BigPapa 03.12.2008 12:20:15 | |
---|
Tästä jatkuu kun vanha menee lukkoon. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
latuska90 03.12.2008 23:21:16 (muokattu 04.12.2008 13:24:48) | |
---|
Niin kun olen vasta pari vuotta soittanut, niin omasta mielestäni soittoni "parhaat" puolet tulevat esiin varmaankin ihan puhtaassa 12-tahtisessa blues-kierrossa ja vähän nopeammassa temmossa. Tuo tausta oli jo hieman astetta haasteellisempi, että siihen oli hiukkasen vaikeampaa keksiä mitään hyvää sooloa. :P Tästä skabasta edellisessä olis ollut just ihanteellinen tausta sooloilla, mutta enpäs kerinnyt siihen mukaan. Varmaan jatkossa tulee vastaavanlaista juttua uudestaan? Hienostihan toi menee, jos tosiaankin vain parin vuoden kokemuksella? :) Kyllä. Tossa syksyllä tuli pari vuotta täyteen. Varsinaisesti olen tutustunut tällaiseen bluesin soitteluun vasta noin vuos sitten... mutta enpä ole siihen muuta vaikuttajaa kuunnellut kuin Alppua... heh. Ja sitäpaitsi linjatulon kautta ei niin hyvää soundia saa... parempi silti kuin ei mitään. Nyt tajusin sen linkkijutunkin. Tattis siitä. "Sen näkee sitte!" - Albert Järvinen |
Korggari 06.12.2008 11:32:02 | |
---|
tahtah: kiitos pisteistä ! Kuitenkin jotain perustelua kaipaisin, miksi juuri tuon kolmikon halusit palkita pisteillä ,,, ? |
Tuomo_ 06.12.2008 18:45:57 | |
---|
Miksikö annoin pisteet näin? Tällä kertaa kuulin kyseisten herrojen soitosta oman tarinan, väliäkö sillä, että hallitsee makeita jippoja tai teknisia taituruuksia. Tää on rootsia, eikä mun mielestä aina tarvitse äänestää valtavirran mukana. Onneksi on vielä siinä vapaus. Tarinan kertojat saavat jatkossakin mun pisteet. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Korggari 07.12.2008 18:58:39 (muokattu 07.12.2008 19:09:48) | |
---|
Miksikö annoin pisteet näin? Tällä kertaa kuulin kyseisten herrojen soitosta oman tarinan, väliäkö sillä, että hallitsee makeita jippoja tai teknisia taituruuksia. Tää on rootsia, eikä mun mielestä aina tarvitse äänestää valtavirran mukana. Onneksi on vielä siinä vapaus. Tarinan kertojat saavat jatkossakin mun pisteet. Tuo on kyllä oikein hyvä perustelu, kyllä ittekkin jakelen pisteitä näissä skaboissa sen perusteella, että se soitto jollain tapaa vain korvaa miellyttää, eikä sen soiton silloin tarvitse välttämättä olla joka suhteessa virheetöntäkään,,, |
Tuomo_ 07.12.2008 20:25:34 (muokattu 07.12.2008 20:26:00) | |
---|
Sitten vielä, mulla ei ole täällä tuttuja ja sen vuoksi ei tartte ketään miellyttää. Jokaisella saitilla on tietty nokkimisjärjestys ja arvohierarkia ja niistä haluan pysyä kaukana. Onneksi täällä on saanut olla sitä mitä on. Eikä ole paineita, kun en ole pistemiehiä. Olisikohan se sitä bluesmeininkiä? Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Oiskohan kellään aikaa laskee pointseja. Mulla on taistelu troijalaisen kanssa. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Korggari 07.12.2008 20:56:35 | |
---|
Sitten vielä, mulla ei ole täällä tuttuja ja sen vuoksi ei tartte ketään miellyttää. Jokaisella saitilla on tietty nokkimisjärjestys ja arvohierarkia ja niistä haluan pysyä kaukana. Onneksi täällä on saanut olla sitä mitä on. Eikä ole paineita, kun en ole pistemiehiä. Olisikohan se sitä bluesmeininkiä? Mun mielestä aina pitääkin antaa pisteet sen perusteella mitä omat korvat sanoo ja ihan vaan sen perusteella että kolahtaako se soolo jollain tapaa ja tykkääkö siitä vai ei,,, sitte jos siitä tykkää niin heittää sille pisteitä ( jos niitä pointseja vaan riittää, yleensähän ne tuppaa loppumaan kesken ,,, ) |
Tuomo_ 07.12.2008 21:22:18 | |
---|
Taas tuli puhdas tulos. Tästä ei ole muuta tietä, kuin ylöspäin. Tai sitten ei ;) Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
BigPapa 07.12.2008 21:23:30 | |
---|
Taas tuli puhdas tulos. Tästä ei ole muuta tietä, kuin ylöspäin. Tai sitten ei ;) Sulla on mun luonto, sooloskabassa juurikin näin..hehehe Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
liljam 07.12.2008 21:31:55 (muokattu 07.12.2008 21:33:02) | |
---|
Duoda noin, harmittava kyllä, ettei Velsa sit äänestäny. Ihan näin periaatteena>> perii Velsalle antamani pisteet minulta Tahtah. eikä suotta. Hyvä oli kyllä tahtahin tulkinta. eli 2 pojoa TahTah Ugh! olen puhunut!!! vaikeaa oli äänestää sillä tunnetta kaikilla soitossaan, oli kuuskytlukulaisia sekä rokimpaa menoa. taputan pieniä kännösiäni kaikille. tervetuloa skaba-porukkaan latuska90 helevatan tyytyväinen olen omaan suoritukseeni, oli näet tuolloin mahatauti ja toi kyllä oman sävynsä soitantaani >> kärsimystä eli blyysiä ei muuta ku eteenpäin |
Tuomo_ 07.12.2008 21:32:28 | |
---|
Ei muuta kuin uutta skabaa peliin, niin pääsee harjoittelemaan. Keikka olisi perjantaina one-man-bandinä ja olisi siihen mennessä opittava vetämään edes muutama soolon tynkä. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Korggari 07.12.2008 21:38:54 | |
---|
helevatan tyytyväinen olen omaan suoritukseeni, oli näet tuolloin mahatauti ja toi kyllä oman sävynsä soitantaani >> kärsimystä eli blyysiä Täytyy sanoa että ite en kyllä ollu omaan suoritukseeni hirmuisen tyytyväinen, soundihan mulla oli kyllä tosi mahtava ja vähintäänkin 10 pisteen arvoinen, mutta time oli parissa kohtaa niin paljo pielessä että pikkusen kyllä harmitti- mut tää on tätä - mutta tarviiko rootsmusiikissa sen timen ollakaan ihan tarkka ? |
velsa 08.12.2008 01:44:05 | |
---|
Sorry jampat etten äänestänyt....olin riutumassa tuolla Viking Linen KELLUVASSA HELVETISSÄ pari risteilyä ja vaikka en apinan raivolla ryypännytkään ni silti mä oon ihan paskana.....ne on hirveitä mestoja!!!!! Mutta anyway mahtavaa että rämpyttely kelpasi....ja hei..... Forest on kone!!!!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Forest 08.12.2008 12:24:28 | |
---|
Mutta anyway mahtavaa että rämpyttely kelpasi....ja hei..... Forest on kone!!!!!!! Olipas kiva kun pitkästä aikaa osallistuit skabaan...ja kiitosta vaan! Forest: Ehdottomasti skaban paras veto. Loistavaa työtä ajoituksen kanssa ja todella tyylitajuisia lickejä heitetty sekaan. Oikea tyylinikkari, sanoisin. 3p Tätä lukiessa meinas kahvit lipsahtaa väärään kurkkuun. Vaikka olenkin pikkasen eri mieltä asiasta, niin kiitokset vaan tästäkin! Hyvä toi uus tausta! Täytyypä jotain taas yrittää saada aikaiseksi. "If you always have to read from musical scores, you're not a musician, you're a robot" - Tommy Emmanuel |
nipatzki 08.12.2008 16:52:29 | |
---|
Sorry jampat etten äänestänyt....olin riutumassa tuolla Viking Linen KELLUVASSA HELVETISSÄ pari risteilyä ja vaikka en apinan raivolla ryypännytkään ni silti mä oon ihan paskana.....ne on hirveitä mestoja!!!!! Mutta anyway mahtavaa että rämpyttely kelpasi....ja hei..... Forest on kone!!!!!!! milläs laivalla olit? mäkin olin nääs viking linella viikonloppuna. Ride On Mules. |
velsa 09.12.2008 09:14:13 | |
---|
milläs laivalla olit? mäkin olin nääs viking linella viikonloppuna. Sensuella Isabella....... Kauas on pitkä matka........ |
stratomaster 09.12.2008 10:05:01 | |
---|
Sensuella Isabella....... Ettei vaan ollut Viking Salmonella? |
blaekie 09.12.2008 11:02:38 | |
---|
Sensuella Isabella....... Ettei vaan ollut Viking Salmonella? lienee kuitenkin kyseessä joko Viking Hepatitus tai sitten Viking Gonorrhea Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
BigPapa 12.12.2008 22:17:52 | |
---|
Onks toi T-Bone Walker kenellekään tuttu.....8( Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |