaikkaanhan ne vaan kiinni jää, että ei se äiti siihen vaikuttanu... Mustaa kajalia kyllä vetelen reilusti silloin harvoin kun viitsin jotakin meikkiä naamaan sutia, mikä onkin sitten tosi harvoin.... |
Fintrollx 29.11.2008 21:19:22 | |
---|
aika coolisti flanellipaita t-paita kalsarit Veit sanat suustani |
Maraaa 01.12.2008 17:50:54 | |
---|
Commando-paita Annoin plussan. |
Jesve 04.12.2008 16:38:20 | |
---|
Adidaksen lenkkarit, valkoinen huppari, harmaat farkut ja musta pipo/beige lippis. Myös t-paidoista...gunnari-paita ja yksivärisii paitoja. Olen yksinkertainen;) |
Ostin tuollaiset pehmeät nahkaiset tossumaiset kengät, joiden varsi on villaista resoria. Muuten oivat lompsottimet osoittautuvat huonoiksi lumikeleillä, sillä imaisevat heti vettä sisään. Sen lisäksi pohjat ovat liukkaat. Harmittaa. Untuvatakki alkaa olla liian kuuma, joten pitäisi olla lisäksi joku välikausitakki, kun nykyinen talvisää on aina jotain välikautta. Kulahtanut nahkatakki hoitaisi välikausitakin virkaa, mutta se ei ole kovin trendikäs. Jos sitten tarvii olla trendikäs Mikkelin torilla, työmatkoilla tai jossain päin universumia. "Mutta miltä kannalta asiaa nyt sitten katsottaneenkin niin onkiminen pitää jättää." Tove Jansson |
papitsu 09.12.2008 16:38:05 (muokattu 09.12.2008 16:42:10) | |
---|
Näin talven tullen yläruumistani peittää yleensä - T-paita (vihreä, punainen tai valkoinen, yleensä) - pitkähihainen T-paita (ruskea tai harmaa, joskus musta) - - ja/tai musta vetoketjuhuppari, jos ei muuten tarkene - musta tuulitakki ja jalkojeni suojana on - farkut (yleensä siniset, enemmän tai vähemmän kuluneet ja reikäiset, mutta erikoistapauksissa myös mustat) - bokserit (musta tai harmaa) - sukat (onhan nuita) - kengät mallia skeitti- (musta, valkoinen tai beige-punainen, säästä ja muusta vaatetuksesta riippuen). Pipoa tai muitakaan päähineitä en hirveästi käytä, vaan jos aivan kauheasti sattuu paleltamaan korvia, niin musta peruspipo on valintani. Kylmällä kelillä on käsissäni mustat nahkahanskat. E: Ja farkut pysyvät tietenkin ylhäällä mustalla nahkavyöllä. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
RocknRoll 09.12.2008 16:40:58 | |
---|
Tyylikkäästi ja fiksusti. Ei mitään bändipaitoja tai mikään niittejä. Ai miksi? Cause every girl is crazy bout the sharpdressed man! |
Jumina5/6 17.12.2008 02:42:15 | |
---|
Cause every girl is crazy bout the sharpdressed man! I don't need every girl, i'll just take the best of 'em! Black Hippies Underground |
mgminishit 21.12.2008 19:50:22 | |
---|
höhöö, verkkarit, collarit, joku paita, aluskerrasto vaihteleva, toivottacasti karvalakki joskus. Nerouden ja hulluuden raja on kovin häilyvä. |
Mr. Moonbeam 23.12.2008 13:11:40 | |
---|
No yleensä kauluspaita + farkut. Jalassa lenkkarit, tennarit tai bootsit. Joskus kusiluistimet. Takki on yleensä nahkaa tai denimiä kesäsin, talvella toppatakki on aika hyvä. Huppari on myös ihan jees, ainakin kesällä t-paidan kanssa. Tykkään tosin kauluspaidoista, koska niissä on YLEENSÄ tasku, johon saa tupakat tai jotain muuta sälää. Himassa yleensä oon vaan kalsarit jalassa:P HJOHO! |
Radioactive95 04.01.2009 14:31:47 | |
---|
Yleensä mulla on farkut mustat tai sellaset ''normaalit''. Käytän melkee koko vuoden farkkuliiviä, (En tosin sillon, kun on 30-asteen pakkanen...) jossa on monien bändien merkkejä. Ja liivin alla on yleensä bändipaita. Jalassa mulla on yleensä tennarit tai joskus jotkut skeittikengän tapaset. Sellasia varsilenkkareita mä oon metsästäny, mut ei oo oikee löytyny mistää. Pitkä tukkani mulla on aina auki... Ja kyllä mulla käsissä on joskus hikinauhoja/niittirannkekkeita yms. |
HashCrack 05.01.2009 18:54:26 | |
---|
Blondit hiukset tupeerattu, kaikennäkösii korui käsissä ja korvissa, verkkopaitaa, t paitaa, kauluspaitaa pidän, ruskeita nahkatakkeja, lilat naha byysät =) tai jotku risaset farkut... buutsit tai tennarit.. huiveja roikkuu joka vitun paikasta... Hash Crack |
metall1ca 06.01.2009 12:28:43 | |
---|
Mustiin ja paljon ketjui ja bändipaitoi. Ja si ison tatuointei. |
fuzz 10.01.2009 22:00:02 | |
---|
Päässä helvetin iso ja värikäs pipo. Hiuksia ei juuri ollenkaan. Myös sellaiset tummasankaiset rillit löytyy. Flanellipaita, kauluspaita tai musta huppari vetskarilla, jonka alla yleensä joku bänditeepaita tai joku Plain lazy t-paita tyyliin "I love vegetarians, more meat for me!" Sit farkut, monta tyyliä. Melkein pillistä lähes lökäpöksyyn. Jalassa kelillä kuin kelillä jotkin skedekengät. elämän tarkoitus on 42 |
Mr. Moonbeam 12.01.2009 12:23:54 | |
---|
Minkälaiset on spedekengät? |