Henkka1000 08.11.2008 20:04:31 | |
---|
Jep, viikonloppuun menee. Joko olet saanut putket vaihdettua? That's it... |
Sawez 09.11.2008 10:00:16 | |
---|
Joko olet saanut putket vaihdettua? Juu, sain. Maanantaina lähetän takuuhuoltoon. |
Henkka1000 09.11.2008 10:06:18 | |
---|
Juu, sain. Maanantaina lähetän takuuhuoltoon. Mikäs sille tuli? That's it... |
Sawez 09.11.2008 10:14:07 | |
---|
Mikäs sille tuli? Särö mykkänä, puhdas toimii... |
Henkka1000 09.11.2008 10:40:07 | |
---|
Särö mykkänä, puhdas toimii... Oke. Tompallekko menee? That's it... |
Sawez 09.11.2008 13:33:08 | |
---|
Oke. Tompallekko menee? Eiku Noretronille, eli maahantuojan huoltoon. Soittelin jo sinne alustavasti. |
Henkka1000 09.11.2008 17:16:45 (muokattu 09.11.2008 17:17:08) | |
---|
Eiku Noretronille, eli maahantuojan huoltoon. Soittelin jo sinne alustavasti. Okei. Mut jos cleani kerta toimi hyvin, ni miten vaikutti putkien vaihto siihen? E: Siis saundiin, ei toimintaan :D That's it... |
Sawez 09.11.2008 21:56:38 | |
---|
Okei. Mut jos cleani kerta toimi hyvin, ni miten vaikutti putkien vaihto siihen? E: Siis saundiin, ei toimintaan :D No en osaa sanoo, ku n.5sek kokeilin, ja sitte meni hermot! :) |
Lemmy_Kilmister 06.12.2008 23:37:24 | |
---|
Voisko joku tosi kiltti henkilö listaa mulle Valve kingin ja laney vh100r erot? Ku oon näitä palstoja kattellu ni joka vahvistimesta on tullu kritiikkiä. |
Dropped C 06.12.2008 23:41:34 (muokattu 06.12.2008 23:41:45) | |
---|
Voisko joku tosi kiltti henkilö listaa mulle Valve kingin ja laney vh100r erot? Ku oon näitä palstoja kattellu ni joka vahvistimesta on tullu kritiikkiä. Eroo on soundillisesti kun yöllä ja päivällä, Laneyn eduks. Toi Lanikka on oikeesti nykyään huippu-ostos Digital Villagen hinnalla. |
Lemmy_Kilmister 07.12.2008 01:02:33 (muokattu 07.12.2008 01:03:00) | |
---|
Joo samaa on tullu zoomailtua, mutta pitää ny kattoa toi vaikuttaa tosi hyvältä kaikin puolin, mutta on sanottu että jos soittaa jotain lamb of god tyyppistä musaa sen vahvistimen säröillä ni soundista tulee hieman munaton/löysä |
Sawez 07.12.2008 15:37:29 | |
---|
Joo samaa on tullu zoomailtua, mutta pitää ny kattoa toi vaikuttaa tosi hyvältä kaikin puolin, mutta on sanottu että jos soittaa jotain lamb of god tyyppistä musaa sen vahvistimen säröillä ni soundista tulee hieman munaton/löysä Osta tuo Laney ennemmin... |
Joo, siis toi Röörikunkku on vielä paljon, paljon löysempi pörisijä kun toi Lanikka. Yllättävän hyvä stoner-peli... Mitään Metalcore hässäköitä ei ValveKingillä soittele ainakaan ilman boostereita. Tosin toi Lanikkakin on ehkä liian middlekäs johkin core-meininkiin, kais sitäkin voi tosin skoopatakkin, en oo kokeillu tai kuullu kovalla. Ehkä joku ENGL:n nuppi vois olla kova? |
espESPesp 06.06.2012 00:43:35 | |
---|
onko ketään kokeillu ikinä laittaans. "loopin sendistä -->returniin"? saundi muuttuu paljon! boostia tulee!! :D "my pain is content and sharp and i do not hope better world for anyone, infact i want my pain to be flict in the others." |
espESPesp 06.06.2012 00:44:24 | |
---|
... noh olenpas sekaisin.. siis piuhan laitat väliin sinne! "my pain is content and sharp and i do not hope better world for anyone, infact i want my pain to be flict in the others." |
M. Uusikko 11.06.2012 08:07:45 | |
---|
Tuntuu jakavan mielipiteitä aika reilusti tämä nuppi. Toiset ylistää, toiset haukkuu lyttyyn. Kovasti kiinnostais tämmönen nuppi mutta en haluais saada samanlaista pettymystä ku edellisen nupin kanssa. Toki nämä on paljolti makuasioita ja riippuu mitä soittaa... Pystyskö joku kertomaan vähän millaset soundit tästä saa irti ja voiko verrata soundin perusteella johonki toiseen nuppiin. Etsin siis nuppia jossa olisi hyvät soundit aina rockista hevinpäänkin soittoon asti. |
s8na 11.06.2012 08:39:41 | |
---|
M. Uusikko: Tuntuu jakavan mielipiteitä aika reilusti tämä nuppi. Toiset ylistää, toiset haukkuu lyttyyn. Kovasti kiinnostais tämmönen nuppi mutta en haluais saada samanlaista pettymystä ku edellisen nupin kanssa. Toki nämä on paljolti makuasioita ja riippuu mitä soittaa... Pystyskö joku kertomaan vähän millaset soundit tästä saa irti ja voiko verrata soundin perusteella johonki toiseen nuppiin. Etsin siis nuppia jossa olisi hyvät soundit aina rockista hevinpäänkin soittoon asti. Valveking on mun mielestä soundia "ihan ok" ja jotenkin hieman omanlaisensa. Siinä on hitusen trankkuvahvarin soundia, joka joskus tulee esiin sellaisena kolkkona sirisevänä soundina. Toi ei aivan siis pärjää kunnon putkivahvareille. Oon kyllä kuullu tosta loihdittavan ihan hyviäkin rokkisoundeja. |
Umas 11.06.2012 09:51:17 | |
---|
M. Uusikko: Tuntuu jakavan mielipiteitä aika reilusti tämä nuppi. Toiset ylistää, toiset haukkuu lyttyyn. Kovasti kiinnostais tämmönen nuppi mutta en haluais saada samanlaista pettymystä ku edellisen nupin kanssa. Toki nämä on paljolti makuasioita ja riippuu mitä soittaa... Pystyskö joku kertomaan vähän millaset soundit tästä saa irti ja voiko verrata soundin perusteella johonki toiseen nuppiin. Etsin siis nuppia jossa olisi hyvät soundit aina rockista hevinpäänkin soittoon asti. Käytettynä jos hankkii, niin vaöveking on silloin hintaisekseen ihan ok. Uutena jos ostaa, niin mielestäni samoihin rahoihin liikkuu paljon mielenkiintosempiakin laitteita, kuten JetCity. Möö |
M. Uusikko 11.06.2012 10:47:51 | |
---|
Käytettynä jos hankkii, niin vaöveking on silloin hintaisekseen ihan ok. Uutena jos ostaa, niin mielestäni samoihin rahoihin liikkuu paljon mielenkiintosempiakin laitteita, kuten JetCity. Toi Jet City on kyllä mietityttäny kans mutta mulle ainaki ihan tuntematon valmistaja, enkä oo paljoo kyllä kuullu niistä mitään... Onko sulla kokemusta tai jotain yleistietoa näistä? Ei varmaan kuitenkaan mitään Harley Benton tapasta halppistavaraa ole :D |
novo 11.06.2012 10:52:37 | |
---|
M. Uusikko: Toi Jet City on kyllä mietityttäny kans mutta mulle ainaki ihan tuntematon valmistaja, enkä oo paljoo kyllä kuullu niistä mitään... Onko sulla kokemusta tai jotain yleistietoa näistä? Ei varmaan kuitenkaan mitään Harley Benton tapasta halppistavaraa ole :D JCA20 tais olla malli mikä oli itellä ja meni jäsen Belielille. Oikeinkin mukava yksikanavainen nuppi hintaisekseen, hyvä perusverme brittihenkisten higain-vahvainten saralla. Tolla soittelin kotona, treeniksellä sit Orangen Rockerverbillä. Ei mua ois haitannu vetää tolla Jet Cityllä reenikselläkään. Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla."
vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.." |