Aihe: Heleää OD-pedaalia
1 2
Andy J.
04.12.2008 12:40:03
Paul COCHRANin Timmy tai TIM Overdrive tekee juuri tuon, mitä haet
...ja juu, jos kärsivällisyyttä, tai riittävästi rahaa löytyy, niin Timmyä/Timiä olisin ehdotellut myös.
Dunga
04.12.2008 12:42:45
COCHRANin
...ja juu, jos kärsivällisyyttä, tai riittävästi rahaa löytyy, niin Timmyä/Timiä olisin ehdotellut myös.

Nussitaan nyt sitten kunnolla, CochranEn ;) Tuota voin myös itse suositella, basso ja trebleleikkurit ovat varsin hyvin toteutettu tuossa. Ei tuu muhjua.
"You're entering a world of pain."
Kainz
04.12.2008 13:17:03
Paul Crowtherin Timmy tai TIM Overdrive tekee juuri tuon, mitä haet. Se ei korosta yhtään middleä, ei syö bassoja eikä treblejä, jollei itse niin halua. Toisin sanoen siinä on nerokkaat leikkaavat treble -ja bass-säätimet. Eli nolla-asenossa pitävät säilyttävät kaiken ylä -ja alapään soundissa. Sitten myötäpäivään käännettäessä leikkavat taajuuksia.

Itsellä olleet nuo kumpikin laudassa muutaman vuoden, eivätkä kyllä ole lähdössä mihinkään.

Tuo aikaisemmin ehdotettu Hot Cake on ihan miedoilla asetuksilla myös hyvä tuohon tarkoitukseen, mutta minulla se sai väistyä TIMin tulon jälkeen. Välillä on kuitenkin ehkä hieman ikävä Hot Caken tuhtia ja sustainikasta (mikä sana ;-)) drive-isolla soundia, joka minun mielestäni oli omalla tavallaan hienon kuuloinen varsinkin Telen tallamikin kanssa.

Ko. pedaali kuuluu henkilökohtaisella listallani parhaimmistoon mitä olen pedaalimarkkinoilla tavannut.
Broadcaster
04.12.2008 14:41:50
Ko. pedaali kuuluu henkilökohtaisella listallani parhaimmistoon mitä olen pedaalimarkkinoilla tavannut.

Sama homma, taidan laittaa omani kuitenkin piakkoin myyntiin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)