Aihe: warwick rockbass streamer standard
1
leroysmith
07.02.2006 16:22:10
minkäslainen basso on kyseessä? kun ei oo mitään kokemusta näistä muutakun kuvissa nähny..
"The second day is always better than the first" -billy joe armstrong
Kieppi
07.02.2006 22:03:14
Lyhyesti sanottuna:

- Ihan pätevä, jämäkkää tekoa, mutta
- vähän tuhnut mikit

Muihin saman hintaluokan bassoihin en oikein osaa verrata, ei ole kokemusta.
toby
08.02.2006 21:37:03
Taitanee olla rockbass mallistossa kaikissa tuhnut mikit.. Ainaki omasta mielestä on vähän tuhnut, saattaa kyllä johtua mun vahvaristakin, tiedä sitte.. :)
leroysmith
08.02.2006 22:21:02
onko noissa mitään otelautamerkkejä edes siinä otelaudan sivussa?
pardy
08.02.2006 22:21:42

onko noissa mitään otelautamerkkejä edes siinä otelaudan sivussa?

on.
toby
09.02.2006 11:57:28 (muokattu 09.02.2006 11:58:53)
Tuosta minun omakuvasta näkee warwickin rockbass corveten.
leroysmith
09.02.2006 12:11:09
joo no täytyypä etsiä noita jostain et pääsis kokeilemaan
projekti
09.02.2006 12:18:39
Mulla oli vähän aikaa corvette basic nauhattomana 5-kielisenä, tykkäsin, kaduttaa kun möin.
Nyt on tulossa streamer 4-kielisenä nauhattomana. Se mitä oon musaliikkeessä rockbasseja hiplannu, oon tykänny. Niiden runkohan on leppää, kuten aika monessa bassossa, ja kaula vaahteraa. Aidot Warret on yleensä bubingaa, wengeä ym. harvinaisempia/kalliimpia/näyttävämpiä puulajeja. Ja kun työ tehdään halpamaissa, ei työkustannuksia juurikaan ole. Hinta/laatu-suhde on ihan kilpailukykyinen esim. Yammun ja Iban kans.
Ultra Pro.
Kieppi
09.02.2006 12:48:45
Mulla oli vähän aikaa corvette basic nauhattomana 5-kielisenä, tykkäsin, kaduttaa kun möin.
Nyt on tulossa streamer 4-kielisenä nauhattomana. Se mitä oon musaliikkeessä rockbasseja hiplannu, oon tykänny. Niiden runkohan on leppää, kuten aika monessa bassossa, ja kaula vaahteraa. Aidot Warret on yleensä bubingaa, wengeä ym. harvinaisempia/kalliimpia/näyttävämpiä puulajeja. Ja kun työ tehdään halpamaissa, ei työkustannuksia juurikaan ole. Hinta/laatu-suhde on ihan kilpailukykyinen esim. Yammun ja Iban kans.

Streamerin runko ainakin on carolenaa.
projekti
09.02.2006 12:53:40
Streamerin runko ainakin on carolenaa.
Niin on, oli muistaakseni joku toinenkin rockbass joka ei ollut leppää.
Ultra Pro.
SaBer
09.02.2006 13:29:07

Taitanee olla rockbass mallistossa kaikissa tuhnut mikit.. Ainaki omasta mielestä on vähän tuhnut, saattaa kyllä johtua mun vahvaristakin, tiedä sitte.. :)

Niissä on samat mikin kuin Warwickeissa. Monen mielestä mikit on Warwickin heikoin lenkki...
"Kato bassoa soitetaan, muijaa hiplaillaan." -Sam Other
Quu
05.12.2008 10:53:09

Juu juu, wanha ketju, so what.

Mutta asiaan, kun tässä ketjussa oli jo puhetta noista Warwickin/Rockbassin mikeistä, niin ne omaan korvaan on tosiaan aika ponnettomat (vaikka bassosta muuten tykkäänkin; hyvä soittaa ja pirun kaunis jne.).

Mutta oon tässä miettiny, että millaiset mikit tuohon voi laittaa tilalle kun nuo näyttää vähän "oudoilta", en oo vielä törmännyt sellaisiin jotka näyttäisi siltä, että ne kävisi noiden vakioiden tilalle.

Ja kyseessä on siis 5-kielinen Rockbass Streamer std.

Tuo: http://www.thomann.de/fi/warwick_rockbass_streamer_std_5_lh_nt.htm
Se ei kuulu missään ja sielläkin missä se kuuluu huonosti niin se ei kuulu ollenkaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)