Tindrum 02.12.2008 10:25:41 (muokattu 02.12.2008 10:34:37) | |
---|
Ihme hommia. m©
"Ketä tänään lyötäisiin?" K-Supermarket |
Perro Stupido 02.12.2008 12:22:54 | |
---|
Ihme hommia. Tähän oli vielä minuutti sitten vastaus. Sekin katosi. :( "If you think you are too old to rock 'n roll then you are." -Lemmy |
Kailis 02.12.2008 15:18:29 | |
---|
Tätä on tapahtunut joo. Saa nähdä koska katoaa tää ketju. |
Tindrum 02.12.2008 20:44:35 | |
---|
Lukkoa tuli jo tuonne soittaminen-osioon samaan aiheeseen. DDR-demokratiaa. Varmaa kalu suurenee, kun pystyy anonyyminä isottelemaan "mode" -nickin takana. Toivottavasti maistuu. Ihmettelen ettei aiheesta saa keskustella. Kohta varmaan vietän viikon "lomalla", kun modella ei ego kestä lukea näitä... m©
Pieni rumpalipoika 02.12.2008 21:23:26 | |
---|
Lukkoa tuli jo tuonne soittaminen-osioon samaan aiheeseen. DDR-demokratiaa. Varmaa kalu suurenee, kun pystyy anonyyminä isottelemaan "mode" -nickin takana. Toivottavasti maistuu. Ihmettelen ettei aiheesta saa keskustella. Kohta varmaan vietän viikon "lomalla", kun modella ei ego kestä lukea näitä... Ilman moderointia tää palsta kuolisi omaan mahdottomuuteensa hyvin nopeasti. Toisekseen löytyy moderointihuone sekä backstage-osasto johka tämän tyyliset itkuvirret oikeammin kuuluu. Itse toki olen aika vapaan linjan kannattaja, mutta yllä kuitenkin vastaus kysymykseesi. Ja ihan varmasti suorasta vittuilusta ylläpidolle heilahtaa jäähyä jos sitä aikansa jatkaa. Kannattaa kuitenkin muistaa, että tämä palvelu ei ole mikään itseestäänselvyys. Tämä on täysin Paason ja Petäjän jo vuosikymmenen jatkunutta vapaaehtoistyötä ja moderaattorit heidän valtuuttamiaan, luotettaviksi tuntemiaan henkilöitä. Ei moderointi toki ole tälläkään palstalla aukotonta tai aina oikeamielistä, mutta silti musta ihan hyvää. Esim. IRC-galleriassa olen itse kokenut aika mielivaltaista ja amatöörimäistä moderointia, vaikka palvelu on selkeä bisnes jossa moderaattoreille maksetaan ihan palkkaa. Rummut nurin ja nussimaan! |
Tindrum 02.12.2008 22:20:52 | |
---|
Toisekseen löytyy moderointihuone sekä backstage-osasto johka tämän tyyliset itkuvirret oikeammin kuuluu. Mode ei vastaa eikä reagoi viesteihin... pitäis varmaan tulla tapaamaan ihan paikanpäälle, jos haluais vaihtaa mielipiteitä. m©
Tindrum 02.12.2008 22:22:49 | |
---|
Ilman moderointia tää palsta kuolisi omaan mahdottomuuteensa hyvin nopeasti. Itse toki olen aika vapaan linjan kannattaja, mutta yllä kuitenkin vastaus kysymykseesi. Ja tuossahan se DDR-asenne tulikin selväksi. Kiitos mielipiteestä. m©
Pieni Rumpalipoika jeesustelee =D Tietää hyvin itsekin että kuuluu ns. siedettyihin tapauksiin. |
Roberto 02.12.2008 23:50:40 | |
---|
Pieni Rumpalipoika jeesustelee =D Tietää hyvin itsekin että kuuluu ns. siedettyihin tapauksiin. Heheh :D Luulis että mode jaksais natsismikohtauksen yllättäessä edes tiedottaa miksi viestejä on poistettu ja/tai aihe lukittu. Tulis ne rajatkin selvemmiksi. |
hansakemanelius 02.12.2008 23:56:40 | |
---|
Hyvää yötä! (Tämän saa poistaa). Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 03.12.2008 00:03:03 | |
---|
Heheh :D Luulis että mode jaksais natsismikohtauksen yllättäessä edes tiedottaa miksi viestejä on poistettu ja/tai aihe lukittu. Tulis ne rajatkin selvemmiksi. Tätä yritin perätä joskus itsekin. Lasten kasvatuksenkin perussääntö; jos ilmenee pakottavaa tarvetta rangaista, suhteuta rangaistuksen määrä tekoon ja tee selväksi, mistä rangaistaan. |
Roberto 03.12.2008 09:44:14 | |
---|
Tätä yritin perätä joskus itsekin. Lasten kasvatuksenkin perussääntö; jos ilmenee pakottavaa tarvetta rangaista, suhteuta rangaistuksen määrä tekoon ja tee selväksi, mistä rangaistaan. Se on kuule aivan liian työlästä, ja veikkaan et törmättäisiin myös linjaus-ongelmiin. |
Kailis 03.12.2008 12:37:06 | |
---|
Se on kuule aivan liian työlästä, ja veikkaan et törmättäisiin myös linjaus-ongelmiin. tiedottaa miksi viestejä on poistettu ja/tai aihe lukittu. Vastasin omalla postauksellasi. |
Roberto 03.12.2008 13:28:02 | |
---|
Vastasin omalla postauksellasi. Nerokasta. |
Pieni rumpalipoika 03.12.2008 16:08:08 | |
---|
Pieni Rumpalipoika jeesustelee =D Tietää hyvin itsekin että kuuluu ns. siedettyihin tapauksiin. Hoho. Okei. Siis tuskinpa Juhani ja Johtaja ovat moderaattoreille kuitenkaan sellaisia ohjeita antaneet, että "PRP:n annatte tehdä sitten ihan mitä tahansa ilman seuraamuksia". Sitä paitsi olenhan mä ollut itsekin jäähyllä jokusen kerran. Toisekseen, vaikka olen tänne vuosien varrella kirjoitellut aikamoisen vakallisen paskaakin, en muista kyllä moderaattoreille vittuilleeni suoraan. Rummut nurin ja nussimaan! |
Pieni rumpalipoika 03.12.2008 16:11:09 | |
---|
Mode ei vastaa eikä reagoi viesteihin... pitäis varmaan tulla tapaamaan ihan paikanpäälle, jos haluais vaihtaa mielipiteitä. Joo tervetuloa vain! Meillä on ovet aina auki kaikille 90000 muusikoiden.netin rekisteröityneelle käyttäjälle. Sauna on lämmin ja oluttakin on! Hoho. Rummut nurin ja nussimaan! |
Tindrum 03.12.2008 17:34:07 (muokattu 03.12.2008 17:34:39) | |
---|
Joo tervetuloa vain! Meillä on ovet aina auki kaikille 90000 muusikoiden.netin rekisteröityneelle käyttäjälle. Sauna on lämmin ja oluttakin on! Hoho. Teillä? Hoho. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! m©
Youni 08.12.2008 14:28:03 | |
---|
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Syncopation 13.12.2008 14:18:15 | |
---|
Musta-aukko? :O Drummers never die! |