Aihe: Seymour Duncan 84-50 putkivahvistin
1
AiGee
02.03.2009 14:34:10

Terve,

Mulla on ollut käytössä kyseinen styrkka pitkään ja olen ollut tyytyväinen. Mun vahvari on nuppi mallia jossa on ollut alla 4x12 vanha Rewatt skobe. Ne on tehnyt 84-50 myös kombona....

Menemättä nyt sen enempää siihen mitä putkia siellä on jne. ( manuaalin voi googlata ja ladata netistä) niin muutama huomio vahvarista.

Styrkkaan sai aikoinaan ostaa mukaan 4-"muistipaikkaa" omaavan jalkakytkimen, johon siis pystyy "ohjelmoimaan" 4 erilaista kanava/Boost/Crunch valintaa...
eli käytännössä saa todella hyvän setin eri soundeja. Jalkakytkin ei pelkästään vaihda kanavaa vaan voi vaikuttaa boostilla särön määrään ja Crunchilla sen luonteeseen.
Sitä en muista nyt onko reverb efektinä kanssa "ohjelmoitava" vai säilyykö se aina samana, taitaa olla jälkimmäinen tilanne?
Jos ei sulle tarjota vahvarin kanssa sitä jalkakytkintä niin siinä on kanssa joku midi ohjaus mahdollisuus, mutta siitä mä en tiedä mitään..

Mun mielestä se on ihan kelpo soundinen vahvistin, ne putket EL-84 on kait samoja joita oli Vox-ac:ssä, ja se ei ole säröltään ainakaan kovin fendermäinen. itse ajattelen sen tässsä hyväksi asiaksi.) Ainakin olen enemmän pitänyt Voxin särösoudista kuin Fenkuista.

mitä googlasin niin ei noita tunnu liikkuvan ja jos löytyy hinnat ei ole mitään kovia, että jos saat halvalla niin osta pois.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)