Ianuarius 06.12.2008 19:21:12 | |
---|
Rudess on parhaimmillaan syntikan kanssa. Animate-Inanimate |
pardy 08.12.2008 22:04:49 | |
---|
Rudess on parhaimmillaan syntikan kanssa. Ja paskimmillaan. |
Ja paskimmillaan. Varsin paradoksaalista.... Meikäläisen ehdottomat lempparikohdat ovat kyllä nuo piano-osuudet, mutta kyllä Rudess on silti ehdottomasti myös synaparhautta. |
ANtTIKRISTUS 08.12.2008 22:28:26 | |
---|
Scenesillä - joka on ehkä meikän suosikki DT-levy -Rudess pimputtaa kyllä pianoa oikein nätisti... helvetin hyviä sävellyksiä tai sovituksia. Esimerkkeinä tuli ekana mieleen Fatal Tragedy ja One last Time. Nykyäänhän se on vähän hassuttelua se puuha.. Laulajalle ja kiipparistille paikka vapaana, tsekatkaa musanäyte ja ottakaa yhteyttä jos kiinnostusta ja osaamista löytyy. |
Ianuarius 09.12.2008 08:20:56 | |
---|
On se aina ollu mun mielestä vähän hassuttelua, mutta eivätpä ota itseään liian vakavasti. Se on ehkä yksi syy, miksi niillä niin hauskaa on yhessä ja siksi taas puolestaan siitä musiikista tulee niinkin vetoavaa kuin se on. One Last Timessa mun mielestä se alun piano menee vähän yli. Tai ehkä aika paljonkin. Toisaalta, eipä siinä ois sitten ollu mitään, jos se ois ollu vaan sellanen normi plimplom niinku just jossain Through My Wordsissa. Honkytonk on kyllä parhautta tossa Dance of Eternityssä :D Animate-Inanimate |
Borlag 12.02.2009 07:03:51 | |
---|
Uutta julkaisua Liquid Trio Experimentiltä, elikäs tällä kertaa kokoonpanossa Portnoy, Petrucci sekä Levin syystä että Rudess hajotti lelunsa ennen keikkaa ja näin ollen joutui jättämään leikin kesken. Kyseessä siis live keikka Chicagosta, DT:n oman puljun kautta julkaistuna. Äänipöydästä otettu monikanava tallenne, eli mikään räkäinen bootleg tämä ei ole (jos joku ei näitä YJR julkaisuja jo entuudestaan tunne). http://www.ytsejamrecords.com/Produ … .asp?idcategory=11&idproduct=31 |
Soma city ward 13.02.2009 11:28:42 | |
---|
Uutta julkaisua Liquid Trio Experimentiltä, elikäs tällä kertaa kokoonpanossa Portnoy, Petrucci sekä Levin syystä että Rudess hajotti lelunsa ennen keikkaa ja näin ollen joutui jättämään leikin kesken. Kyseessä siis live keikka Chicagosta, DT:n oman puljun kautta julkaistuna. Äänipöydästä otettu monikanava tallenne, eli mikään räkäinen bootleg tämä ei ole (jos joku ei näitä YJR julkaisuja jo entuudestaan tunne). http://www.ytsejamrecords.com/Produ … .asp?idcategory=11&idproduct=31 Tietääkö Borlag mikä on tilanne sen LTE-dvdeen kanssa? Joskus muistaakseni portsan foorumilta luin, että noita viime vuoden keikkoja ois ihan kuvailtu sitä varten. Gun down a school or blow up a car.
The media circus will make you a star
-Steven Wilson |
Borlag 13.02.2009 16:20:50 | |
---|
Tietääkö Borlag mikä on tilanne sen LTE-dvdeen kanssa? Joskus muistaakseni portsan foorumilta luin, että noita viime vuoden keikkoja ois ihan kuvailtu sitä varten. Tuo yllämainittu julkaistaan CD:nä ja DVD:nä. Muista ei ole toistaiseksi ollut puhetta, tosin alunperin meinasivat toista keikkaa julkaista, eli voipi olla että ihan koko LTE julkaisukin olisi tulossa jossain vaiheessa, eikä pelkkä L3E. |
turd85 13.02.2009 21:31:40 | |
---|
Joku tais petruccin foorumilla sanoo, että rudessi ois jossain välissä jammaillu kitralla mukana? |
TheHarvester 26.02.2009 14:44:46 | |
---|
Kovin biisi on mun mielestä Honor Thy Father. A Change Of Seasons on kyllä yks hienoimpia. Another Day on varmaan aika helppo rummuilla, balladit yleensäki. |
Ianuarius 26.02.2009 15:39:19 | |
---|
Helpoin rummuilla on kait Hollow Years. Another Day on paikoin aika kinkkinenkin. Animate-Inanimate |
Shredator 28.02.2009 00:35:31 | |
---|
Ohmit on vaan numeroita... |
rakula 01.03.2009 19:48:20 | |
---|
Ei voi lähtee jos on tullu |
Ianuarius 01.03.2009 20:10:17 | |
---|
Joo, kyllähän se DT:tä on. Ei tuosta muuten mitään selvää saanu. Animate-Inanimate |
dipshit 01.03.2009 21:12:22 | |
---|
"Portnoy previously stated about the upcoming CD, "Imagine a DREAM THEATER album with 'A Change Of Seasons', 'Octavarium', 'Learning To Live', 'Pull Me Under' and 'The Glass Prison'... all on one album... COULD YOU HANDLE IT?? Excited? I sure am!!!!" Jumalauta.. jos tuo nyt pitää paikkansa niin tässähän on hyvät mahikset nostaa DT takas meikäläisen soittolistalle. Kammottava Systematic Chaos kun lähes tuhosi koko bändin meikäläisen silmissä. "Music is there when words fail us" |
rakula 01.03.2009 22:33:11 | |
---|
Dipsetcityboy: "Portnoy previously stated about the upcoming CD, "Imagine a DREAM THEATER album with 'A Change Of Seasons', 'Octavarium', 'Learning To Live', 'Pull Me Under' and 'The Glass Prison'... all on one album... COULD YOU HANDLE IT?? Excited? I sure am!!!!" Jumalauta.. jos tuo nyt pitää paikkansa niin tässähän on hyvät mahikset nostaa DT takas meikäläisen soittolistalle. Kammottava Systematic Chaos kun lähes tuhosi koko bändin meikäläisen silmissä. Portnoy nyt fiilistelee aina tulevia levyjä, mutta tosiaan oon kyllä samaa mieltä. Sc on kauhiata kuraa ja toivotaan, että homma palais taas paremman puolelle. Ei voi lähtee jos on tullu |
Ianuarius 02.03.2009 07:10:34 | |
---|
No tuskin se SC:tä vertas ACoS:iin. :D Tai mistä minä tiedän, mutta sit ois kyllä menny kaikki uskottavuus. Animate-Inanimate |
rakula 02.03.2009 12:39:56 | |
---|
January: No tuskin se SC:tä vertas ACoS:iin. :D Tai mistä minä tiedän, mutta sit ois kyllä menny kaikki uskottavuus. Enhän mä niin väittänytkään. Muistaakseni vertasi SC:tä, että tulee kuulostamaan Awake-tyyppiseltä mäiskeeltä. No eihän se ihan niin mennyt... Ei voi lähtee jos on tullu |
Musta Arkipyhä 02.03.2009 15:12:32 | |
---|
Höpsis. Minusta SC on hyvä levy.Oikeasti.Awakesta en yrityksistä huolimatta jaksa innostua kovinkaan paljon - liikaa keskinkertaista matskua.Ei suinkaan huono levy muttei minusta niin mahtavakaan kuin monet antavat ymmärtää. Ehdotonta huippua minulle edustavat kuitenkin A Change of seasons (jota pidän klassikko-progebiisinä) ja Images and words.Myös SDOIT:n eka levy miellyttää kovasti.Hienoja biisejä. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Ianuarius 02.03.2009 15:41:18 (muokattu 02.03.2009 15:42:32) | |
---|
rakula: Enhän mä niin väittänytkään. Muistaakseni vertasi SC:tä, että tulee kuulostamaan Awake-tyyppiseltä mäiskeeltä. No eihän se ihan niin mennyt... Enhän mä niin väittänytkään että väitit. E: Toi ACoS on mun mielestäki ihan klassikko. Loistava suorastaan. I&W luonnollisesti. Awakella pari hyvää biisiä, ihan niinku SC:lläki. Constant Motion ja se Ministry-biisi oli hyviä. Animate-Inanimate |