Rakastanks mä ketään-Blues? (4.12.2008)
Voi mun pientä hiirulaista et osaa vastuusta mua ja mun egoa näyttää olevan yhtä kamppailuu, kun yrität irtautuu sua vahvemmasta tarjoon sulle mahdollisuuden rajattomuuden rakastaa mua mut vastarakkaus, pyh, suurta huvittelua sä liityit lahkoon joka jä kii vääriin ihmissuhteisiin tarpeettomiin ihmisiin mee kootiis jo mä nukun veneen kajuutassa me kotiis, niin saat laittaa puhtaan lakanan peppus alle kulkuri ei oo rikollinen kolli mouruaa vapauteen kulkuri ei oo viallinen Alli mä päästän irti veneen, ja sut.. mut vastarakkaus, pyh, suurta kuvittelua
MR |
pieni korjaus, löytyi jo yksi kirjoitusvirhe...
Rakastanks mä ketään-Blues? (4.12.2008)
Voi mun pientä hiirulaista et osaa vastustaa mua ja mun egoa näyttää olevan yhtä kamppailuu, kun yrität irtautuu sua vahvemmasta tarjoon sulle mahdollisuuden rajattomuuden rakastaa mua mut vastarakkaus, pyh, suurta huvittelua sä liityit lahkoon joka jä kii vääriin ihmissuhteisiin tarpeettomiin ihmisiin mee kootiis jo mä nukun veneen kajuutassa me kotiis, niin saat laittaa puhtaan lakanan peppus alle kulkuri ei oo rikollinen kolli mouruaa vapauteen kulkuri ei oo viallinen Alli mä päästän irti veneen, ja sut.. mut vastarakkaus, pyh, suurta kuvittelua
MR |