Juugeli 03.01.2008 15:48:43 | |
---|
Onkos kukaan muu tätä seurannut? Itse en ollut aikaisemmalla esityskerralla (vai esityskerroilla?) nähnyt jaksoakaan, nytkin oli vähällä mennä ohi. Uudet sarjat tai vanhatkin uusintakierrokset alkaa noilla Ylen kanavilla aina niin vaivihkaan, että saa tarkasti syynätä ohjelmatietoja löytääkseen ne. Vähän eri meininki kuin jonkun Prison Breakin tai Lostin yltiöpäisen mainostamisen kanssa. Mutta eniveis, tähän mennessä tulleet kolme jaksoa on kyllä olleet oikein hyviä, toivottavasti jatkuu yhtä tiukkana. Fitz on mahtava hahmo. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
KooAa 03.01.2008 15:51:32 | |
---|
Viimeeks kun se tuli näin vain muutaman viimeisen jakson, silloin harmitti. Hyvää laatua minusta ja pitää yrittää kaikki jaksot kattoa, sunnuntai-ilta on siihen kyllä hyvä ajankohta. Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. |
aikavaikea 03.01.2008 16:22:30 | |
---|
Mutta eniveis, tähän mennessä tulleet kolme jaksoa on kyllä olleet oikein hyviä, toivottavasti jatkuu yhtä tiukkana. Fitz on mahtava hahmo. Melkeinpä parasta tv-sarjaa ikinä. Mä olen hommannut jo kaikki kaudet dvd:llä, joten nyt ei taida tulla töllöstä seurattua. Yhtään oikeasti heikkoa jaksoa ei ole. Tossahan seurataan juttujen ohella pääosan esittäjien "oikeaa elämää" myös kronologisesti, joten ei kannata missata kamalasti välistä jos haluaa pysyä kärryillä. Burn the midnight oil. Or pour it on my salad. |
Notefix 03.01.2008 22:33:28 | |
---|
Melkeinpä parasta tv-sarjaa ikinä. . Eikä edes melkein. Mun mielestä tosta ei enää parane. Ihan mieletön meininki ja tarinankerronta on sellasta, että ei ole sen koommin nähty. Dvd:llä on joo kaikki tietysti. "Layers of layers of shit!" |
XernaX 04.01.2008 00:06:42 | |
---|
Aivan loistava sarja! Coltrane ihan elementissään. Eka ja toka seasoni löytyy dvd:nä. Kolmas metsästyksessä. "Jos tarjotaan niin otetaan mutta kinuamaan ei aleta." |
Juzzu 04.01.2008 08:23:11 | |
---|
Loistosarja. Ihan pakko oli taas(kin) alkaa katsomaan. Erinomaista! |
lurkki 04.01.2008 10:33:15 (muokattu 04.01.2008 10:35:50) | |
---|
Tämän Bonnie&Clyde -tarinan jälkeen saadaankin jo Robert Carlyle kehiin, jeah! "...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |
Gandhi 04.01.2008 12:00:02 | |
---|
Erinomainen sarja. The Wiren ohella ylivoimaisesti parhaita koskaan seuraamiani. uusintoja en olekaan nyt huomannut... Allekirjoitus puuttuu! |
w the greatest 04.01.2008 15:16:39 | |
---|
Ykköskauden olen katsonut dvd:ltä. Sillä perusteella paras sarja jota olen koskaan seurannut. |
Juzzu 04.02.2008 08:22:44 | |
---|
Carlyle, ugh. On se viilee. |
Linda 04.02.2008 18:16:52 | |
---|
Hemmetti, eilinen jakso meni kyllä ihan ohi vaikka oli tarkoitus katsoa. Ensi sunnuntaina paremmalla lykyllä. Se viimeksi tullut Sopuli-juttu oli aivan mieletön. Robbie Coltranea rakastan. Miten tässä vielä käy? (tulkinnan varassa 3.2.2008)
Kyttä on POLIISI! Systeemi on järjestelmä! Punk on mielentila paitsi jos sanotaan että punkki niin se on eläin! |
Juugeli 14.09.2008 14:59:22 | |
---|
Tänään jälleen jatkuu Ykkösellä 22.10, kyllä kelpaa. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
losalvaros 14.09.2008 15:09:21 | |
---|
Paras tv-sarja ikinä, kaikki kolme tuotantokautta nyt myös DVD:inä hyllyssä. Ainoat jaksot, mitkä ovat näkemättä ovat Fitz Hongkongissa ja sitten se 2005 tehty "uudelleenlämmittely". Ei löydy sarjasta yhtään heikkoa hetkeä, välillä niin loistava, että ihan itkettää ja naurattaa samaan aikaan. "Humppaa tai kuole". |
Qsine 15.09.2008 00:24:37 | |
---|
Paras tv-sarja ikinä, kaikki kolme tuotantokautta nyt myös DVD:inä hyllyssä. Ainoat jaksot, mitkä ovat näkemättä ovat Fitz Hongkongissa ja sitten se 2005 tehty "uudelleenlämmittely". Ei löydy sarjasta yhtään heikkoa hetkeä, välillä niin loistava, että ihan itkettää ja naurattaa samaan aikaan. Samaa mieltä olen, mutta sen kummemmitta sarkasmitta sanoisin, että heikkoja hetkiä löytyy kyllä, nimittäin tuo Fitz Hongkongissa ja 2005 tehty "uudelleenlämmittely"... eli en suosittelisi katsomaan noita. "Ensi kuun alussa minä lähden Puolaan, ja jään sinne, siksi aikaa kun asiat sitä vaativat". |
Juugeli 16.10.2008 22:05:08 | |
---|
Kovin on synkäksi mennyt tämä sarja viime jaksojen aikana. Taso on kyllä säilynyt kovana. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
Voi hittolaene.. tänään äkkäsin sarjan hienouden ja samalla se oli viimeinen jakso. Amazon.. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |