![]() 02.12.2008 17:03:07 | |
---|---|
Tä? Känniset ei kaadu kiipparin päälle. Helppohan sulla on, kyllä kitaran kanssa ehtii väistää.. Mutta minnekkäs väistät? Nimim. "kokemusta on" Lisäksi kiva katsella turakaisia alaspäin. Toi on ihan totta! | |
![]() 02.12.2008 17:25:53 (muokattu 02.12.2008 17:26:35) | |
Meillä on neljän setin soppari, soittoaika oli 21.15-01.00. Hyvää ruokaa, sviittimajoitukset, henkilökunta mukavaa... kokonaisuutena systeemi vaan toimii. Juu, kyllähän tuo tuommosena menee. Henkilökunta on mukavaa ja ruoka hyvää. Niin ja roudaus helppo. Sitten kun tulee tarjolle se homeinen rivitalomajoitus, 2-3 päivä- ja 5 iltasettiä soittoa, niin se pikkusen laskee tätä paikkaa sieltä parhaasta. Meillä on seuraava kans 4:n ja puolen setin kattauksella, mietin sen jälkeen uudelleen tämän rankkausta. Ei se ehkä mene tuollakaan parhaaksi. COVS2. | |
![]() 02.12.2008 17:49:04 | |
Tä? Känniset ei kaadu kiipparin päälle. Helppohan sulla on, kyllä kitaran kanssa ehtii väistää. Lisäksi kiva katsella turakaisia alaspäin. En väistä vaan lyön jos tulevat lupaa kysymättä liian lähelle :/ Koska voin jo soittimeni (ja muutenkin) puolesta niitä alaspäin, annan hiukka tasoitusta pyrkimällä olemaan fyysisesti samalla tasolla. Liian murskaava ylivoiman tuntu voi muuten tuntua niistä liian pahalta. COVS jäsen nro 6 | |
![]() 02.12.2008 18:48:21 | |
Juu, kyllähän tuo tuommosena menee. Henkilökunta on mukavaa ja ruoka hyvää. Niin ja roudaus helppo. Sitten kun tulee tarjolle se homeinen rivitalomajoitus, 2-3 päivä- ja 5 iltasettiä soittoa, niin se pikkusen laskee tätä paikkaa sieltä parhaasta. Meillä on seuraava kans 4:n ja puolen setin kattauksella, mietin sen jälkeen uudelleen tämän rankkausta. Ei se ehkä mene tuollakaan parhaaksi. Minusta siellä on aina mukavaa. Humppajyrä | |
![]() 02.12.2008 23:51:35 | |
Muistaakseni Kyyjärvellä on / oli joku ihme linna tai kartanotyylinen baariravintolasysteemi. Vastaanotto alusta pitäen mukavaa ja iloista. Soitettiin keikka käyttäen osittain talon kamoja (talon pa ja siellä oli seinät täynnä soittimia, hammondin b3 ja leslie jne). Ruokaa saatiin mennen tullen, henkilökuntana oli omistajat (aviopari), olutta matkaevääksi ja rouvalta halit kaupan päälle. Tauolla isäntä kertoi kummitusjuttuja ja näytti valokuvia ravintolan ... ööö kummituksesta. Käytiin tuolla myös joskus vuosia sitten, paikan nimihän oli O Karvarinta :D En sit tiedä onko enää toiminnassa.. | |
![]() 03.12.2008 09:35:31 | |
Komppaan kyllä Fuzzya Pyhätunturin hotellin meiningissä. Henkilökunta on loistavaa väkeä. Samoin Rukahovissa. Mutta kyllä mukavinta on aina Rukan Zonessa. Änd Unnunnuu.... | |
![]() 03.12.2008 09:55:03 | |
Komppaan kyllä Fuzzya Pyhätunturin hotellin meiningissä. Henkilökunta on loistavaa väkeä. Samoin Rukahovissa. Mutta kyllä mukavinta on aina Rukan Zonessa. Onko Tiku ja Taku vielä Pyhällä hommissa? Humppajyrä | |
![]() 03.12.2008 12:32:42 | |
Ketäs mahtanet meinata, en oo itte ainakaan törmänny Ko. lempinimiin..? Änd Unnunnuu.... | |
![]() 03.12.2008 13:03:15 | |
Ketäs mahtanet meinata, en oo itte ainakaan törmänny Ko. lempinimiin..? Ne on kaksi samankokoista ja näköistä, lyhythiuksista tarjoilijaa. En muista niiden oikeita nimiä. Sangen miellyttäviä henkilöitä. Humppajyrä | |
![]() 03.12.2008 17:49:24 | |
Mutta kyllä mukavinta on aina Rukan Zonessa. Mä löin sielläkin pääni mm. kattoon. Hikinen kolo. Kolmiomaisella evällä varustetusta petokalasta otettu solunäyte.=? | |
![]() 03.12.2008 18:39:45 | |
Mä löin sielläkin pääni mm. kattoon. Hikinen kolo. Eihän ne ole tehty tuommosille lipputangoille. Munhan piti ryömiä pianon alta omalle työpaikalle, et olis varmaan siitäkään päässy. COVS n:o 1. | |
![]() 03.12.2008 18:47:11 | |
Eihän ne ole tehty tuommosille lipputangoille. Munhan piti ryömiä pianon alta omalle työpaikalle, et olis varmaan siitäkään päässy. No eihän mitään ole tehty tämmöisille lipputangoille, vitun kääpiöt. Meripäivillä en sentään lyönyt päätäni, paitsi auton kattoon. Kolmiomaisella evällä varustetusta petokalasta otettu solunäyte.=? | |
![]() 03.12.2008 20:33:05 | |
Eihän ne ole tehty tuommosille lipputangoille. Munhan piti ryömiä pianon alta omalle työpaikalle, et olis varmaan siitäkään päässy. Mie (186cm) mahun ainakin hyvin. Jopa pöydälle. Hikiset kolot on parhaita. Ja kuhilas, on ne siellä vielä, Tiku ja Taku meinaan. Änd Unnunnuu.... | |
![]() 03.12.2008 20:35:47 | |
Mie (186cm) mahun ainakin hyvin. Jopa pöydälle. Hikiset kolot on parhaita. Ja kuhilas, on ne siellä vielä, Tiku ja Taku meinaan. Tuo nyt kolauttaa pään joka paikkaan ja se on kolmatta metriä pitkä. Kato mun omasta kuvasta... COVS n:o 1. | |
![]() 03.12.2008 20:37:25 (muokattu 03.12.2008 20:37:35) | |
Tuo nyt kolauttaa pään joka paikkaan ja se on kolmatta metriä pitkä. Kato mun omasta kuvasta... Se on vissin ennen pelannut jotain koripallotyyppistä peliä tai heilutellu lippua jossain. Siellähän ne on muutkin pitkät. Meilläpäin sanottais että tuo ei oo ennää pitkä, tuo on roikale. COVS2. | |
![]() 03.12.2008 20:38:49 | |
Ai jaa mie meen sitten vissiin Tikun ja Takun kans samaan kastiin. Varsinkin kun tuo hiustyyli ei paljon pituutta mulle lisää.. Änd Unnunnuu.... | |
![]() 03.12.2008 21:28:32 | |
No huh. Eipä tuo meikäläisen arvoasteikolla kauheen korkeelle nouse. Bäkkärilläkin löin pääni kattoon. Kouvolahan on sinänsä mukava paikka, jos on impannut. No ei todellakaan ole Kouvolan mulligans aivan helmi paikka. Henkilökunnassa on yksi kaikki tietävä "musiikkivastaava", joka tulee neuvomaan jopa ammattimiksaajia työssään (ei siis minua). Normilause tältä herralta kuuluu "leikkaa sitä 150 Hz, kumisee!". Kyllä kumisee jos perkele lava on ontto lastuleyhäkkäry, toimii itsessään subbarina. Miehellä on myös vahva näkemys mitä raflassa pitäisi soittaa; "onks teillä Mambaa tai Jii Karjalaista?". Ravintolan henkilökunta ja hotellin myös on kyllä mukavaa ja ansaitsee ison plussan. Tosin kerran tarjottu ruoka oli todella surkeaa, mutta yleensä ok. Onko kukaan ollut viime aikoina Joensuussa Kimmelissä keikalla? Minä olin ja paikka on nostanut profiilia kyllä todella paljon. Bändikoordinaation on ulkoistettu ja nyt homma toimii todella hyvin: kantajat ovat paikalla sekä tullessa että lähtiessä, etukäteen tiedustellaan majoitustarpeet, ruokavaliot sekä ilmoitetaan tarkka aika-taulu. Lisäksi bäkkärillä on riittävästi virvokkeita ja se on ihan kunnon kabinetti. Ruokailu järkätään halutun kellonajan mukaan ja tämä bändikoordinaattori hoitaa kaiken sen. Avaimet bäkkärille ja huoneisiin napsahtaa käteen ja herra ohjaa vielä huoneisiinkin asti tarvittaessa. Tätä voi kutsua hyväksi palveluksi :) - puoliamatööri - | |
![]() 03.12.2008 23:11:24 | |
Aleksin Tillander on ollut virolaisille hyvä keikkamesta. Suosittu. | |
![]() 03.12.2008 23:15:38 | |
No ei todellakaan ole Kouvolan mulligans aivan helmi paikka. Henkilökunnassa on yksi kaikki tietävä "musiikkivastaava", joka tulee neuvomaan jopa ammattimiksaajia työssään (ei siis minua). Normilause tältä herralta kuuluu "leikkaa sitä 150 Hz, kumisee!". Kyllä kumisee jos perkele lava on ontto lastuleyhäkkäry, toimii itsessään subbarina. Miehellä on myös vahva näkemys mitä raflassa pitäisi soittaa; "onks teillä Mambaa tai Jii Karjalaista?". Ravintolan henkilökunta ja hotellin myös on kyllä mukavaa ja ansaitsee ison plussan. Tosin kerran tarjottu ruoka oli todella surkeaa, mutta yleensä ok. Onko kukaan ollut viime aikoina Joensuussa Kimmelissä keikalla? Minä olin ja paikka on nostanut profiilia kyllä todella paljon. Bändikoordinaation on ulkoistettu ja nyt homma toimii todella hyvin: kantajat ovat paikalla sekä tullessa että lähtiessä, etukäteen tiedustellaan majoitustarpeet, ruokavaliot sekä ilmoitetaan tarkka aika-taulu. Lisäksi bäkkärillä on riittävästi virvokkeita ja se on ihan kunnon kabinetti. Ruokailu järkätään halutun kellonajan mukaan ja tämä bändikoordinaattori hoitaa kaiken sen. Avaimet bäkkärille ja huoneisiin napsahtaa käteen ja herra ohjaa vielä huoneisiinkin asti tarvittaessa. Tätä voi kutsua hyväksi palveluksi :) No jo on meininki muuttunut. Humppajyrä | |
![]() 04.12.2008 00:48:51 | |
Aleksin Tillander on ollut virolaisille hyvä keikkamesta. Suosittu. Ja Turkuhalli suomalaisille. Tää on niin tätä. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)