rUSTED 06.03.2008 11:55:46 | |
---|
Nonniin..nyt se repes. Aukasin pelin Wolfien osalta torillakin. Kyllä pysyttelen tästä eespäin nelikielisissä..myös heräteostoksissa:) Vitsi ku tuo ois ollu sellanen kutonen, niin oisin voinu ostaakki. Seiskan jos ostaisin, niin varman ainoastaan siks, että saisin sanoa kitaristi kavereille, että mullon enemmän kieliä ku niillä :o |
jackbruce 06.03.2008 21:51:51 | |
---|
Nonniin..nyt se repes. Aukasin pelin Wolfien osalta torillakin. Kyllä pysyttelen tästä eespäin nelikielisissä..myös heräteostoksissa:) No, joko se meni, kun ilmoitus hävis? |
NitroJeesus 06.03.2008 22:29:53 | |
---|
No, joko se meni, kun ilmoitus hävis? Ehkä myyjä tulikin toisiin aatoksiin. :P The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |
Jamz 07.03.2008 07:43:58 | |
---|
Kylläpä sille löytyi uusi omistaja. Vaihtobassoa & sutikomppia, prkl!!! |
j4kk1 07.03.2008 10:41:24 | |
---|
Kylläpä sille löytyi uusi omistaja. Heh, tunnustan. |
oPo 07.03.2008 11:51:50 | |
---|
Meinaako joku/jotkut järjestää uutta tilausta tuonne. http://www.wolfguitars3.com/ Tuo 5 kielinen basso on aika kuuman näkönen. Jos uutta tilausta meinataan laittaa niin olen todennäköisesti mukana. |
tauranen 07.03.2008 11:59:14 | |
---|
Meinaako joku/jotkut järjestää uutta tilausta tuonne. http://www.wolfguitars3.com/ Tuo 5 kielinen basso on aika kuuman näkönen. Jos uutta tilausta meinataan laittaa niin olen todennäköisesti mukana. Kimppatilaus - huoneessa on sitovat ilmoittautumiset. Viimeisin tilaus (about viikko sitten) oli jo täynnä, mutta eiköhän sieltä uuttakin tilausta taas joku järjestä Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
mattim 03.04.2008 04:43:16 (muokattu 03.04.2008 05:16:57) | |
---|
|
PnukBassist 03.04.2008 12:34:08 | |
---|
Nyt olis wolfin seiskaa kaupan torilla http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=228466. Tuollaista tai oikeastaan 5-kielistä olen itselleni havitellut. 350€ pyyntönä on mulle hieman liikaa. Matti Virheellinen id-numero! Ilmoitusta ei löytynyt! Well, I woke up Sunday morning
With no way to hold my head that didn't hurt.
And the beer I had for breakfast wasn't bad,
So I had one more for dessert. |
Typhus 03.04.2008 15:08:13 | |
---|
Virheellinen id-numero! Ilmoitusta ei löytynyt! Meni jo! ;) |
laitinar 02.12.2008 13:27:43 | |
---|
Moron! Voisko joku kertoa mistä noista Wolf-bassoista sais kaivettua jotain speksejä?! En ole onnistunut netin kautta mistään kinkistä, tiedosta syvästi kiitollinen! |
laroma 02.12.2008 13:42:17 (muokattu 02.12.2008 13:44:00) | |
---|
"Hui. Oot kyllä hurja kaveri.Laitatko tämänkin tonne julkiselle puolelle?" -juki68 |
Kuvista löytyy specsejä: http://www.wolfguitars3.com/http://www.wolfguitars2.com/http://www.wolfguitar.com/http://khlcorp.en.ec21.com/ wornalta eikä woodoolta kannata ostaa mitään, kun joutuu maksamaan 2-3:n kertasen hinnan tai enemmänkin. Maksoin omasta wolf-ss kitarasta n. 200 e, kun jossain wornalla se on yli 400 e. Niillä on nyt vaan jotkut 20% joulualennukset. Suoraan khl:ltä tilattuna on siis halvempaa tilata, jos joku ei tiennyt.. Tosin mulla ei oo mitään tietoa siitä, koska sinne tehtäisiin seuraava kimppa-tilaus. Yleensä twinkle ja sensonic ovat niitä tehneet, mutta voi olla että heille riittää tilailu vähäksi aikaa. Ainakin tohon ks. firmaan. En tiiä. Varmaan uusia kimppa-tilausten vetäjiä tarvittaisiin.. |
Seba 08.12.2008 20:24:55 | |
---|
Nyt sieltä on yli 100 kitaraa tulossa tällä hetkellä, ja voi olla että intokiintiö useimmalla alkaa olla aika tapissa tuon jälkeen kun joskus saapuvat maahan. Yksittäisistä tietenkin joutuu maksamaan enempi kun puljusta ostaa, se on sitä markkinataloutta, ja ei kai kukaan ilman katetta kauppaa tee. Jos moisia haluaa ja on kiirusta, niin ei muuta kun lompsaa raottamaan ja wornalta tai voodolta tilaamaan kamaa mitä on hyllyssä. Khl tilauksissa kestää aina kuukausitolkulla saapua, ja sitten vielä siitäkin aikataulusta ne onnistuu vielä tinkaamaan muutaman kuukauden lisää :) Ja nyt tulee vielä laivalla johon laitetaan taas matkaan aikaa kuukausi päälle. Ei ole hätäisten miesten tilauksia noi itäkimpat. |
pekezu 08.12.2008 20:36:59 | |
---|
Nyt sieltä on yli 100 kitaraa tulossa tällä hetkellä, ja voi olla että intokiintiö useimmalla alkaa olla aika tapissa tuon jälkeen kun joskus saapuvat maahan. Yksittäisistä tietenkin joutuu maksamaan enempi kun puljusta ostaa, se on sitä markkinataloutta, ja ei kai kukaan ilman katetta kauppaa tee. Jos moisia haluaa ja on kiirusta, niin ei muuta kun lompsaa raottamaan ja wornalta tai voodolta tilaamaan kamaa mitä on hyllyssä. Khl tilauksissa kestää aina kuukausitolkulla saapua, ja sitten vielä siitäkin aikataulusta ne onnistuu vielä tinkaamaan muutaman kuukauden lisää :) Ja nyt tulee vielä laivalla johon laitetaan taas matkaan aikaa kuukausi päälle. Ei ole hätäisten miesten tilauksia noi itäkimpat. Jännää. Toki kyseessä on isoja kahveleita, mutta airsoft-kimpat on useimmiten tulleet kaukoidästä pariin viikkoon. Niitä ei vissiin kyllä laivalla rahdattukaan. Niin, mä ymmärsin että noita basuunoita on aikalailla odoteltu tuolta, ja aika pitkäänkin. Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti. |
J.Hollström 08.12.2008 20:38:29 | |
---|
Niin, mä ymmärsin että noita basuunoita on aikalailla odoteltu tuolta, ja aika pitkäänkin. Elokuun lopussa on tilattu tää viimesin setti. Aluksi ennusteltiin pukinkonttiin, mutta enää ei ehdi siihen. Aluvuodesta 2009 saapuneevat. Ehkä. Orggis tuhkis. |
Seba 08.12.2008 23:16:06 | |
---|
Jännää. Toki kyseessä on isoja kahveleita, mutta airsoft-kimpat on useimmiten tulleet kaukoidästä pariin viikkoon. Niitä ei vissiin kyllä laivalla rahdattukaan. Niin, mä ymmärsin että noita basuunoita on aikalailla odoteltu tuolta, ja aika pitkäänkin. Niitä löytyy varmaan hyllystä. Noi tehdään kaikki sitä mukaa kun tilataan tuolta bulvaanilta. Siksi hetken kestää. Nopeammin tulisi jos ensin maksaisi puolet, ja loput puolet kun tavara on valmistunut, mutta viimeaikojen kurssinheilahtelulla olisi ollut aika iso lisälasku puolikkaalle summalle. |
pardy 10.12.2008 21:40:17 | |
---|
Nyt on tarve meikäläisellä pistää seiska myyntiin. Kiinnostuneet voipi laittaa pikaviestiä. Nopeesti lähtee eikä hintaa ole nimeksikään moiseksi erikoisuudeksi. Kaverin pentele meni bassolainan päätteeksi heittämään kielet menemään koska arvioi niiden kaipaavan vaihtoa, joten mistäs sitä nyt tähän hätään sitten kielet löytää... |
balzary 10.12.2008 22:54:18 | |
---|
Kaverin pentele meni bassolainan päätteeksi heittämään kielet menemään koska arvioi niiden kaipaavan vaihtoa, joten mistäs sitä nyt tähän hätään sitten kielet löytää... Saitenkatalogissa on ainakin ennen ollut hyvä dean markleyn 7-kielisen setti suht edullisesti. |
Teijo K. 11.12.2008 10:54:02 | |
---|
Nyt on tarve meikäläisellä pistää seiska myyntiin. Kiinnostuneet voipi laittaa pikaviestiä. Nopeesti lähtee eikä hintaa ole nimeksikään moiseksi erikoisuudeksi. Kaverin pentele meni bassolainan päätteeksi heittämään kielet menemään koska arvioi niiden kaipaavan vaihtoa, joten mistäs sitä nyt tähän hätään sitten kielet löytää... No kaverihan ostaa sulle uudet. ;) |