Aihe: MIDI ongelma!
1
kauhee apina
29.11.2008 15:09:10
Moi
Aioin käyttää midiä äänityksiin ja huomasin että jossain random kohdassa joku soundi jää soimaan vaikka ei pitäisi. Voisiko joku viisaampi ihminen kertoa mistä on kyse?
EelisHyvarinen
29.11.2008 21:19:18
Ilmeisesti siis Note Off -viesti jää tulematta. Mullakin sama ongelma silloin tällöin, mikä johtunee halpiskeyboardistani eli sen huonoudesta. Oisko sullakin sama syy?

Tietysti olisi hyvä tietää, onko tuo ongelmasi silloin kun soitat jotain midisoitinta vai esim. kun toistat midiä jollain softalla.
"Eelis sulla on juuttunut omena kurkkuun!" -Samu, 9 "Kaikki palvokaa Eelis-setää!" -Pessi, 10
kauhee apina
30.11.2008 16:40:14 (muokattu 30.11.2008 16:40:59)
No syna on korgin laatu tavaraa, joten siitä ei ollu kyse. Yritin siis Guitar prosta viedä midin kautta synaani tavaraa ja sit äänittää synan soundeilla kappaleen koneelleni. Sain kuitenkin jo onnistumaan sen.
Jaava
02.12.2008 00:13:26
Onko sulla langaton verkko päällä? Jostain syystä ne tuppaa aiheuttamaan joissakin ajureissa sellasia häiriöitä, että yhteys laitteiden välillä katkeilee ja ne noteoffit voi jäädä menemättä perille. Mulla tapahtuu usein, jos jätän verkon päälle.
''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
nappero
02.12.2008 09:48:50

No syna on korgin laatu tavaraa, joten siitä ei ollu kyse. Yritin siis Guitar prosta viedä midin kautta synaani tavaraa ja sit äänittää synan soundeilla kappaleen koneelleni. Sain kuitenkin jo onnistumaan sen.

Mua kiinnostas tietää miten tämä toimii.. Oon yrittäny sitä runkata toimimaan, mutta ei sitten kirveelläkään onnistu. =(
Terve ja heipähei!
Mismatch error
04.12.2008 11:50:56
Mua kiinnostas tietää miten tämä toimii.. Oon yrittäny sitä runkata toimimaan, mutta ei sitten kirveelläkään onnistu. =(

Kyseessähän on tekniikkalaji..
Itse asiassa en oo koskaan tuota "livenä" edes ole ajatellut tekeväni, oon tarvittaessa tallentanu tiedoston midifileeksi ja siirtäny kortilla synaan. Toimii näinkin. Mieluummin sitä soittaa ite. :)
"I'll rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy." -Tom Waits
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)