Credence 05.12.2008 10:46:26 | |
---|
Ei tämä Would-coveri sytyttänyt kyllä yhtään. Jotenkin ei vaan istu tuo Opethin soundimaailma Wouldin vetämiseen noin muuntelemattomana versiona. Olen täysin eri mieltä Abbath doesnt feel like dancing :( |
carnation 05.12.2008 13:30:19 | |
---|
Ei tämä Would-coveri sytyttänyt kyllä yhtään. Jotenkin ei vaan istu tuo Opethin soundimaailma Wouldin vetämiseen noin muuntelemattomana versiona. No ei kyllä sytyttänyt täälläkään päässä. Ihan helvetin tylsä yks yhteen -versio. Åke olisi voinut vaikka laittaa kunnon murinat kehiin, niin olisi jotain mielenkiintoa kuunnella useammin kuin kerran tai kaksi. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Perro Stupido 05.12.2008 19:37:06 | |
---|
No ei kyllä sytyttänyt täälläkään päässä. Ihan helvetin tylsä yks yhteen -versio. Åke olisi voinut vaikka laittaa kunnon murinat kehiin, niin olisi jotain mielenkiintoa kuunnella useammin kuin kerran tai kaksi. Ja mikä tossa biisissä ylipäätään on niin hienoa? En ymmärrä. Ei mun ehkä tarvikaan.. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
ekikoo 06.12.2008 17:48:07 | |
---|
Minkälainen mesta tuo Kaapelitehdas on? Onko mitään käytännön vinkkejä tms, jotta ilta sujuisi mahdollisimman kivuttomasti? Serkun tyköä Tikkurilasta oon bussilla tai junailemalla tulossa paikalle, samoin takaisin. Jos ovet avataan 18, ja kaksi lämppäriä, minkä konkarit arvioivat pääesiintyjän aloitusajankohdaksi? Serkun mukaan johonki 02:00 asti tais jotain yhteyksiä kulkea Vantaalle päin... All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
kid ego 06.12.2008 22:25:53 | |
---|
Minkälainen mesta tuo Kaapelitehdas on? Onko mitään käytännön vinkkejä tms, jotta ilta sujuisi mahdollisimman kivuttomasti? Serkun tyköä Tikkurilasta oon bussilla tai junailemalla tulossa paikalle, samoin takaisin. Sali on semmoinen pitkänmallinen, ja ite meinaan tunkea mahdollisimman eteen koska takaosissa onkin sitten ihmismassaa edessä jo niin pirusti. Keikkapaikkana ei kovin pidetty, mutta mä olen henk. koht. todistanut Kaapelilla helvetin kovia keikkoja. Ehkä johtuu just siitä että olen aika edessä ollut. Jos ovet avataan 18, ja kaksi lämppäriä, minkä konkarit arvioivat pääesiintyjän aloitusajankohdaksi? Serkun mukaan johonki 02:00 asti tais jotain yhteyksiä kulkea Vantaalle päin... Varmaan joku 21.30 ois realistinen aika. Emmä tiiä. Voi olla että siitä jostain ilmoitetaan. Ja junia kulkee Vantaalle varmaan pidempäänkin kuin kahteen asti, mutta kahdesta alkaen pitää maksaa erillinen yötaksa. |
nicoar 07.12.2008 15:58:42 | |
---|
Mun mielestä toi Would-veto oli ihan ok noin coveriksi... aika samanlainenhan se oli ja Layne Staleyn vokaalit oli niin omaa luokkaa, ettei siloääninen Åke niille pärjää... Hauskaa silti, että 2000-luvun lempibändini, eli Opeth, tekee juuri tästä kappaleesta coverin... Would aloitti itselläni hyvin vahvan AIC kauden 1990-luvun alussa. Ympyrä sulkeutuu.... Hyvvee joulua: http://www.drunkwater.net/xmas |
Ja mikä tossa biisissä ylipäätään on niin hienoa? En ymmärrä. Ei mun ehkä tarvikaan.. Hyvä kertsi ja lyriikat. Tulkinta myös hyvää. On niitä paskemmillakin aineksilla biisejä tehty. Ihan hyvä coveri mun mielestä, joskin pikkasen turha "uptempo" ja revittely meininki söi fiilistä. Åkerfeldt on kyl tosi taitava ja tyylitajunen vokalisti hitto soikoon. Drink the Devil's Blood |
luopio 09.12.2008 20:09:53 | |
---|
Onks kellään tietoa noista lämppäreistä, että millasia bändejä on livenä ja muutenkin? Kannattaako vaivautua ajoissa paikalle? Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
valtse 09.12.2008 21:04:47 | |
---|
Onks kellään tietoa noista lämppäreistä, että millasia bändejä on livenä ja muutenkin? Kannattaako vaivautua ajoissa paikalle? Itse en ole menossa keikalle, mutta kyllä nyt ainakin Cynicin takia ehdottomasti kannattaa mennä ajoissa. As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
doppelgänger 09.12.2008 22:16:43 | |
---|
Onks kellään tietoa noista lämppäreistä, että millasia bändejä on livenä ja muutenkin? Kannattaako vaivautua ajoissa paikalle? The Ocean ja Cynic vissiin. "Never argue with a fool,they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien |
Lionslicer 09.12.2008 22:33:28 | |
---|
Ei kannata olla ajoissa, kannattaa mennä sitten kuuden jälkeen. It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living.
-Terry Pratchett |
SKOMi 10.12.2008 18:05:28 | |
---|
Morjens, onkos ketään keikan jälkeen Jyväskylään tai Jyväskylän läpi ajavia henkilöitä? Jos on ja haluaa säästää bensakuluissa, niin minä ja kaverini oltaisiin oikein kiitollisia, jos joku ottaisi meidät kyytiinsä keikan jälkeen. Pikaviestillä tavoittaa. |
MaD PiAnIsT 10.12.2008 18:09:11 (muokattu 10.12.2008 18:09:27) | |
---|
Onks kellään tietoa noista lämppäreistä, että millasia bändejä on livenä ja muutenkin? Kannattaako vaivautua ajoissa paikalle? Ois kiva jättää nuo lämppärit väliin ja päästä eturiviin sitten kun Opeth alottaa. Mahdoton tehtävä, eli pakko on nuo lämppäritkin survoa. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Astral Dog 10.12.2008 19:48:00 | |
---|
Ois kiva jättää nuo lämppärit väliin ja päästä eturiviin sitten kun Opeth alottaa. Mahdoton tehtävä, eli pakko on nuo lämppäritkin survoa. Tai sitten täytyy jättää eturivi väliin, heh. Joo, kyllä tuo Cynic on aika kökkö valinta lämppäriksi. Tylsän musiikin lisäksi bändillä ei ole muutenkaan mitään yhtymäkohtia Opethin musiikkiin. Mikseivät mieluummin ottaneet vaikkapa Anekdotenia lämppäämään? Eikös Åkerfeldt itsekin sanonut joskus, että pehmeämpi musiikki alkuun tehostaa raskaan musiikin raskautta :) |
jigsore 10.12.2008 22:10:44 | |
---|
Joo, kyllä tuo Cynic on aika kökkö valinta lämppäriksi. Tylsän musiikin lisäksi bändillä ei ole muutenkaan mitään yhtymäkohtia Opethin musiikkiin. Mikseivät mieluummin ottaneet vaikkapa Anekdotenia lämppäämään? Eikös Åkerfeldt itsekin sanonut joskus, että pehmeämpi musiikki alkuun tehostaa raskaan musiikin raskautta :) Ei ehkä suuria samankaltaisuuksia, mutta progemetalliksi kai molemmat voi laskea. Cynic olisi vaan saanut olla pääesiintyjä :) Kyllähän tuon Opethinki katsoopi kertaalleen, varsinkin jos Godhead's Lament tulossa. The Oceania pitäisi ottaa haltuun tässä muutamassa päivässä, hyvältä kyllä vaikuttaa. seikkailumielellä ja leikkimielellä |
tombah 11.12.2008 09:33:02 | |
---|
Rytmikorjaamolle ovat tulossa helmikuussa :o :| |
Veco 11.12.2008 09:37:13 | |
---|
Rytmikorjaamolle ovat tulossa helmikuussa :o Wat! Linkkiä! Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
lxi 11.12.2008 09:37:37 | |
---|
Rytmikorjaamolle ovat tulossa helmikuussa :o Missä tällainen lähde? Intiassa näköjään heittävät keikan tammikuussa, melkoista. |
geeza 11.12.2008 09:39:23 | |
---|
Pakko nähä Cynic, odotan vähintään yhtä paljon ku Opethia. Toivottavasti soittavat tokana ni kerkeen paikalle. You want the shity beef? |
ghettoblaster 11.12.2008 10:51:49 | |
---|
Helmikuun keikat suomessa: Pe 13.2.2009 Oulu, Teatria La 14.2.2009 Seinäjoki, Rytmikorjaamo Su 15.2.2009 Helsinki, Kaapelitehdas, Finnish Metal Events & Fullsteam present Ma 16.2.2009 Tampere, Pakkahuone |