Kailis 08.12.2008 11:43:40 | |
---|
Ei noi PDP:n vanteet hyvin kestä pop/rock tyylistä kanttausiskemistä, lähtee hilseilemään. Soundihan noissa puuvanteissa on kiva. Omani hioin enemmän kulmaan jotta keppi osuisi suuremmalta alalta ja lakkasin. Osittain lakka jo irtosi, ja vaihtelen lyöntipaikkaa että saisi kulumaan tasaisesti. Kattellaan. |
Niq 08.12.2008 13:03:00 | |
---|
Ei noi PDP:n vanteet hyvin kestä pop/rock tyylistä kanttausiskemistä, lähtee hilseilemään. Soundihan noissa puuvanteissa on kiva. Omani hioin enemmän kulmaan jotta keppi osuisi suuremmalta alalta ja lakkasin. Osittain lakka jo irtosi, ja vaihtelen lyöntipaikkaa että saisi kulumaan tasaisesti. Kattellaan. Mä oon takonut julmetusti jo yli vuoden verran tuota omaa käytettynä ostamaani PDP:n puuvannetta, lakka on lyöntikohdasta jo kulahtanut ja puu hieman painunut sisään, mutta eihän tuo menoa haittaa. Käänsin vannetta juuri kalvon vaihdon yhteydessä ekaa kertaa (ois ehkä kannattanu jo aikasemmin että olisi kulunut tasaisemmin). Maksoin vanteista muistaakseni 70e ja ne ovat säästäneet varmaankin 20 paria kapuloita joten siinäkin mielessä ihan oiva ostos. Soundi on hyvä ja näyttääkin hyvältä (ks. omakuva). "I have a cunning plan" -Baldrick |
Kailis 08.12.2008 13:43:13 | |
---|
Kapuloita ne tosiaan säästää. Mitenköhän jos olis ns. stick chopper vanteet niinkuin ennenvanhaan? |
Tindrum 08.12.2008 14:10:21 | |
---|
Mitenköhän jos olis ns. stick chopper vanteet niinkuin ennenvanhaan? Tai S-hoopit? Luin jostain, että Aheadin omistaja on lunastanut ne oikeudet itselleen, joten välttämättä niitä ei kaikissa rummuissa jatkossa ehkä nähdä. Jos Ahead siis valitsee strategiakseen tarjota niitä "vain" omissa virveleissään. Itse kyllä pidän sitä todella hyvänä vanteena = on jäykkä kuin valuvanne, mutta ei demppaa, eikä kuluta keppejä. m©
"Ketä tänään lyötäisiin?" K-Supermarket |
Speedy 08.12.2008 14:13:13 | |
---|
stick chopper vanteet Mitäkä? Virhe! Tyhjä tai liian tyhmä kirjoittaja! "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Mitäkä? Virhe! Tyhjä tai liian tyhmä kirjoittaja! Ne on siis kulmahiomakoneella ja hiomakivellä teroitetut vanteet, joissa on suoraan kapulaa kohti osoittava reuna. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Tindrum 08.12.2008 15:08:14 | |
---|
Ne on siis kulmahiomakoneella ja hiomakivellä teroitetut vanteet, joissa on suoraan kapulaa kohti osoittava sairaan terävä ja keppejä nimensä mukaisesti syövä reuna. Virhe! Terävä tai liian terävä vanne! m©
Nolte 08.12.2008 15:22:48 | |
---|
Entä nyt? http://muusikoiden.net/dyn/users/50959.jpg Heti parempi. Noissa sinun kannuissa puuvanteet toimivat kyllä, osittain siksi, kun värit mätsäävät riittävän hyvin. Steve Jordanin setti on minusta ruma. Samaa mieltä Hollmin kanssa, ettei ainakaan tuossa tapauksessa sparkle+puuvanteet toimi yhtään. Ainaskaan tuon kuvan perusteella. meiän bändin paras rumpali |
hemmo 08.12.2008 15:24:25 | |
---|
Ei noi PDP:n vanteet hyvin kestä pop/rock tyylistä kanttausiskemistä, lähtee hilseilemään. Soundihan noissa puuvanteissa on kiva. Omani hioin enemmän kulmaan jotta keppi osuisi suuremmalta alalta ja lakkasin. Osittain lakka jo irtosi, ja vaihtelen lyöntipaikkaa että saisi kulumaan tasaisesti. Kattellaan. Mie lyön kalvoa, enkä kanttia. Enkä katko kapuloita. Miten te oikeen soitatte? |
Tindrum 08.12.2008 15:33:41 | |
---|
Mie lyön kalvoa, enkä kanttia. Enkä katko kapuloita. Miten te oikeen soitatte? Silleen hyvältä kuulostavalta. Soittaisit sinäkin silleen. ; ) m©
hemmo 08.12.2008 15:42:13 | |
---|
Silleen hyvältä kuulostavalta. Soittaisit sinäkin silleen. ; ) Yritetään. Mulla on sun vanha virvelikin: Tempus. |
Tindrum 08.12.2008 15:43:13 (muokattu 08.12.2008 15:47:18) | |
---|
Yritetään. Mulla on sun vanha virvelikin: Tempus. Ai se on jo päätynyt sulle. Kailisko välitti? Lurussa on muuten olleet molemmat mun vanhat Tempiit - Juniorilla se eka valkoinen lasikuituinen, ja teillä nyt se hiilikuituinen... m©
hemmo 08.12.2008 15:50:20 | |
---|
Ai se on jo päätynyt sulle. Kailisko välitti? Ei, vaan Batvit. Lurussa on muuten olleet molemmat mun vanhat Tempiit - Juniorilla se eka valkoinen lasikuituinen, ja teillä nyt se hiilikuituinen... Munsta Junior myi sen Kailikselle. |
Tindrum 08.12.2008 15:59:01 | |
---|
Ei, vaan Batvit. Munsta Junior myi sen Kailikselle. Niinpäs olikin. Mutta Larussa yhtä kaikki (Juniorin treenis on siis Larussa). m©
hansakemanelius 08.12.2008 16:06:59 | |
---|
Niinpäs olikin. Mutta Larussa yhtä kaikki (Juniorin treenis on siis Larussa). Munsta Laru on sana karu (miten niin kuulostaa Hemmolta...?) Drums-ö kuvaa paikkaa hyvin kun siellä pyörii muusikoiden.netin rumpaleiden inside-rinki, välillä selvin päin ja välillä muuten vain pilvisin ajatuksin... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Tindrum 08.12.2008 16:16:00 | |
---|
Munsta Laru on sana karu (miten niin kuulostaa Hemmolta...?) Drums-ö kuvaa paikkaa hyvin kun siellä pyörii muusikoiden.netin rumpaleiden inside-rinki, välillä selvin päin ja välillä muuten vain pilvisin ajatuksin... Hyvä! Mulla poika heitti yks päivä, että mikä Espanjalainen mesta on toi Itä-helsingin tienviitoissa näkyvä Santa Hamina (Santahamina)? Vähän piti purra huulta... m©
Kailis 08.12.2008 18:56:34 | |
---|
Niinpäs olikin. Mutta Larussa yhtä kaikki (Juniorin treenis on siis Larussa). Mulla on treenis Hernesaaressa ja Tempus siellä. |
hemmo 08.12.2008 19:10:22 | |
---|
Mulla on treenis Hernesaaressa ja Tempus siellä. Montakos virveä sulla onkaan? |
Nolte 08.12.2008 19:15:58 | |
---|
Montakos virveä sulla onkaan? No niin, nyt sillä menee loppuviikko niitä laskiessa. meiän bändin paras rumpali |
hansakemanelius 08.12.2008 19:53:54 | |
---|
No niin, nyt sillä menee loppuviikko niitä laskiessa. Eikös Kailis osta suunnilleen tahtiin virveli per viikko joten on sillä aikamoinen kasa... Pistäpäs joskus kuvaa virvelivuoresta niin saadaan ihailla. Twistkompilla pärjää pitkälle... |