hollmi-5 04.12.2008 22:51:12 | |
---|
Ne on kyllä ihan jollain muulla ko Cannibal Corpsella ne maskit. Mitä te nyt Jeffiä sinne Cannibal Corpseen olette työntämässä? Siinä menee ihan kuka vain nuorisotalobänditason 19-v tai vaikka alle sen oleva luulottelija. Vaikka ilman viritysmittaria tai sen kanssa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
pekezu 04.12.2008 23:06:14 | |
---|
Mitä te nyt Jeffiä sinne Cannibal Corpseen olette työntämässä? Siinä menee ihan kuka vain nuorisotalobänditason 19-v tai vaikka alle sen oleva luulottelija. Vaikka ilman viritysmittaria tai sen kanssa. Nono, jo on katkeraa tilitystä, eiks sun nuoruudessa saanu kuunnella muuta ko tsäässiä, vai synnyitkö vasemmalla jalalla? ;) Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti. |
mr.bungle 04.12.2008 23:12:59 (muokattu 04.12.2008 23:16:58) | |
---|
Väitän että Jeff on taitavin basisti joka on elossa. Samaan tasoon yltää ihan yhden käden sormilla laskettava joukko. sikäli ihan sama mikä teinibläckdeathmetallisuosikkibändi kyseessä, verhon taakse äijä soittamaan ja varmasti hoitaa homman jos vaan haluaa. Tästä vähän perspektiiviä http://www.youtube.com/watch?v=QOb6JSQd-Qw . Kovinta Jeff Berlinissä on sen pensselit. bassolla hanuriin |
Antti Takalo 04.12.2008 23:16:51 | |
---|
Meidän äiti tekee parempaa ruokaa kuin teidän äiti. Ei mulla muuta. |
mr.bungle 04.12.2008 23:17:43 (muokattu 04.12.2008 23:20:47) | |
---|
Meidän äiti tekee parempaa ruokaa kuin teidän äiti. Ei mulla muuta. Ootko debattien yläpuolella vai? Edit: Jeff Berlin vs. Cannibal Corpse. täähän on absurdiudessaan niinku ihan parasta mitä voi näillä foorumeilla olla! bassolla hanuriin |
hollstro 04.12.2008 23:18:24 | |
---|
Ne on kyllä ihan jollain muulla ko Cannibal Corpsella ne maskit. No pannaan Slipknot maskit sitte vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
pekezu 04.12.2008 23:19:54 | |
---|
Meidän äiti tekee parempaa ruokaa kuin teidän äiti. Ei mulla muuta. Meidän äiti syö teidän äitit. Slipknotin maskit päässä Jeff Berliniä leikkien. Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti. |
hollstro 04.12.2008 23:20:58 (muokattu 04.12.2008 23:23:23) | |
---|
Tästä vähän perspektiiviä http://www.youtube.com/watch?v=QOb6JSQd-Qw . Kovinta Jeff Berlinissä on sen pensselit. Oon nähny tän aikaisemminkin. Ihan paskaa. Edit: siis aivotona pilitystä ilman mitään ideaa. Pystysin vetämään ton joten Jefkin pystyy vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
Antti Takalo 04.12.2008 23:21:37 | |
---|
Ootko debattien yläpuolella vai? En lainkaan, mutta yhtä rakentavaa settiä tässä on vähän muutenkin ilmoilla. |
pekezu 04.12.2008 23:26:42 | |
---|
Oon nähny tän aikaisemminkin. Ihan paskaa. Edit: siis aivotona pilitystä ilman mitään ideaa. Pystysin vetämään ton joten Jefkin pystyy Vedä ja laita video niimme epäammattilaiset katotaan huuli pyöreänä. Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti. |
hollstro 04.12.2008 23:32:29 | |
---|
Vedä ja laita video niimme epäammattilaiset katotaan huuli pyöreänä. Heti kun joku metallibasisti vetäsee Brufordin Joe Frasier biisin jossa on bassossa Jeff Berlin. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
pekezu 04.12.2008 23:36:03 | |
---|
Heti kun joku metallibasisti vetäsee Brufordin Joe Frasier biisin jossa on bassossa Jeff Berlin. Ei kukaan ou väittäny, että joku metallibasisti vois vetää Jeff Berlinin biisejä. Soot väittäny pystyväs vetämään ton CC:n rallin, niiko vois vetää kuulemma Jeffikin. Joskus sitä vain herää jonkun muun väärällä jalalla. Sen lisäksi että vituttaa, ei kengätkään istu mukavasti. |
Ei kukaan ou väittäny, että joku metallibasisti vois vetää Jeff Berlinin biisejä. Soot väittäny pystyväs vetämään ton CC:n rallin, niiko vois vetää kuulemma Jeffikin. Jeff vetäisi tuon biisin tuplanopeudella selän takana, jos haluaisi. Eric Singer Project - Nosturi 22.2.2009 |
hollmi-5 05.12.2008 00:04:01 | |
---|
Tästä vähän perspektiiviä http://www.youtube.com/watch?v=QOb6JSQd-Qw . Kovinta Jeff Berlinissä on sen pensselit. No on todella :-) Minua tuo nauratti. Ollaan niin todella olevinaan vaikka molemmilla kielisoittajilla sama soutu päällä. Oikein hieno video. Ihan sama, vaikka siinä professionaalia ilmettä tavoiteltiin studioympäristöllä, niin tämä on sitä, mitä kuulee joka nuorisotalon treenikämpästä. Mitenkään aliarvioimatta tätä nuorison soittamana, mutta että oikein perspektiiviksi? Minun lapsuudessa piti kuunnella Led Zeppeliiniä, Rushia, Rainbowta, Motörheadia, Deep Purplea, Bad Companya, AC/DC:tä, Hurriganesia, Ramonesia... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Johannes_t 05.12.2008 08:36:15 | |
---|
Ootte te kanssa. |
tauranen 05.12.2008 09:32:14 | |
---|
Tästä vähän perspektiiviä http://www.youtube.com/watch?v=QOb6JSQd-Qw . Kovinta Jeff Berlinissä on sen pensselit. Mun mielestä Jeff Berlin vois aivan hyvin mennä Cannibal Corpseen pilittään. Tossa Corpsen biisissä on tunnetta mukana kuin Mengelellä. Eihän tota kehtaa edes kappaleeksi sanoa. Sormiharjoittelu, jossa rumpali toimii metronomina. Minä olen John, teidän Entwistlenne, älkää pitäkö muita basisteja! |
hollmi-5 05.12.2008 09:42:47 | |
---|
Mun mielestä Jeff Berlin vois aivan hyvin mennä Cannibal Corpseen pilittään. Tossa Corpsen biisissä on tunnetta mukana kuin Mengelellä. Eihän tota kehtaa edes kappaleeksi sanoa. Sormiharjoittelu, jossa rumpali toimii metronomina. Näin rumpalina voin todeta Corpsen rumpalin toimivan lähinnä päristimenä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Tana 05.12.2008 09:44:04 (muokattu 05.12.2008 09:46:07) | |
---|
Jestas, mitä väittelyä. :D Vaikken itsekään ole CC:n tyylisen musan ylin ystävä, on tuo dumaus jo aika ala-arvoista. Tosin, esim. Zepukoista on varmasti oman aikansa vanhanliiton jatsiäijät antaneet samanlaisia lausuntoja. Näinhän sen pitääkin mennä, pyörät pyörii ja sukupolvet vaihtuu. :) E: Niin, Jeff Berlin. Selkeästi virtuoosi, muttei meikäläisen "cup of tea". |
Pirkka 05.12.2008 09:44:31 (muokattu 05.12.2008 09:45:09) | |
---|
Ootte te kanssa. Sano muuta. Kun kerrankin basso-osastolla puhutaan basistista niin samantien siihen lykätään joku Cannibal Corpse mukaan. Miten v***ssa CC liittyy Jeff Berliniin? Totta on, että Berlin vois mennä CC:een soittaan, mutta mitä järkeä siinä olisi ja miten se hyödyttäisi kummankaan musiikkia? Ei Mitenkään. Turhaa jankkausta. Yleensä tällaisista tulee sellainen olo että todennäköisesti Cannibal Corpsen tyypit tulis juttuun Jeff Berlinin kanssa, keskustelisivat sitten vaikka treenaamisesta, kaikki ovat sitä tehneet. Mutta kun niiden fanit ei tuu keskenään toimeen vaan tekevät tällaisia turhia vastakkainasetteluja. |
hollmi-5 05.12.2008 09:47:28 | |
---|
Jestas, mitä väittelyä. :D Vaikken itsekään ole CC:n tyylisen musan ylin ystävä, on tuo dumaus jo aika ala-arvoista. Tosin, esim. Zepukoista on varmasti oman aikansa vanhanliiton jatsiäijät antaneet samanlaisia lausuntoja. Näinhän sen pitääkin mennä, pyörät pyörii ja sukupolvet vaihtuu. :) On aika jännä nähdä, mihin suuntaan tuo Corpsen tyylinen genre vielä kehittyy. Kovin avoimin korvin olen yrittänyt kuunnella tätäkin, mutta ehkä olen vain niin tottunut melodiaan ja selkeämpään ilmaisuun kaikilla soittimilla, että en saa tästä mitään irti. Ei freempi jazzikaan minulle kolise, vaikka sitä nyt on ollut jo vuosikymmeniä. En vain ymmärrä... Soundit, piuhat ja kajarit. |