Askorbiinihappo 01.12.2008 22:26:41 | |
---|
Toi settilista on kyllä tosi rautanen! Aijai, nyt on kivaa aukoa joulukalenteria 15 päivä mielessä! Kyllä! Näin OT:na, että mikäs on teistä paras joulukalendar? Jos puhutaan noista jotain sisältävistä. Itsellä on Nalle Puh ja Fazerin kalenteri. Ensimmäinen oli kusetusta, pieni suklaa isossa luukussa, jälkimmäinen just hyvä. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
ANtTIKRISTUS 02.12.2008 00:34:23 (muokattu 02.12.2008 00:36:32) | |
---|
e: Sarkasmin ymmärtämättömyysriski kasvoi liian suureksi. Laulajalle ja kiipparistille paikka vapaana, tsekatkaa musanäyte ja ottakaa yhteyttä jos kiinnostusta ja osaamista löytyy. |
Lasitten 02.12.2008 11:29:34 (muokattu 02.12.2008 11:29:42) | |
---|
GODHEADS LAMENT!!!!! Kyä nyt lähtee! Jo pelkästään tonkin takia mie haluaisin lähteä tonne keikalle. Bleak ja Drapery Falls ois myös loisto biisejä. Tota Delivarancen ja Grand Conjurationin livenä veivaamista joka keikalla en tajua. Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla? |
MaD PiAnIsT 02.12.2008 11:36:16 | |
---|
Kyllä! Näin OT:na, että mikäs on teistä paras joulukalendar? Jos puhutaan noista jotain sisältävistä. Itsellä on Nalle Puh ja Fazerin kalenteri. Ensimmäinen oli kusetusta, pieni suklaa isossa luukussa, jälkimmäinen just hyvä. http://naurunappula.com/7844/kalenteri.jpg Toi on musta ihan kätevä. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
Booombox 02.12.2008 13:57:34 | |
---|
Kyllä! Näin OT:na, että mikäs on teistä paras joulukalendar? Jos puhutaan noista jotain sisältävistä. Itsellä on Nalle Puh ja Fazerin kalenteri. Ensimmäinen oli kusetusta, pieni suklaa isossa luukussa, jälkimmäinen just hyvä. Mulla on vaa muumi kalenteri, aika kehnoo suklaata mut eipä ole kallis. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
ekikoo 02.12.2008 16:59:13 | |
---|
Jes, varmistui vapaaksi tuo 15&16.päivä. Ei ylim. säätöjä jotta pääsee katsomaan. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
morrow 03.12.2008 23:03:07 | |
---|
Tulipa vaan mieleen, että onko kukaan ottanu selvää Opethin sanoituksista, esim. Leper Affinity? Itse kun aina ohitan sanat olan kohautuksella, kun musiikki kuulostaa muutenkin parhaudelta. Mikään ei oo helppoo |
spinningthingintheceiling 04.12.2008 13:21:42 | |
---|
Tulipa vaan mieleen, että onko kukaan ottanu selvää Opethin sanoituksista, esim. Leper Affinity? Itse kun aina ohitan sanat olan kohautuksella, kun musiikki kuulostaa muutenkin parhaudelta. Nooh ainakin My arms your hearsen ja Ghost Reveriesin sanotuksia kannattaa tutkailla ihan tosissaan kun niistä löytää ihan yhtenäisen "juonen". Kai siinä on vähän omaakin mielikuvitusta käytettävä mutmut...Ja Still Lifellä on tää Melinda-stoori, joka kai jotenkin niissä sanotuksissakin toistuu.(?) Paljon hienoja sanoja. |
Booombox 04.12.2008 13:33:52 | |
---|
Mulle opeth on aina ollu lyriikoiden suhteen aika vieras bändi vaikka usein olen lyyrikoista ollut kiinnostunut. Opethin musiikki on niin keskittymistä vaativaa että nuo sanojen seuraamiset jää taka alalle. Ehkä joskus sitte pitää noita kansilehtisiäki alkaa selailemaan. "Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home" |
Hetfield 04.12.2008 13:38:56 | |
---|
Opethin musiikki on niin keskittymistä vaativaa että nuo sanojen seuraamiset jää taka alalle. Ehkä joskus sitte pitää noita kansilehtisiäki alkaa selailemaan. Onhan se yleensä noin. Mutta olen kumminkin huomannut, että joskus kun alkaa sanoja seuraamaan ja lukemaan tarkemmin, niin joidenkin biisien kohdalla myös biisin rakenne hahmottuu vähän helpommin. Ei tuo tosin aina päde. I quit the band... Now I just play with myself. |
Perro Stupido 04.12.2008 13:47:09 | |
---|
Onhan se yleensä noin. Mutta olen kumminkin huomannut, että joskus kun alkaa sanoja seuraamaan ja lukemaan tarkemmin, niin joidenkin biisien kohdalla myös biisin rakenne hahmottuu vähän helpommin. Ei tuo tosin aina päde. Ja Opethilla on niin älyttömän hienoja laulumelodioita, että on pakko vähän lukea sanotuksiakin niin voi sitten itse lauleskella mukana. Miihkaeli on kova kaveri noissa hommissa. "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Hetfield 04.12.2008 14:52:36 | |
---|
Ja Opethilla on niin älyttömän hienoja laulumelodioita, että on pakko vähän lukea sanotuksiakin niin voi sitten itse lauleskella mukana. Miihkaeli on kova kaveri noissa hommissa. Onpi kyllä juu. Joskus kesällä autolla matkaa tehdessä hoilasin mukana kansivihkonen aukaistuna rattia vasten =P I quit the band... Now I just play with myself. |
Closure 04.12.2008 16:52:11 | |
---|
Jos joku kaipaa lippua ni mun kautta saisi hankittua. Ei törkyhintoja! Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Migo 04.12.2008 17:07:58 | |
---|
Jos joku kaipaa lippua ni mun kautta saisi hankittua. Ei törkyhintoja! Hei, jos löytyy 2lippua, niin pistä viestiä tähän tai ihan vain privaatisti. Kiitos. Että semmosta... |
Kyllä! Näin OT:na, että mikäs on teistä paras joulukalendar? Jos puhutaan noista jotain sisältävistä. Itsellä on Nalle Puh ja Fazerin kalenteri. Ensimmäinen oli kusetusta, pieni suklaa isossa luukussa, jälkimmäinen just hyvä. Kaljakori. Tai nykyään se on -lava, kun tölkit ovat niin halpoja. Onkin tässä juomatta tämän viikon osuus sopivasti... Keikalle olen tulossa, tosin enemmänkin Cynicin takia. |
pehko 04.12.2008 17:15:38 | |
---|
Onpi kyllä juu. Joskus kesällä autolla matkaa tehdessä hoilasin mukana kansivihkonen aukaistuna rattia vasten =P vissiin en sun kyytiin tulis. =D ite kyl tykkään lueskella sanoja, koska tykkään laulaa mukana. en silti välttämättä aina tyystin perehdy itse tarinaan joka biisissä on. hyvin menee ulkoa aika monikin biisi...mitä nyt tuo ördäyspuoli ei oikein irtoo. enkä tiedä muutenkaan, onko se niin järkevää ruveta kerrostalo yksiössä huutamaan. naapuri sitä tekee jo tarpeeks, kerta jos toinenkin tehny mieli suorittaa harkittu murha. hoho "Nyky-yhteiskunta on omiaan tappamaan kaiken kiinnostuksen elämää kohtaan." - minä |
Closure 04.12.2008 18:14:22 | |
---|
Hei, jos löytyy 2lippua, niin pistä viestiä tähän tai ihan vain privaatisti. Kiitos. Yksi vaan :( Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
morrow 04.12.2008 22:52:32 | |
---|
Noh, ehkä niitä sanoituksia vois tutkailla kun opiskelulta kerkeää, mutta menee se näinkin! Tosin noi Opethin akustisten biisien sanat hahmottuu kyllä hyvin ilman tutkailua kun niitäkin on tullu kymmeniä kertoja kuunneltua. Mikään ei oo helppoo |
Hetfield 04.12.2008 23:00:51 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
Incarnation 05.12.2008 10:16:44 | |
---|
Ei tämä Would-coveri sytyttänyt kyllä yhtään. Jotenkin ei vaan istu tuo Opethin soundimaailma Wouldin vetämiseen noin muuntelemattomana versiona. "Wash away a man, take him with the floods" |