Kakuzato 05.12.2008 11:20:56 | |
---|
Yleisöstä kuulee tuota huutoa paljon, yleensä se kai on vain vittuilua bändille. Vai onko näin? Olen ainakin näin sen käsittänyt. Onko kukaan, takaisin vittuillakseen, soittanut Paranoidia keikalla? |
Roksennus 05.12.2008 11:28:05 | |
---|
Ei se vittuilua ole, vaan huono yritys naurattaa mimmejä. Nykyään jo sen verran vanha juttu että siinä huudellessa nolaa itsensä ellei se heitto satu osumaan johonkin todella briljanttiin paikkaan. Ja ne paikat on harvassa. "Time's never wasted when you're wasted all the time!" |
Kai se on sellanen tapa tai perinne se huutaa. Senhän kyllä aivan varmasti kuulee joka keikalla. Me ei sitä kyllä yleensä soiteta, mutta jos joku joskus sitä vaatimalla vaatii nii soitetaan pätkää Heaven and Hellistä http://www.freewebs.com/rock-ugly |
Kailis 05.12.2008 12:28:42 | |
---|
Joo. Sit on nää "soittakaa...taksi!" tai "HAJOTKAA!!!!" huudahdukset. |
Einherjar 05.12.2008 13:12:56 | |
---|
Kun sen soitti viisi kertaa peräkkäin, niin huudot tuntuivat hiipuvan... "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
ekikoo 05.12.2008 16:12:13 | |
---|
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
fifehole 05.12.2008 18:25:13 | |
---|
Yleisöstä kuulee tuota huutoa paljon, yleensä se kai on vain vittuilua bändille. Vai onko näin? Olen ainakin näin sen käsittänyt. Onko kukaan, takaisin vittuillakseen, soittanut Paranoidia keikalla? Ollaan joskus käytetty välispiikkinä, "huutakaa Paranoid!" Ei ole kuulunut sinä iltana enää. [Ja se onko bokserit vai tangat, ihan erilainen rebingo bongo.] |
sahkuifk 05.12.2008 20:36:35 | |
---|
Paranoid soitetaan, jos pyyntö ei ole vittuilua. Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
Lennu 05.12.2008 21:43:30 | |
---|
Mä oon soittanu monasti sen alkuriffin ihan pyytämättä, että tulee selväksi ettei tarvii huudella. Silti sitä kuulee toisinaan. Ja tosiaan, viidennen soittokerran jälkeen sitä ei enää juuri huudella. Minen tiedä mitään, minussa on matoja! |
puusormi 06.12.2008 08:30:21 | |
---|
Minä oon huutanut takasi että "ei myö osata". Tai sitten tiirannut yleisöön ja sanonut vapisevalla äänellä "Onkos se Juntusen Juho?" Saapiko lähettää terveisiä? |
jukkasil 06.12.2008 09:30:20 | |
---|
Porissa vielä 90-luvulla yleisempi huudahdus oli "Appendix lavalle!", tiedä sitten vieläkö tuollaista joku jaksaa pitää yllä? Kitaranrakennusyritelmää, uusin projekti:
http://tuulikumpu.galleria.fi/kuvat/kitaraprojektit/ |
spade 06.12.2008 15:36:39 | |
---|
Tohon pyyntöön pitää vastata "Mikä v*tun paranoid?" Lentokonesuihkuturbiinimoottoriapumekaanikkoaliupseerioppilas |
Stalkah 06.12.2008 18:13:18 | |
---|
Tohon pyyntöön pitää vastata soittamalla ruupperi kolme kertaa putkeen ja sen jälkeen poistua lavalta ja jättää Commando pyörimään videotykin kautta lavan takaseinälle. |
hapan 06.12.2008 18:30:40 | |
---|
Jos on tuttujen jamppojan bändi vetämässä, niin joskus on tullu huudettua, että "Soittakaa Paremmin!". Ton kun vetää sillee sopivan hitaasti, niin porukka menee hetkeks aikaa pihalle, mutta kahden sekunnin kuluttua joko tappaa, tai tarjoaa loppuillan. |
Lapinharju 07.12.2008 00:59:31 | |
---|
Kerran eräs artisti totesi tuon huudon kuultuaan: "Soitetaan jos kerrot miten eka säkeistö menee." Loppui huutelu. |
rintapek 07.12.2008 01:58:29 | |
---|
"Soitetaan jos kerrot miten eka säkeistö menee." "Vihellä pätkä alkua" toimii samaan tapaan. One kind of music only - the good kind |
Fuzzy Boner 08.12.2008 02:40:25 | |
---|
Aina soitan ku pyydetään. |
migeboy 08.12.2008 09:30:12 | |
---|
Kuuleehan tuota, et "soittakaa paranoid!". Ja kaikkea on kuullut myös bändiltä takaisin. Eräällä keikalla artisti vain tokaisi että "tulee encorena", paranoidia ei kuitenkaan encorena sillä keikalla koskaan tullut. Joskus on tullut johonkin tyhjään väliin huudettua että Bassosoolo! Voi olla jossain sopivassa paikassa ihan hauskakin. On se! |
Lennu 08.12.2008 11:03:58 | |
---|
Kuuleehan tuota, et "soittakaa paranoid!". Ja kaikkea on kuullut myös bändiltä takaisin. Eräällä keikalla artisti vain tokaisi että "tulee encorena", paranoidia ei kuitenkaan encorena sillä keikalla koskaan tullut. Joskus on tullut johonkin tyhjään väliin huudettua että Bassosoolo! Voi olla jossain sopivassa paikassa ihan hauskakin. Juu, hauskaa se vois olla jossain tyyliin enon häissä, jossa on joku humppatrio, jonka kiipparisti vetää vasuribassoa. Minen tiedä mitään, minussa on matoja! |
-Cale 08.12.2008 17:36:17 (muokattu 08.12.2008 17:42:23) | |
---|
Ylläri, että elämäni ensimmäisellä "keikalla" eräs vanhempi mieshenkilö pyysi Paranoidia tuoden kossupaukun siitä hyvästä. No, mehän vedettiin. Sitten kun ilta muuttui yöksi, sama mies tuli vaatimaan että "soittakaa nyt se Paranoid." Sanoin että soitimme jo, hän sanoi ettei tainnut olla paikalla. Kotona vasta muistin että perkule olihan se silloin paikalla, kun sitä vaatimalla vaatikin. Tyyppi alkoi kuitenkin käymään sen verran hyökkääväksi että kun olimme jo soittelut lopettaneet siltä illalta niin piti vielä yksin käydä heittämässä Paranoidin riffi ilmoille. Lopetettuani mies huusi takarivistä että "tänäiltana tuo kunnon kitaransoitto näkyy olevan kortilla." Ei voinut muuta kuin nauraa. Edit: Keikkaa edeltävissä harjoituksissa puhuin muille että jos joku huutaa että "soittakaa Paranoid" niin pitäisikö vetää se läpi edes kerran ennen sitä. Eivät ottaneet oikein tosissaan. Noh, muuten pysyi kohtuullisesti kasassa mutta laulajalla oli vähän lyriikat hukassa. |