Aihe: Julkinen anteeksipyyntö ja selvitys tapahtuneesta
1 2 3 4 5
Kailis
26.11.2008 18:54:21

Suvaitsevaisuus on syöpä.

No joo, en tätä ihan ohjenuorana lähtisi pitämään.
Cimble
27.11.2008 14:44:49
No joo, en tätä ihan ohjenuorana lähtisi pitämään.

Ei kannatakaan. Aina voi vähän katsoa tilanteen mukaan. Mutta selkeästi esim. rikolliset teot eivät useinkaan oikene pelkällä ymmärryksellä ja päänsilittelyllä.
Ei Venäjästä selviä hengissä...
Coma_
27.11.2008 15:12:27
Mikä on nyt homman idea? Mitä ja miten on huijattu?
Kailis
27.11.2008 20:41:57

Mikä on nyt homman idea? Mitä ja miten on huijattu?

Mene sivulle yksi ja lue alusta
Coma_
27.11.2008 21:18:39
Luin jo aiemmin ekat kaks sivua joissa ei puhuta kun huijaajan mielentilasta..
Kailis
28.11.2008 14:04:20

Luin jo aiemmin ekat kaks sivua joissa ei puhuta kun huijaajan mielentilasta..

Ekalta sivulta;

http://www.google.fi/search?client= … %B6m&meta=&btnG=Google-haku
Hetfield
28.11.2008 14:39:24

Eipä ole näemmä ollut onlinessä tuon ketjun alun jälkeen, mutta ainakin yksi jäsen sai rahat takaisin. Mikähän on lopulta totuus tässäkin jutussa..?
I quit the band... Now I just play with myself.
Cimble
28.11.2008 15:31:20
Eipä ole näemmä ollut onlinessä tuon ketjun alun jälkeen, mutta ainakin yksi jäsen sai rahat takaisin. Mikähän on lopulta totuus tässäkin jutussa..?

Siitä voi jokainen tehdä omat päätelmänsä.
Ei Venäjästä selviä hengissä...
Henko
28.11.2008 16:00:00

Noita kallonkutistajia ei sentään ihan helpolla kukaan onnistu huijaamaan, tosin niitäkin löytynee. Ja sekin vaatii aika kauan aikaa.
"Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista".
jimiboy6
30.11.2008 13:54:00
Terve vaan kaikille. Nyt on sitten alkanut tulemaan asiasta enemmän tietoa myös minullekkin elikkä ensin paikalliseslta psykiltä tuli lähetys isomalle tasolle ja diagnoosi on löydetty ja se on kaksi-suuntainen mielialahäiriö.Se ei todellakaan ole mikään puolustus millekään mutta itsellenikin alkaa valottua kaikki nyt ja on helpompi selvittää asioita kun tietää mitä on käynyt.Itseasiassa aika moni on saanut rahojaan takaisin ja kaikki tulevat saamaan,se on varma. Oma elämäni on muuttunut todella paljon viimeisen vuoden aikana ja tuntuu hullulta miten asiat on mennyt mutta sen vaan piti mennä näin ja sille en mitään muuta voi kun hoitaa asiat kuntoon mahd nopeasti. Olen saanut superhyvän työpaikankin ja rokin soittelut jatkuvat joten jos vielä on ihmisiä jotka eivät ole ottaneet yhteyttä niin ottakaa jotta saa kaiken hoidettua. Vielä kerran haluan painottaa että olen suunnatoman pahoillani kaikesta ja toivon että tästä tapahtumasta voisi olla hyötyä joillekin joilla on samoja taipumuksia ja että tajuaa hakea apua ennenkuin mitään tälläista pääsee tapahtumaan.
Toivon teille kaikkea hyvää ja on hienoa että asia on herättänyt paljon keskustelua, juuri se oli tämän ketjun tarkoitus, ei se että saisin mitään säälipisteitä asiasta.Älkää missään nimessä sulkeko ketjua koska haluan että jos tulee myöhemmin selvittämättömiä asioita niin ne voidaan tätä kautta selvittää.

Jimi
Robert
30.11.2008 15:28:52
Edelleen olen sitä mieltä, että pointsit kotiin Jimille. Kaikki meistä tekevät virheitä, ja vaatii suurta rohkeutta korjata ne.
opaa
30.11.2008 16:15:43
Edelleen olen sitä mieltä, että pointsit kotiin Jimille.

Sama täällä.
RonRoco
01.12.2008 16:52:42
Edelleen olen sitä mieltä, että pointsit kotiin Jimille. Kaikki meistä tekevät virheitä, ja vaatii suurta rohkeutta korjata ne.

Porukalle tuntuu olevan eritäin vaikeaa korjata edes pieniä ongelmia tai pyytää anteeksi pieniä tekoja. Tälläinen lähestyminen vaatii jo huomattavasti enemmän.

Itse jouduin huijauksen kohteeksi huuto.netissä kun tyhmänä otin riskin ja maksoin myyjälle 300e vaikkei myyjällä ollut yhtään palautetta. Tein rikosilmoituksen mutta sehän ei mitään auta. Rahoja en koskaan saa takaisin. Huomattavasti halvemmalla Jimikin olisi tästä selvinnyt pitämällä vain matalaa profiilia ja siirtämällä eurot parempaan säilöön.

Tsemppiä jimille!
...Ravi Shankar and Robert Johnson are the only guitar players I listen to. - George Harrison
Mertsi
02.12.2008 13:30:32
Minä olin yksi huijatuista ja sanonpas tähän sanasen.
Jälkipyykki yms. on hoidettu mun mielestä mallikkaasti. Nyt olen saanut jo puolet rahoista takaisin ja luotan kyllä siihen, että se toinenkin puolikas tulee. Kiitokset Jimille tunnustuksesta ja avoimuudesta. Eli tässä on sitten ainakin yksi anteeksianto. Yhteydenpito ja kohtelu mitä olen selvityksen ajalla saanut on ollut todella ymmärtävää ja asiallista.

Toivotaan, että saat asiat kohdalleen. Aikaa se ottaa, mutta tieto auttaa jo jonkin verran.
Kiittää pitää! Ps.150 kalamies#21 >-)))>
MrQ
02.12.2008 21:36:58
Kevyttä offtopiccia...

Mutta en nyt täysin ymmärrä miten bipolaarihäiriö aiheuttaa, jos olen oikein ymmärtänyt, tietämättömyyttä omista toimistaan ja niiden seurauksista.

En sano että näin ei olisi tai voisi olla, enkä pyri missään nimessä ketjun aloittajaa dissaamaan tai mustamaalaamaan, mutta molempien yhtyeitteni laulajilla on todettu ja hoidossa oleva 2-suuntainen, itselläni vahva epäilys moisesta ja muutenkin parilla muulla ystävällä joko ykkös tai kakkostyypin bipo, eikä kukaan näistä ole raportoinut mitään aivan vastaavaa, tai mitään tähän viittaavaakin.

Itseäni siis kiinnostaa jo itsenikin takia, en todellakaan tarkoita vähätellä aiheesta koituvia vaivoja.
Jokapaikanapina
02.12.2008 21:42:19
Kevyttä offtopiccia...

Mutta en nyt täysin ymmärrä miten bipolaarihäiriö aiheuttaa, jos olen oikein ymmärtänyt, tietämättömyyttä omista toimistaan ja niiden seurauksista.

Eihän se nyt suoranaisesti aiheutakkaa, mutta sillon kun on se mania-jakso, niin tuntuu menevän todella lujaa; mikään ei mee väärin eikä seuraamuksia oo. Ja jos vaikka rahapula sitten on, niin ei siinä välttämättä tuu mieleen ekana mahdolliset seuraukset.

Näin mää oon kässänny. Mut ei, ei toi todellakaan silti oo mikään pätevä "tekoselitys", ja peukut pystyyn jimille kun virheitään korjaa!
Hynkel
02.12.2008 22:04:10
^^lopettakaapa se Kalle Kotipsykiatrin leikkiminen alkuunsa. Teillä ei ole hajuakaan bipolaarisuudesta ja mitä se aiheuttaa, joten let it be.

Tsemppiä Jimi ja hatunnosto täältä ainakin!
"One has tried, one has failed, one can do no more." -Bertram Wilberforce Wooster
MrQ
02.12.2008 22:20:34
^^lopettakaapa se Kalle Kotipsykiatrin leikkiminen alkuunsa. Teillä ei ole hajuakaan bipolaarisuudesta ja mitä se aiheuttaa, joten let it be.

Ei, ei tietenkään ole.
Lue se alkuperäinen viestini uudestaan, kypsyttele sitä muutama vuosi ja kun olet ymmärtänyt luetun, palaa kommentoimaan.
Kailis
02.12.2008 23:05:55 (muokattu 02.12.2008 23:07:27)

Niin no...jotkut ei tiedä onko ne Hitlereitä, Piruja, Kilmistereitä, Maccoja tai soittaako Kississä...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)