wrshredder 30.07.2008 14:45:55 (muokattu 30.07.2008 14:46:47) | |
---|
Hoho. Äijä vetäny melkein puolet pelin tehtävistä läpi eikä ole hiffannut yhtä pelin ehkä tärkeimmistä uudistuksista vielä tokalla läpipeluukerrallakaan. Rispekt. Niin siis tarkennetaan että eka läpipeluukerta kokonaisuudessaan ja jotain +70% tehtävistä meni ilman suojautumisia :D Kun aloitin tokaa läpipeluuta niin aloin käyttää suojaanmenoa. Melko alussa. En silti aina pidä suojaanmenosta. Helpottaa liikaa, sekä liikkuminen on nopeampaa kun ei jää kyykkimään. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1
href="http://maihinnousu.net/a/?artist_id=262" |
Sir Härö 30.07.2008 17:55:29 | |
---|
En ole pariin kuukauteen pelaillut gta:ta. Jämähdin pankkiin. Nyt tekisi mieli aloittaa koko paska alusta. saatanan saatana :| |
Trendkeel 30.07.2008 19:35:33 | |
---|
No suojasta suojaanhan mä siinä juoksinkin, mutta aina se homma johonkin kusi. Kyllä se mullakin parilla ekalla kerralla kusi, kun kyttä on lähellä ja koko ajan ampuu sarjaa mutten näe sitä perkele missään enkä tajua mennä suojaan. "Alkoi ihan suunnattomasti GASittää kyseinen kitara! .. Sopii omaan käyttöön täydellisesti kyseinen kitara." -kloppis |"..mikä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että kotona ei tippuisi pesää", Hetfield sanoo ja puhkeaa nauruun. |
Tampio 05.12.2008 11:23:27 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 127 päivää vanhaan ketjuun! PC -versio ilmestyi ja, ainakin murobbssän mukaan, erittäin bugisena. Aattelinkin kysäistä ennenkun rahani tuhlaan, että lähteekö pyöriin ollenkaan kun alla on: AMD Turion 64 X2 TL-58 1,90 GHz 3,00 Gt RAM GeForce 8600M GS Vista Mikään ei voita kunnon viskiä. Paitsi kunnon tuplaviski. -Eddy |
Estranged 05.12.2008 11:25:38 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 127 päivää vanhaan ketjuun! PC -versio ilmestyi ja, ainakin murobbssän mukaan, erittäin bugisena. Aattelinkin kysäistä ennenkun rahani tuhlaan, että lähteekö pyöriin ollenkaan kun alla on: AMD Turion 64 X2 TL-58 1,90 GHz 3,00 Gt RAM GeForce 8600M GS Vista Täälläpä sen kai voi testata: http://www.yougamers.com/gameometer/10296/ "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
mr.bungle 05.12.2008 11:44:44 (muokattu 05.12.2008 11:47:06) | |
---|
No eipä tuo pankkiryöstötehtävä niin kamalan vaikea ole. Kolmannella kerralla läpi. Ei siinä oikeasti pidä tehdä muuta kun vähän räiskiä ja ottaa suojaa. Tuli muuten maan perkuleesti rahaa, 250 000 $. Mulla meni säkällä toi ekalla läpi. Mutta kyllä perkeleet lensi loppumetreillä kun pakomatkalla sohlasin kontrollerin kanssa ja hyppäsin pakoautosta vauhdissa (piti tonkia kranaatit taskusta) suoraan poliisien eteen. Jotenkin selvisin siitäkin. Ehdin jo miettiin että tehtävä oli varmaan aikas haastava ellei olis käyny tsägä pariin kertaan. Edit, nyt kun mietin niin varmaan kolmannes epäonnistuneista tehtävistä johtuu mulla kontrollien kanssa sähläyksestä. Nyt tosin on alkanut kulkemaan alkua paremmin. bassolla hanuriin |
Estranged 05.12.2008 11:46:54 | |
---|
Juum, mullaki meni pankki-tehtävä ekalla. Ei se nyt niiiin vaikea ollu, kun mitä ihmiset pelotteli. Suojista vaan ammuskelin ja juoksin karkuun kun piti. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
Tampio 05.12.2008 11:50:52 | |
---|
Mikään ei voita kunnon viskiä. Paitsi kunnon tuplaviski. -Eddy |
hapan 05.12.2008 12:19:40 | |
---|
Jaa-a... Pahalta näyttää. Jep, vuoden vanha kone, ei täytä minimejä. Aika hienoo. |
Kimmo72 05.12.2008 13:25:48 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
MaD PiAnIsT 05.12.2008 13:55:00 | |
---|
Ei tää kyllä itellä kovin buginen ole. Ja pyörii ihan nätisti. Yöllä alkaa vähän lagimaan, muttei sekään pahasti haittaa. Kova peli, vähän vois vielä hioa tota optimoimista, mutta kelpaa tämäkin kyllä. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Secreterial 07.12.2008 11:05:15 | |
---|
Meikällä riittää koneen tehot suurinpiirtein tonne suositeltuihin asti, koneessa sisällä on: Intel Core 2 Quad Q6600, 2.4GHz Asus P5Q Pro ATX-emolevy Socket 775-pros ASUS EAH4850/HTDI/512M Radeon HD 4850 51 Corsair XMS2 DHX TwinX 2GB (2X1GB) PC2-6 Ihan hyvä peli on kyllä, mutta mua ärsyttää pelin raskaus. Mulla ei oo prossulla omaa tuuletinta, mutta nyt se täytyy hankkia, että pystyy GTA:ta pelaamaan. Vertailuksi voisi ottaa esim. Crysiksen. Sitä pelasin joskus reilusti yli tunnin putkeen ja lämpötilat nousivat tyyliin johonkin 45-50 asteeseen. Mutta eilen pelasin about 15 minuuttia GTA:ta, niin lämmöt olivat 70 asteen pintaan. |
M4ss3 m/ 07.12.2008 11:14:20 | |
---|
Hyvä pelisarja. Harmi kun pitää odottaa jouluun asti, että pääsee tätä uusinta osaa pelaamaan. |
Snowblind 07.12.2008 13:29:52 | |
---|
Ihan hyvä peli on kyllä, mutta mua ärsyttää pelin raskaus. Sama ongelma on rieponut parista edellisestä asti. Se noissa taitaa olla ongelmana kun tehdään ensin konsoleille pelimoottorit ja siitä käännetään PC:ille niin homma ei oikein toimi eikä ole kunnolla optimoitu joten peli on hiton raskas vaikkei näytäkään mitenkään erityisen hyvältä. Miksi kaikki pelimoottorit ei voisi olla kuten half-life 2.. Näyttää hyvältä ja pyörii nätisti vanhemmillakin koneilla. |
Sama ongelma on rieponut parista edellisestä asti. Se noissa taitaa olla ongelmana kun tehdään ensin konsoleille pelimoottorit ja siitä käännetään PC:ille niin homma ei oikein toimi eikä ole kunnolla optimoitu joten peli on hiton raskas vaikkei näytäkään mitenkään erityisen hyvältä. Miksi kaikki pelimoottorit ei voisi olla kuten half-life 2.. Näyttää hyvältä ja pyörii nätisti vanhemmillakin koneilla. Offtopiccina olen täysin samaa mieltä, half-lifeissa on aivan mahtava pelimoottori! Todella kevyt ja graffat silti upeat, todella nautittavaa pelata kys. peliä :) http://www.last.fm/user/Daelos |
MaD PiAnIsT 07.12.2008 13:52:14 | |
---|
Ihan hyvä peli on kyllä, mutta mua ärsyttää pelin raskaus. Rockstar on parhaillaan tekemässä patchia ratkaistakseen ainakin osan tuosta raskaudesta. Eli sitä odotellessa:) Täällä kannattaa ainakin seurata mitä uutta GTA:n ympärillä tapahtuu: http://www.gtagaming.com/ Ja myös GTA huoneessa on jotain sekalaista pölinää. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Sam Hotman 05.02.2009 21:22:53 (muokattu 05.02.2009 21:23:48) | |
---|
Tarvisin vähän jelppiä. Vice cityssä olen pelannut 33% läpi pelistä, mutta mistään ei enää saa tehtäviä, kukaan ei soita kännykkään eikä mitään muutakaan. Viimeksi pelattu tehtävä oli se Boomdshine, kun ase-hemmo Philliltä lähti käsi irti ja hänet piti viedä sairaalaan. Joulunviettosi? ''Ostan ihan helvetisti lahjoja, käytän jenkkimaasturia tyhjäkäynnillä koko yön, lähetän arfikan köyhille kersoille jääpalamuotteja ja koskettelen itseäni joulukirkossa.'' - Jawski |
zorro 05.02.2009 21:27:52 | |
---|
Tarvisin vähän jelppiä. Vice cityssä olen pelannut 33% läpi pelistä, mutta mistään ei enää saa tehtäviä, kukaan ei soita kännykkään eikä mitään muutakaan. Viimeksi pelattu tehtävä oli se Boomdshine, kun ase-hemmo Philliltä lähti käsi irti ja hänet piti viedä sairaalaan. Sun pitää ostaa joku niistä bisneksistä. Muunmuassa joku paperitehdas. Siitä on kauan kun viimeksi pelannut. saundi lähtee tukasta! |
Swan 05.02.2009 21:28:12 | |
---|
Tarvisin vähän jelppiä. Vice cityssä olen pelannut 33% läpi pelistä, mutta mistään ei enää saa tehtäviä, kukaan ei soita kännykkään eikä mitään muutakaan. Viimeksi pelattu tehtävä oli se Boomdshine, kun ase-hemmo Philliltä lähti käsi irti ja hänet piti viedä sairaalaan. Sun tarttee ostella uusia paikkoja, ja tehdä niiden tehtävät pois. Taksifirma, leffastudio ja kirjapaino vaikka ens alkuun. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
Carvel 06.02.2009 09:57:13 | |
---|
Sun tarttee ostella uusia paikkoja, ja tehdä niiden tehtävät pois. Taksifirma, leffastudio ja kirjapaino vaikka ens alkuun. Juurikin näin, ja leffastudio on muuten mahtavin niistä(siis jos tykkää pikseli tisseistä) ;) |