Deino 07.12.2008 21:06:39 | |
---|
|
sahkuifk 07.12.2008 21:18:11 | |
---|
Se on sitä reboundia. Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
JanneO 07.12.2008 22:27:01 | |
---|
ohos, tuo kalvo ja symbaalihomma on kyllä aika uskomaton. |
K.Suninen 07.12.2008 22:27:40 | |
---|
mielenkiintosta tavaraa. Lisää tämmösiä niinku mikä se fyysinen gebardeeri siinä oli, ett keinut sä sisään vai et? |
dumbass 07.12.2008 23:08:45 | |
---|
No huhu. virhe. |
jtpennane 07.12.2008 23:25:17 | |
---|
Äyh, teki pahaa katsella tota symbaalia. Nyyh, en enää ikinä lyö yhtään peltiä - mä lupaan! Mä tiedän missä sä asut! |
markkuliini 08.12.2008 00:29:59 | |
---|
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Kailis 08.12.2008 00:46:40 | |
---|
Pemalauta jurkele!!! Kyllähän mä oon tiennyt että varsinkin pellit antaa periksi mutta oli tuo uskomatonta. Nyt en ihmettele kun kaverille esiteltiin Bosphoruksen tehtaalla miten niitä symbaaleja voi taivuttaa. Arvostus teollisuutta kohtaan nousi juuri. Ja miten helevatassa kalvot voi kestää? Katsonpa vielä kerran. |
Simbe 08.12.2008 00:51:26 | |
---|
Pemalauta jurkele!!! Kyllähän mä oon tiennyt että varsinkin pellit antaa periksi mutta oli tuo uskomatonta. Nyt en ihmettele kun kaverille esiteltiin Bosphoruksen tehtaalla miten niitä symbaaleja voi taivuttaa. Arvostus teollisuutta kohtaan nousi juuri. Ja miten helevatassa kalvot voi kestää? Katsonpa vielä kerran. Eihän ne kestäisikään, jos ei joustoa olisi. Jostain sen soundinkin on tultava, eli kalvon ja ilman liikkeestä. |
markkuliini 08.12.2008 00:52:34 | |
---|
Tuota katsoessa muuten tajuaa paremmin senkin miten paljon soittajan tatsilla on vaikutusta soittimen soundiin. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Speedy 08.12.2008 00:56:18 | |
---|
Kyllä minäkin tuon pellin "vaappumisen" olen tiennyt, mutta tuo kalvo oli kyllä uutta.. Olis voinu luulla että jonku löysän tomin kalvo vetää tommosta, mutta tiukalle vedetty snarekalvo heiluu noinkin paljon.. Huh.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Simbe 08.12.2008 01:00:38 | |
---|
Tuota katsoessa muuten tajuaa paremmin senkin miten paljon soittajan tatsilla on vaikutusta soittimen soundiin. Joo, Mike selkeesti demppaa kalvoa. Tulee tahattomia tuplaiskuja... :) |
HCW 08.12.2008 14:15:06 | |
---|
Jumpe, olipas mielenkiintoinen pätkä. "Pysy loitolla, lakkaa piipittämästä, älä vittuile, ole hyvä."-J.Leskinen. |
Jumankekka. Luulis että pellit on ihan tuhannen solmussa yksien treenien jälkeen.. "Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
Epämuusikko 09.12.2008 00:44:00 | |
---|
Tuota katsoessa muuten tajuaa paremmin senkin miten paljon soittajan tatsilla on vaikutusta soittimen soundiin. -Pearl -Mangini meneekö mulla nyt jotain ohi.... R.I.P Oksanen |
markkuliini 09.12.2008 01:07:25 (muokattu 09.12.2008 01:09:48) | |
---|
-Pearl -Mangini meneekö mulla nyt jotain ohi.... No mitenkäs vaikka -kapula -symbaali -soittaja Eli en puhunut mitenkään Manginista erityisesti vaan siitä miten tuossa hidastuksessa näkee miten ja kuinka paljon kalvo/symbaali liikkuu lyönnin voimasta, ja ihan varmasti erilaisesta lyönnistä se liikkuu taas eri tavalla. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
passe 09.12.2008 01:07:39 | |
---|
-Pearl -Mangini meneekö mulla nyt jotain ohi.... Ja tästähän voisikin sitten taas sujuvasti kääntää keskustelun siihen, että saako se kapula jäädä huilimaan kalvolle lyönnin jälkeen, vai eikö saa, vai... Sometimes more is more |
Kukkis 77 09.12.2008 01:57:08 | |
---|
"Näin ollen päästään siihen lopputulokseen, että kitaristin taito on hänen nopeudessaan ja siinä liksien ja nuottien (en nyt tarkoita satunnaisia vaan musiikin teoriaa mukailevia) määrässä" -kruise |
Epämuusikko 09.12.2008 09:02:51 | |
---|
No mitenkäs vaikka -kapula -symbaali -soittaja Eli en puhunut mitenkään Manginista erityisesti vaan siitä miten tuossa hidastuksessa näkee miten ja kuinka paljon kalvo/symbaali liikkuu lyönnin voimasta, ja ihan varmasti erilaisesta lyönnistä se liikkuu taas eri tavalla. It's ok. Yritin vain provota Ja tästähän voisikin sitten taas sujuvasti kääntää keskustelun siihen, että saako se kapula jäädä huilimaan kalvolle lyönnin jälkeen, vai eikö saa, vai... Tuohan on tyylikysymys, mutta 99.9% tapauksista vastaisin ei. Samoin kuin basarin kanssa. mutta nuo ovat vain minun mielipiteitäni. R.I.P Oksanen |
Roberto 09.12.2008 10:04:52 | |
---|
Tuohan on tyylikysymys, mutta 99.9% tapauksista vastaisin ei. Samoin kuin basarin kanssa. mutta nuo ovat vain minun mielipiteitäni. Komppaan tätä. |