RocknRoll 07.12.2008 16:34:32 | |
---|
Ihan susipaska tilaisuus, kaveri tuli mun luo suu vaahdoten vaatien että nyt katotaan tätä. No, kyllähän sitä katseli ja kuunteli. Mutta oli kyllä niin turhat kissanristiäiset että ei hyvää päivää.. Oli aika koominen kyllä se Marco Hietalan haastattelu tyyliin: Joo, en mä muuten, mutta pakko jonku meidän bändistä oli tulla tänne kun tällänen pysti saatiin. |
Seba 07.12.2008 17:18:40 | |
---|
En tiedä oliko vika mun korvissa mutta laulut oli miksattu ihan vitun hiljaiselle ja ei oikein saanut mitään selvää kautta linjan mitä siellä hoilotettiin? Oikeastaan negativen vedossa oli ensimmäistä kertaa laulu kuultavissa, ja ihan välttämättä juuri sitä en olisi niin välittänyt kuulla. |
HaloOfFlies 07.12.2008 19:07:04 (muokattu 07.12.2008 19:08:59) | |
---|
Enpä ihmettele yleisön vähyyttä nuilla esiintyjillä!! okei Yup on tehnyt joskus hyviä levyjä ja keikkoja,mut mitvit??!! teräspetoni???negative?!!!! ei saatana mitä skeidaa. Ja joku helvatan northernkinks??!! sallikaa mun itkeä!! Eikö muka suomella ole parempaa tarjota.?? On, ja paljonkin,mutta ei ne näköjään radiorokin soittolistoille mahdu. Northern Kings on kyllä malliesimerkki suomalaisen rock-musiikin tämänhetkisestä tyhjäkäynnistä. Miten tuollaisella skeidalla voi päästä listoille ja radioon? "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
oulukyllosa 07.12.2008 22:11:06 | |
---|
Radio Rokki on paska. Ja sitten kun salilla saa sitä ihan pakolla kuulla.Punttiveivarit laskee sen jotenkin kalustoon kuuluvaksi."Soitamme mitä haluamme" Eli yllättäen sitä samaa pariakymmentä biisiä. snow is cold,rain is wet |
Zed 07.12.2008 22:20:38 | |
---|
Järkyttävät soundit oli kyllä tässä lähetyksessä. Korutonta kertomaa myöskin nykyisen popmusiikkikentän homogeenisuudesta. YUP oli ainoa piristys tässä porukassa. RU |
Booombox 08.12.2008 00:03:16 | |
---|
Olipa paska joo. Viimevuonna oli muistaakseni jonku verran paremman olonen, tai sitten muistan väärin. Diablo veti hyvin ja olisin mielelläni nähny enemmänko kaksi biisiä heiltä. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
fifehole 08.12.2008 12:51:04 | |
---|
Järkyttävät soundit oli kyllä tässä lähetyksessä. Korutonta kertomaa myöskin nykyisen popmusiikkikentän homogeenisuudesta. YUP oli ainoa piristys tässä porukassa. Kuulinko väärin, vai aukoiko Linnanahde ja Sika-Harri päätän soundien arvostelusta? Jos näin oli, luulisi tyyppien menevän hieman itseensä. Korporaatio nimittäin heittää skeidaa aika moneen suuntaan ja näin ollen pitäisi kestää hieman kritiikkiä. Mutta kukapa sitä omaa lääkettään haluaa maistaa, paitsi penisiliiniä. ;) [Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] |
Terry Pantheras 08.12.2008 13:31:12 | |
---|
Kuulinko väärin, vai aukoiko Linnanahde ja Sika-Harri päätän soundien arvostelusta? Jos näin oli, luulisi tyyppien menevän hieman itseensä. Korporaatio nimittäin heittää skeidaa aika moneen suuntaan ja näin ollen pitäisi kestää hieman kritiikkiä. Mutta kukapa sitä omaa lääkettään haluaa maistaa, paitsi penisiliiniä. ;) Heh, vai sillä tavalla... Soundit oli kyllä semmosta kuraa, ettei "paremmasta" väliä. Teräsbetonikin kuulosti siltä kuin olisivat soittaneet Hurriganesin Hot Wheels-levyn mikkihiirisoundeilla... Höpsis töppöseen! |
Niklodeus 08.12.2008 17:16:17 | |
---|
Huomasiko muutkin että porukkaa lähti aika mojovasti pois ennen kuin Negative kuullutettiin ? :D Itsekkin poistuin teeveen äärestä. ,,/ Niklodeusum Darknium ,,/ |
Huomasiko muutkin että porukkaa lähti aika mojovasti pois ennen kuin Negative kuullutettiin ? :D Itsekkin poistuin teeveen äärestä. Televisiostakin sain sen käsityksen, ja sitä jäin hieman myös ihmettelemään? Niin kuin aikaisemmin totesin Negative oli Diablon lisäksi ainoa, joka hoiti homman kunnialla himaan. Vaikka kyseinen kokoonpano ei edustakaan sitä musiikkityyliä mitä mielelläni kuuntelen, katsoin Negativen shown jo senkin puolesta, että soundit ja esiintyminen oli sentään ammattimaisesti toteutettu verrattuna muiden laulu- ja sointinyhtyeiden soundeihin/esityksiin. Vai onkohan nyt äijä/metalli-imagoni kyseenalaistettu kun katsoin myös Negativen shown? No onneksi ei ollut kavereita kylässä... Radio Rockista ja soittolistoista sen verran, että ketä nämä soittolistat oikeasti palvelee? En tiedä yhtään joka ei nurise nykyisenkaltaisista suppeista soittolistoista. On yhtä tyhjäpäisten radio kuin Novakin. Ei mitään oikeaa informaatiota ja oikeasti kehittävää/järkeviä aiheita biisin lomassa. Tiedän että resursseistahan se on kiinni millaista ohjelmaa pystytään tekemään. Otetaan nyt vaikka huonona esimerkkinä YleX:n päiväohjelmaa. Aina on juttua ajankohtaisista aiheista, keskustelua, hyvin pohjustettuja aiheita, tietoa maailmalta. Musiikki vain on todella perseestä. Minulla onkin tapana kääntää aina Rockin puolelle kahden jälkeen, jos on valittava kehnoista yksi niin Rockilla sentään niiden muutaman soitettavan biisin joukkoon mahtuu ehkä pari sellaista biisiä mitä oikeasti viitsii kuunnella. |
MarkoA 08.12.2008 19:26:25 | |
---|
Radio Rockin puolesta haluan sanoa, että Klaus Flemingin ohjelmat on suunnilleen parasta mitä radiosta on tarjolla tällähetkellä. Kaikki muu siinä kanavalla on masentavaa kuunneltavaa. Joskus satunnaisesti joku juontaja (esim Jone) antaa mielenkiintoisia kommentteja jostain biisistä/bändistä mutta muuten ei mitään järkeä. Todellista kuuntelijan aliarvostamista. Mielipiteitä liukuhihnalta jo yli 30-vuotta. Kysy mitä haluat ja vastaan mitä haluan! |
Zed 08.12.2008 20:05:20 | |
---|
Tämän "Heikelän" olemus potkii jostakin syystä vastaan rankasti. Oli hauskaa katsottavaa kun Yrjänän Aki körmyytti vähän tätä omasta mielestään sukkelasanaista miestä CMX:n Stage-esiintymisessä vuonna 2004. RU |
-J.- 08.12.2008 20:07:52 | |
---|
Unohdit Apiksen. Ja Frederik! eiku.... Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
M_Rouge 08.12.2008 20:09:47 | |
---|
Radio Rockin puolesta haluan sanoa, että Klaus Flemingin ohjelmat on suunnilleen parasta mitä radiosta on tarjolla tällähetkellä. Olen itse aivan samaa mieltä. Eli ei siis mollata ihan täysin kyseistä kanavaa. Ainahan parempi voisi olla, mutta onhan kanavalla hyviäkin puolia, kuten tuo Flemingin ohjelmat ja todella mukavaa on ollut kuunnella näitä 100 rockin legendaa tarinoita. Todella mukava piristys päivään. Ja myöskin kaikkien aikojen 100 parasta albumia on ollut musiikillisesti ihan valaisevakin kokemus. On saanut kuulla sellaisia albumeja/biisejä mitä tuskin tulisi muuten kuunneltua ja sehän on vain avartavaa. Juontajat ovat varmaankin ihan ammattitaitoisia, ei heistä mitään. Resursseja kun vain saisivat enemmän, eli aalloille välillä myös järkevää keskustelua ja asiaa musiikin lomaan ja soittolistoihin vähän laajuutta niin siinähän meillä olisikin sitten Suomen paras radiokanava.. |
-J.- 08.12.2008 20:10:05 | |
---|
Oli aika koominen kyllä se Marco Hietalan haastattelu tyyliin: Joo, en mä muuten, mutta pakko jonku meidän bändistä oli tulla tänne kun tällänen pysti saatiin. Tosiaan vähän pisti hymyilyttämään vaan ymmärtääpä tuon. Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Max-X 09.12.2008 09:26:08 | |
---|
Mielestäni korporaatio on erittäin hyvä ohjelma, samoin Marcen show ja tietty Flemingin. Ainoa ongelma on, että musa kuin musa muuttuu paskaksi puolen vuoden jälkeen. Oikeesti, joku Volbeatin Radio Girl soi voimasoitossa vähintään 6 kk:ta ja nyt tuo Sad Man's Tongue. Puhumattakaan monista muista... "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
fifehole 09.12.2008 10:04:20 | |
---|
Mielestäni korporaatio on erittäin hyvä ohjelma, samoin Marcen show ja tietty Flemingin. Ainoa ongelma on, että musa kuin musa muuttuu paskaksi puolen vuoden jälkeen. Oikeesti, joku Volbeatin Radio Girl soi voimasoitossa vähintään 6 kk:ta ja nyt tuo Sad Man's Tongue. Puhumattakaan monista muista... Joo, Korporaatio on minustakin ihan OK. Pistänyt vaan merkille, että kundit dissaa helvetin monia ihmisiä ihan systemaattisesti mutta vetää itse hirveitä kilareita negatiivisesta palautteesta. Marce on myös OK ja soittaa vähän muutakin kuin Metallicaa ja ac-dc:tä. Flaming on saanut minusta sellaisen Teflon-maineen, ettei sitä saa arvostella. Mun mielestä puolet sen soittamasta kamasta on aika karseeta kuunneltavaa. Kirkonpolttoörinää tai jotain ihme finnhitsLSDdiscohumppaa!! Jutut sillä on hyviä ja toinen puoli levyhyllystä ihan loistavaa tavaraa. Voi helvetti kun tullut taas tänään Metallicaa ja parasta aikaa tuo ym. Sad Man´s Tongue... ääh, häivyn Los Angelesin nettiradioihin.. terve! ;) [Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] |
Max-X 09.12.2008 13:03:56 | |
---|
Voi helvetti kun tullut taas tänään Metallicaa ja parasta aikaa tuo ym. Sad Mans Tongue... ääh, häivyn Los Angelesin nettiradioihin.. terve! ;) Laitappa joku osava linkki noille mestoille (laiska kun olen)! "Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
fifehole 09.12.2008 13:35:45 | |
---|
[Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] |
MarkoA 09.12.2008 14:46:19 | |
---|
Korporaatio on taas mun mielestä tosi syvältä. Aina joskus jää kuuntelemaan siitäkin huolimatta. Mihinkäs tuota nyt vertais... hmm? No, parempi etten vertaa. Jätkää vääntää kunnon muka-nokkelia aivopieruja, toinen toistaan pahempia. Huonoa huumoria sinänsä selvästi fiksuilta kavereilta. Ei siis meikäläisen ohjelma. Mutta onneksi voi aina vaihtaa kanavaa tai kuunnella levyjä. Mielipiteitä liukuhihnalta jo yli 30-vuotta. Kysy mitä haluat ja vastaan mitä haluan! |