battery 04.12.2008 12:13:31 | |
---|
Line6 Pod X3 Live tuli Soundsliveltä. Kannattanee varautua ostamaan se britti-suomi-adapteri töpseliin jos tuolta tilaatte, minulle tuli pyynnöistä huolimatta UK-mallinen laite. Joo saas nähdä mitä tulee.. Pistin itsekkin heille viestiä asiasta ja vastasivat että tsekkaavat aina että pitäisi lähteä oikeanlainen plugi..saas nähdä Black or White |
Tokain TJ-70 kitara.. voitti kyllä ihan selvästi testaamani Gibsonin specialit ja juniorit. Ihan 6-0 peli. :) Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Artist 04.12.2008 17:49:19 | |
---|
Tokain TJ-70 kitara.. voitti kyllä ihan selvästi testaamani Gibsonin specialit ja juniorit. Ihan 6-0 peli. :) Oho, komea kitara tuo on, toriltako nappasit? Mä olen etsinyt sopivaa specialia tai junior enemmän tai vähemmän aktiivisesti tuossa jonkun aikaa jo. Mitäs Gibsoneita olit vertailun vuoksi testannut? Lauantaina testasin hemmetin hyvää '90-luvun doublecut Specialia, mutta en varsinaisesti ollut sitä ostamassa, joten hyllyyn jäi. "So come on over with something to do, baby, I need the company" |
PuNkKi 04.12.2008 18:33:09 (muokattu 04.12.2008 18:33:56) | |
---|
Oho, komea kitara tuo on, toriltako nappasit? Mä olen etsinyt sopivaa specialia tai junior enemmän tai vähemmän aktiivisesti tuossa jonkun aikaa jo. Mitäs Gibsoneita olit vertailun vuoksi testannut? Lauantaina testasin hemmetin hyvää '90-luvun doublecut Specialia, mutta en varsinaisesti ollut sitä ostamassa, joten hyllyyn jäi. Juu toriltahan tuo.. ja Testissä oli: Gibson les paul special P90 mikeillä Gibson les paul special humppareilla ja sitten vielä yksi Speciali fadeddina. ja tuo torillakin oleva ruokangas specialin testasin + kaksi studiota ja yhden käsintehdyn standard kopion. Missä tuo doublecut speciali on? jota testasit? Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Artist 04.12.2008 18:40:22 (muokattu 04.12.2008 18:41:29) | |
---|
Juu toriltahan tuo.. ja Testissä oli: Gibson les paul special P90 mikeillä Gibson les paul special humppareilla ja sitten vielä yksi Speciali fadeddina. ja tuo torillakin oleva ruokangas specialin testasin + kaksi studiota ja yhden käsintehdyn standard kopion. Missä tuo doublecut speciali on? jota testasit? Lontoossa testasin.. olen aiemmin Suomessa testannut hyvää singelcut Specialia, mutta se ehti mennä., tuo DC oli kyllä vielä parempi. Uudeet faded Gibsonit eivät ole niin säväyttäneet. Mitäs diggasit tuosta Ruokankaasta? Joka tapauksessa tuo Tokai on kyllä hieno peli myös, ja jos haluaa perinteisen tv yellow:n dc juniorin niin paljoa ei muita vaihtoehtoja olekaan, ellei ole varaa johonkin VOS Gibsoniin. "So come on over with something to do, baby, I need the company" |
PuNkKi 04.12.2008 18:44:40 (muokattu 04.12.2008 18:46:21) | |
---|
Lontoossa testasin.. olen aiemmin Suomessa testannut hyvää singelcut Specialia, mutta se ehti mennä., tuo DC oli kyllä vielä parempi. Uudeet faded Gibsonit eivät ole niin säväyttäneet. Mitäs diggasit tuosta Ruokankaasta? Joka tapauksessa tuo Tokai on kyllä hieno peli myös, ja jos haluaa perinteisen tv yellow:n dc juniorin niin paljoa ei muita vaihtoehtoja olekaan, ellei ole varaa johonkin VOS Gibsoniin. Ok. Olihan se Ruokangas "ihan ok", mutta en siitä kyllä tuota 950euroakaan maksaisi, mitä myyjä tällä hetkellä pyytää. Sille on aikalailla tehty remonttia, ja värikäs historia takana, voihan se olla jollekkin hyväkin keppi, mutta mulle ei ainakaan kitarasta jäänyt kovinkaan hyvä kuva.. johtunee varmaan, kun sitä on uudistettu niin paljon. ja kaula oli omaan käteen ihan liian paksu. Toi tokain väri on kyllä jännä.. semmonen sinapin keltainen. Ei niin vaalea, kuin esim. Gibson special faded:in keltaset.. EDIT: ja tuon Ruokankaan hinta tuntuu aika tasasesti tulevan koko ajan alaspäin.. alunperinhän myyjä pyysi siitä 1550e.. ja nyt ollaan jo 950e. Olenkin täällä sanonut, että jos 700-800e lähtee, niin sitten siitä voi joku saada hyvän kepin itselleen. Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti. |
Keke Urlaub 04.12.2008 19:56:12 | |
---|
Dynacord Twen II saapui. Tunnin alkutyypittelyjen jälkeen voi sanoa, että onpas aivan upea vehje kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ei tartte kuin volaa vain aukaista sopivasti ja voilá, dynaaminen ja lämmin roso on käytössä. Parhautta. Keep on playing! |
Sik 04.12.2008 19:57:28 | |
---|
Sain vihdoin aikaiseksi korjata vanhan Landola C-20:n, jolla haparoin vuoden ajan seitsenvuotiaana, sen jälkeen seurasikin vuosien vuosien tauko. Eli hankintani oli siis uusi muovinen satula ja kielisetti klasarille. Jes. "Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa." |
ibnz 04.12.2008 20:04:32 | |
---|
Vanha ibanezin ruoska sai uutta puhtia ausseista, tuo epäilemättä puiden saannin kannalta ongelmallinen mantere lähetti kuitenkin kaulan kohta parikymmentä täyttävälle kitaralle. Mikit eivät ihan niin vanhoja ole (TB-15 tallassa potkii). Ei, kaula ei ole eukalyptusta sentään :> http://koti.mbnet.fi/anttikoo/ibanez.jpg |
Fiz 04.12.2008 22:16:16 | |
---|
Antt1 lupasi lähetellä Insane Kane Boob-808:n. Kyllä kelpaa! No tänäänpä tuli tuo haettua postista, ei vielä ehtinyt kunnolla testaamaan onko tarvetta vai ei, kun enempi huomiota vei pieni muutos vahvaripuolella, kun sain JVM:n vaihdettu 6505+:aan! Kyllä murisee BKP:n Nailbombeilla aika kivasti! |
Joees 04.12.2008 22:23:55 | |
---|
Hmh. 42 settiä kieliä. 40 Ernie Ballin kymppisettiä ja kaks muuta Ernie Ballin kymppisettiä kokeiluun jotta onko niissä minkämoisia eroja noihin perusvaijereihin verrattuna. Loafers
Grunge-garagerokin räimettä höystettynä powerbluesilla á la Zepukat -fox |
pandee 05.12.2008 21:31:30 | |
---|
Ibanez RG3520Z pamahti talouteen, uu jea! Se mikä ei tapa, sattuu ihan vitusti! |
M4ss3 m/ 05.12.2008 21:35:17 | |
---|
Kaksi settiä jotain sähkiksen kieliä paksuuta 12-setti. Olisi pitänyt itse olla ostamassa, kun sain 2x12-setin kun pyysin 12- ja 10-settiä. No on noitakin sitten varalta. |
pths 05.12.2008 22:26:42 | |
---|
odottelen ibanezin apex1-seiskakielistä saapuvaksi kotiin. eiköhän tuo ihan kelpo peli tule olemaan!:) "Kaikki todellisesti suuri tapahtuu hiljaa." -Seneca |
JuSu 08.12.2008 13:57:20 | |
---|
Koch Studiotone -nupin tilasin. JuSu Mitäs sulle kuuluu? |
Aloittelijatuke 08.12.2008 15:39:43 | |
---|
Tulipahan otettua askel eteenpäin soitto harrastuksessa ja tilasin saksan maalta Gibson SG Special fadedin. Pitäisi saapua loppu viikolla:D |
Juicy 09.12.2008 12:52:16 | |
---|
G-sharpin pistin tilaukseen digitaalikylästä, kaupan päälle tulee "FREE RACK BAG" - oh joy! Behkun FCB 1010-midilankunkin hommasin jo torilta, siitä migomigolle kiitos! :D "Kauhee hevi-metalli soi päässä, eikä se vaikene" |
jukej 09.12.2008 16:28:24 | |
---|
Tuli 5 wattinen Lionheart combo kannettua eilen himaan ja kyllä vaan on hyvät fiilikset. Strato --> Little green wonder --> Lionheart - eipä sitä ihmeempiä tarviikaan. Mahtavaa. Käykää joku nyt poimimassa mun Marsut torilta pois. :) How many kilometers to the nearest disco? |
McNulty 09.12.2008 17:17:48 | |
---|
odottelen ibanezin apex1-seiskakielistä saapuvaksi kotiin. eiköhän tuo ihan kelpo peli tule olemaan!:) On, voin kertoa kokemuksesta. Samainen kapistus miulla odottelee allekirjoittaneen kotiinpaluuta olohuoneen nurkassa telineessään. Tallamikin tosin vaihdoin hieman "rouheampaan" eli DiMarzio PAF7 vaihtui DiMarzio CS Evolution7 mikiksi. Säilyi erottelevuus mutta outputtia tuli lisää. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
hiihtoliiton kamaa kaupan |
-RaT- 09.12.2008 21:08:39 | |
---|
EBow Plus. huli huli! Nätin äänesi, sen äänitän. |