Paskaa se on kuitenkin! ..en katso :/ Eikö sua taaskaan pyydetty mukaan? Oliko vasta miljoonas kerta kun sä jäit leikistä syrjään? Valittiinko sut aina viimeisenä joukkueeseen? Ja sen vuoksi olet kehittänyt tällaisen defenssimekanismin.... |
EP 06.12.2008 15:21:19 | |
---|
Eikö sua taaskaan pyydetty mukaan? Oliko vasta miljoonas kerta kun sä jäit leikistä syrjään? Valittiinko sut aina viimeisenä joukkueeseen? Ja sen vuoksi olet kehittänyt tällaisen defenssimekanismin.... Juu, ei.. :/ Hmm..defenssimekanismi? Joo, kyllä pakko kaikkea tuollaista vastaan.. Mun mielestä liikaa kaikkea hömppää musiikin kustannuksella ja muutenkin musiikkia tyrkytetään ihan liikaa, kyllästymiseen asti :/ |
baron 06.12.2008 15:28:38 | |
---|
Juu, ei.. :/ Hmm..defenssimekanismi? Joo, kyllä pakko kaikkea tuollaista vastaan.. Mun mielestä liikaa kaikkea hömppää musiikin kustannuksella ja muutenkin musiikkia tyrkytetään ihan liikaa, kyllästymiseen asti :/ Joo, kaikennäköiset humppabänditkin pääsee vähän väliä keikalle ihmisiä häiritsemään. |
haitari 06.12.2008 22:33:36 | |
---|
Sanoppa muuta. 13 kommenttia, joista kolme asiallista. Tää riski tässä on, kun kyselee kaikennäköisiä. Noh, itte mukana sotimassa kotikaupungin puolesta ja todella innolla odotan proggiksen käynnistymistä. Missä mie oon? Ja oonks mieki täälä? |