Pavis 04.12.2008 02:07:04 | |
---|
Onko kukaan ollut viime aikoina Joensuussa Kimmelissä keikalla? Minä olin ja paikka on nostanut profiilia kyllä todella paljon. Bändikoordinaation on ulkoistettu ja nyt homma toimii todella hyvin: kantajat ovat paikalla sekä tullessa että lähtiessä, etukäteen tiedustellaan majoitustarpeet, ruokavaliot sekä ilmoitetaan tarkka aika-taulu. Lisäksi bäkkärillä on riittävästi virvokkeita ja se on ihan kunnon kabinetti. Ruokailu järkätään halutun kellonajan mukaan ja tämä bändikoordinaattori hoitaa kaiken sen. Avaimet bäkkärille ja huoneisiin napsahtaa käteen ja herra ohjaa vielä huoneisiinkin asti tarvittaessa. Tätä voi kutsua hyväksi palveluksi :) Tämä on nykyisin totta. Hyvä meininki. Soittoa tais olla 3 settiä. Terveisiä Heikille. |
Tämä on nykyisin totta. Hyvä meininki. Soittoa tais olla 3 settiä. Terveisiä Heikille. Eikö noi soittomäärät ole sopparissa mainittuja juttuja? Joskus on tietty vähemmän joutunu soittamaan. Kimmeli tosiaan muuttunu parempaan suuntaan. Dj roudaa kamoja lauteille ja ruokaa ja juomaa bäkkärille. Mulligans on myös kärkipäässä. Kaikki toimii niinku pitääkin varsinkin nyt kun hotelli remppa on ohi.
Suomen paras keikkamesta on tietenkin "merihelvetti". Kivat portaat... |
tope2 05.12.2008 17:46:51 | |
---|
Ikaalisten Kylpylässä kaikki toimii saumattomasti; ruokaa on koko ajan tarjolla, kylpemään/rentoutumaan pääsee jos haluaa (minä ainakin), majoitus (ei enää joka paikassa tänä päivänä itsestäänselvyys!), mukavat vartijat, johtavan orkesterineuvojan roudaus/miksaus/soittajavitsipalvelut, loma-aikoina monennäköistä kottaraista liikkeellä jne jne.. mitä ihminen enempää voi elämältään kaivata!??heh |
R.Syke 05.12.2008 17:50:59 | |
---|
Ikaalisten Kylpylässä kaikki toimii saumattomasti; ruokaa on koko ajan tarjolla, kylpemään/rentoutumaan pääsee jos haluaa (minä ainakin), majoitus (ei enää joka paikassa tänä päivänä itsestäänselvyys!), mukavat vartijat, johtavan orkesterineuvojan roudaus/miksaus/soittajavitsipalvelut, loma-aikoina monennäköistä kottaraista liikkeellä jne jne.. mitä ihminen enempää voi elämältään kaivata!??heh -Hjuu. Hyvät kottaraiset. Jees. |
Thefish 05.12.2008 18:41:17 | |
---|
On nää laivat hienoja.Eilenkin löin pääni lavalla kattoon,ja tänään sängynpohjaan.Älkää kysykö miten. Kolmiomaisella evällä varustetusta petokalasta otettu solunäyte.=? |
walttoni 05.12.2008 18:43:36 | |
---|
On nää laivat hienoja.Eilenkin löin pääni lavalla kattoon,ja tänään sängynpohjaan.Älkää kysykö miten. Hypitte varmaan Mäkin kanssa tasajalkaa? COVS2. |
R.Syke 05.12.2008 18:46:45 | |
---|
Kivistön työväentalo. |
walttoni 05.12.2008 18:52:26 | |
---|
Kivistön työväentalo. Niin että paras? Jaa, no asuu Riff siinä ihan vieressä. Ja pyhäkeikat loppuu hyvissä ajoin. Mutta.. COVS2. |
Thefish 05.12.2008 18:56:57 | |
---|
Hypitte varmaan Mäkin kanssa tasajalkaa? Mäk olis varmaan mahtunutkin halutessaan.Mun ei tarvi kuin suoristaa selkä niin johan kolisee.Stagella on just mun kohdalla joku vitun skanneri jota eilen tuli siliteltyä otsaluulla useammankin kerran. Kolmiomaisella evällä varustetusta petokalasta otettu solunäyte.=? |
walttoni 05.12.2008 18:57:52 (muokattu 05.12.2008 18:58:14) | |
---|
Mäk olis varmaan mahtunutkin halutessaan.Mun ei tarvi kuin suoristaa selkä niin johan kolisee.Stagella on just mun kohdalla joku vitun skanneri jota eilen tuli siliteltyä otsaluulla useammankin kerran. Kokeileppa soittaa selällään, niin saisit paljon enemmän paikkoja, mitkä voisivat olla parhaita? Minä en taas mahdu selälleen mihinkään. COVS2. |
mack the knife 05.12.2008 19:18:56 | |
---|
Ikaalisten Kylpylässä kaikki toimii saumattomasti; ruokaa on koko ajan tarjolla, kylpemään/rentoutumaan pääsee jos haluaa (minä ainakin), majoitus (ei enää joka paikassa tänä päivänä itsestäänselvyys!), mukavat vartijat, johtavan orkesterineuvojan roudaus/miksaus/soittajavitsipalvelut, loma-aikoina monennäköistä kottaraista liikkeellä jne jne.. mitä ihminen enempää voi elämältään kaivata!??heh Joo, nuo toimii. Mutta kämppä on toisessa helevetissä, ei ehdi kuin juoksemalla ryypylle tauolla. COVS n:o 1. |
mack the knife 05.12.2008 19:20:16 | |
---|
On nää laivat hienoja.Eilenkin löin pääni lavalla kattoon,ja tänään sängynpohjaan.Älkää kysykö miten. Kyllä nauratti. Syrjäsilmällä katsoin kun ainakin kymmenen kertaa osui Averellin pää lamppuun just hektisimmissä tilanteissa. COVS n:o 1. |
Tankero 05.12.2008 19:37:09 (muokattu 05.12.2008 19:37:21) | |
---|
Joo, nuo toimii. Mutta kämppä on toisessa helevetissä, ei ehdi kuin juoksemalla ryypylle tauolla. Mulla ruukaa olla pullo autossa siinä parkkipaikalla. Humppajyrä |
mack the knife 05.12.2008 19:47:21 | |
---|
Mulla ruukaa olla pullo autossa siinä parkkipaikalla. On sitäkin kokeiltu, ja lavan vieressä oli joskus joku bäkkäri, missä pidettiin kanssa pullot. COVS n:o 1. |
matchbox 05.12.2008 20:14:39 | |
---|
On nää laivat hienoja.Eilenkin löin pääni lavalla kattoon,ja tänään sängynpohjaan.Älkää kysykö miten. Tuossa sängynpohjassa tarvitse paljon mielikuvitusta käyttää: petasit alasänkyä jonkun sinisilmän kanssa ennen aamupalalle menoa? Am I right or I am right? |
mack the knife 05.12.2008 20:30:09 | |
---|
Tuossa sängynpohjassa tarvitse paljon mielikuvitusta käyttää: petasit alasänkyä jonkun sinisilmän kanssa ennen aamupalalle menoa? Am I right or I am right? Ei se niin tehnyt. Juotiin kaljaa mun hytissä ja kun tuo yläpunkka on sohvan yläpuolella, niin tietysti KAJANG! siihen ja pari kolme kertaa varmuuden vuoksi. COVS n:o 1. |
matchbox 05.12.2008 20:48:07 | |
---|
Juotiin kaljaa mun hytissä ja kun tuo yläpunkka on sohvan yläpuolella, niin tietysti KAJANG! siihen ja pari kolme kertaa varmuuden vuoksi. Niino jos on tapana skoolata joka kerta seisoaltaan, niin tuleehan siinä pää kippeeksi. Mie ainakin tykkää juoda ihan istualtaan, rauhallisesti paikoillani. Edelleen: Eikös sitä voisi pyytää jonkun sinisilmä-sisäkön petaamaan sen sängyn päivän ajaksi ylös paikalleen, ihan turvallisuusnäkökohdat huomioon ottaen? :P |
mack the knife 05.12.2008 20:51:56 | |
---|
Niino jos on tapana skoolata joka kerta seisoaltaan, niin tuleehan siinä pää kippeeksi. Mie ainakin tykkää juoda ihan istualtaan, rauhallisesti paikoillani. Edelleen: Eikös sitä voisi pyytää jonkun sinisilmä-sisäkön petaamaan sen sängyn päivän ajaksi ylös paikalleen, ihan turvallisuusnäkökohdat huomioon ottaen? :P Istualtaanhan me juotiinkin. Mutta kun tuo helevetin lipputanko osuu sillä kuulalla silti tuohon yläpunkan reunaan. Ja se on ylhäällä seinää vasten se punkka. COVS n:o 1. |
matchbox 05.12.2008 21:04:12 | |
---|
Mutta kun tuo helevetin lipputanko osuu sillä kuulalla silti tuohon yläpunkan reunaan. Ja se on ylhäällä seinää vasten se punkka. Tuo on jo taitolaji! |
andrei 05.12.2008 21:24:30 | |
---|
Ikaalisten Kylpylässä kaikki toimii saumattomasti; ruokaa on koko ajan tarjolla, kylpemään/rentoutumaan pääsee jos haluaa (minä ainakin), majoitus (ei enää joka paikassa tänä päivänä itsestäänselvyys!), mukavat vartijat, johtavan orkesterineuvojan roudaus/miksaus/soittajavitsipalvelut, loma-aikoina monennäköistä kottaraista liikkeellä jne jne.. mitä ihminen enempää voi elämältään kaivata!??heh En mä halunnut kommata tähän mitään, mutta sormet meni tahtomatta näppäimille kun tuli mieleen mun painonsoitonope kapellimestari x, joka Ikaalisten kylpyläloman jälkeen sanoi, ettei olis pinseteilläkään koskenut niihin maatalouslomittajiin, jotka siellä kylpylässä lomailivat. Mutta tämä tapahtui kauan sitten, varmaan kylpylän alkuaikoina. Mä olisin kyllä koskenut niihin, mutten pinseteillä. Piano on viitseliään ihmisen soitin! |