Aihe: jem 555
1
HJ
04.12.2008 16:09:59
Oon kuullu paljon puhuttavan tästä kyseisestä kitarasta, ja ihmettelen että mikä siinä on niin huonoa, että sitä ei kannata ostaa? Itse en omista tätä kitaraa mutta jemi olis kyllä kiinnostava. Löysin yhden tällaisen johon on sen kumitallan tilalle vaihdettu original floyd rose.. Ostaisin toki seiskalla alkavan jemin jos vain budjetti antaisi enemmän myöten..
Hiekkaharjun Hendrix
04.12.2008 16:52:54 (muokattu 04.12.2008 16:53:55)
ihmettelen että mikä siinä on niin huonoa

Yksi syy on se, että se on tehty Koreassa (?). Samalla hinnalla saisit samalta merkiltä ihan Japanissakin tehdyn kepukan. Varmasti hieman sitä "Steve Vai" lisää on kertynyt kyseisen kitaran hintalappuun.
"Laughter is loud when he tells nigger jokes with his mouth full of banana"
JohnnyLee
04.12.2008 23:45:22

Tuollaisen 555:n kanssa alkaa todennäköisesti pidemmän päälle harmittamaan kun katselee niitä oikeita Jemejä...
Olin ostamassa 555-mallia, mutta musaliikkeen myyjä ja puhelimitse myös levytukun myyjä puhui järkeä ja ostin sitten rg2550:n.
Ei ollut myyjä edes halukas tilaamaan kyseistä kitaraa liikkeeseensä.
Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael
LosJormas
05.12.2008 10:11:34
Taas tuntuu et jengil on vankkoja mielipiteitä vaikkei oo koskaa kyseiseen keppiin koskenu. Jos ei aloittajaa hinta häiritse ja kitara miellyttää kättä, silmää ja korvaa niin mikäs siinä.
Carvel
05.12.2008 11:28:16
Taas tuntuu et jengil on vankkoja mielipiteitä vaikkei oo koskaa kyseiseen keppiin koskenu. Jos ei aloittajaa hinta häiritse ja kitara miellyttää kättä, silmää ja korvaa niin mikäs siinä.

No emmä menis omiin vaistoihin luottamaan, isot pojat täällä m.netissä yleensä kun on oikeessa.
Krice
05.12.2008 14:39:32

Oon kuullu paljon puhuttavan tästä kyseisestä kitarasta, ja ihmettelen että mikä siinä on niin huonoa, että sitä ei kannata ostaa?

Lähinnä hintalisää näyttää olevan kuten usein artistimalleissa.
Jankku
05.12.2008 16:53:25
Kokeillut joskus olen ja ihan hyvät fiilikset jäi. Ehkä vähän oli sellasta tunnelmaa ilmassa että parempikin tää vois olla, mutta ei paskakaan...

Kyllä tuolla hinnalla mielummin jonku Prestigen Iban hankkisin. Tai PGM:n

En tosin paljon yli 700€ siitä maksaisi. Tai itse en edes ostaisi, mutta jos joku haluaa niin antaa mennä vaan. Kyllä sitä varmasti huonompiakin keppejä on tuossa hintaluokassa ;)
Hell is where the heart is!
hullu_ukko
05.12.2008 22:19:25
Pelkästään Jem 555:n ulkonäkö on jotain niin luotaantyöntävää livenä, että mä en tuollaiseen koskisi. En mä tietenkään ole koskaan tykännyt siitä "oikeasta" valkoisesta Jemistäkään, mutta sen viimeistelyn laatu ei sentään tuonut kyyneleistä silmiin. Toista oli kuitenkin tuo 555. Näytti nimittäin joltain kiinalaiselta halpakopiolta alkuperäisestä... Pelkästään se puolikas tree of life-otelautamerkintä on järkyttävä mun mielestä ainakin.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)