arc 21.11.2008 01:37:07 (muokattu 21.11.2008 01:43:28) | |
---|
Huomasin saman. Ilmeisesti jotkut wow-fanit älähtivät kokikset ja pizzanpalat lennellen ja hakkasivat varoitusta sen verran ahkerasti... Aivan kuin kirjoitukseni olisi ollut niin hirvittävän kamala julkaistavaksi. Voitko uskoa tätä menetystä? Joo! Huutelusi näin internetin välityksellä oli niin uskomattoman hyvin kirjoitettu, ettei jäänyt vasta-argumenteille varaa! Me WOW-nörtit emme kye minkäänlaisiin analyyttisiin ajatuksiin saatika debaatteihin. Toivoin, että olisit ehtinyt lukea kirjoitukseni ennen sen poistoa. Ilmeisesti et kuitenkaan ehtinyt, kun yhtä typerällä, fasistisella ja yli-ylpeällä asenteella olet liikenteessä. |
konnamatti 21.11.2008 13:03:15 | |
---|
Ja sellanen kunniamaininta vielä, että on muuten eka wowi jonka aikana on oikeasti iskenyt aidot warcraft 3:maiset fiilikset. Paikoitellen questit on tehty niin hienosti että siinä tuntee melkein singleplayer peliä mättävänsä. Mielenkiintoinen näkökanta. Itestä ollut mukavaa MMO-peleissä tuntea että on valtavassa elävässä maailmassa. Tai aina kun käy mielessä että ei täällä ketään ole, ihan kun yksinpeliä pelaisi niin logoutti on tosiasia. "mmorpgithan on parasta mihin nuori seksuaalisesti turhautunu mies voi pistää rahansa" |
Mursukanta 21.11.2008 21:37:24 | |
---|
Mielenkiintoinen näkökanta. Itestä ollut mukavaa MMO-peleissä tuntea että on valtavassa elävässä maailmassa. Tai aina kun käy mielessä että ei täällä ketään ole, ihan kun yksinpeliä pelaisi niin logoutti on tosiasia. Suurin osa aloitusalueiden group-questeista on helposti soolottavissa. Varmaan sen takia että ne ovat tyhjiä parin vuoden päästä. Kaksi erillistä aloitusaluetta toimii paljon paremmin kuin TBC:n rysä. Porukkaa on riittänyt molemmille aivan tarpeeksi mutta nimellisen mobispawnin jonotusta on ilmennyt hyvin vähän. Jos ei olisi sitä level 1-68 runttausta ennen WOTLK-sisältöä, niin tätä voisi suositella pelaajalle joka ei normaalisti MMO-peleistä innostu. |
Nostetaanpas tämä taas... Raidaileekos porukka jo? Ite dingasin druidillani 80 tuossa alkuviikosta, ja keskiviikkona olin jo Naxxramasta vetämässä paskagearilla. PvP:ssä season 5:ttä saa odotella vielä hetken, 16 päivä vissiin alkaa. |
Snowblind 06.12.2008 00:32:35 | |
---|
Nostetaanpas tämä taas... Raidaileekos porukka jo? Ite dingasin druidillani 80 tuossa alkuviikosta, ja keskiviikkona olin jo Naxxramasta vetämässä paskagearilla. PvP:ssä season 5:ttä saa odotella vielä hetken, 16 päivä vissiin alkaa. 25man Malygos alas viime sunnuntaina. Aika tylsä ja huono mähinä siihennähden, että tuo otus on olevinaan yksi niistä viidestä (vai monta nyt olikaan) aspectista, jotka on olevinaan maailman kovimpia otuksia. Sartharion on ihan jees mutta käy vähän tylsäksi vähitellen, mutta Naxxramas on hauska paikka. Eikä vähiten sen patchwerkin jälkeisen 'frogger' kohdan takia, joka kerta pitää pysähtyä sen jälkeen ja pistää /point /laugh makrot valmiiksi. Mutta joo, uutta raidisisältöä odotellessa.. |
Mechanizm 06.12.2008 02:59:54 | |
---|
Pistäkääpäs lisää tunnelmia Lich Kingistä, ei tule seurattua pelipoiken foorumeita ja itse olen paussilla, joten olisi kiva kuulla mietteitä. |
superfly 06.12.2008 10:08:11 | |
---|
Pistäkääpäs lisää tunnelmia Lich Kingistä, ei tule seurattua pelipoiken foorumeita ja itse olen paussilla, joten olisi kiva kuulla mietteitä. Emmä tiä. Sitä samaa se kuitenkin on vaikkakin järkyttävän isossa mittakaavassa ja kaikki on paljon näyttävämpää+enemmän jne. Mutta kuitenkin se menee koko ajan näin: tapa 30 noita ja 5 tommosta niin saat tälläsen miekan. Booring. Killing internet dragons is serious business! |
zekeode 06.12.2008 11:44:02 | |
---|
Emmä tiä. Sitä samaa se kuitenkin on vaikkakin järkyttävän isossa mittakaavassa ja kaikki on paljon näyttävämpää+enemmän jne. Mutta kuitenkin se menee koko ajan näin: tapa 30 noita ja 5 tommosta niin saat tälläsen miekan. Booring. En ehkä sanoisi ihan noin. Itse kuulun niihin, jotka vannoivat, että ei enää koskaan palaa wowiin.... Ja niin siinä kävi, että uusi lisäri on koukuttavaa kamaa. Questit on monipuolisempia, joissa jopa vanha konkari yllättyy positiivisesti. Uusi lisäri hakkaa kevyesti TBC:n. |
superfly 06.12.2008 13:26:36 | |
---|
Questit on monipuolisempia, joissa jopa vanha konkari yllättyy positiivisesti. Uusi lisäri hakkaa kevyesti TBC:n. No juu totta tuokin, mutta silti liian suuri osa kusteista on juuri tuota puuduttavaa hakkaamista. Killing internet dragons is serious business! |