Mandarax 01.12.2008 14:42:34 | |
---|
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Dunga 01.12.2008 14:46:07 | |
---|
"You're entering a world of pain." |
Mandarax 01.12.2008 15:04:44 | |
---|
Taitaa olla Strat plus sarjalaisia: http://www.xhefriguitars.com/page2.html Kappas - eipä ollutkaan modailtu mitenkään! Lukkovirit, talla, satula ja mikitkin täsmää.. Kiitokset tästä! Jos jollakulla on vielä tietoa käytetyn Plussan hintahaarukasta, niin otan infon kiitollisena vastaan! I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Dunga 01.12.2008 15:07:24 (muokattu 01.12.2008 15:10:56) | |
---|
Eiköhän ne siinä 700-1000e paikkeilla liiku. e. Näin siis mutulta, korjatkaa toki jos oon väärässä. "You're entering a world of pain." |
tonni kuulostaa aika suolaiselta, nuo on kuitenkin siltä uima-allasrouttauskaudelta, taisi joissain olla viilujakin monipalaista runkoa peittämässä? ebayssä näyttää liikkuvan n. 700e buy it now-hinnoilla. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
spedu ray 02.12.2008 11:42:18 (muokattu 02.12.2008 11:43:15) | |
---|
Kyllä se 700 tosiaan on lähellä oikeaa hintaa. Myös tuo 2-ruuvinen talla tiputtaa yleensä fenderin hintaa aikaa roimasti. Tonni on käypä hinta asiallisesta usa vintagesarjalaisesta, jonka kehotan kyllä mieluummin ostamaan. Fender+Monster+Marshall=OK |
wilo 02.12.2008 11:47:59 | |
---|
Kyllä se 700 tosiaan on lähellä oikeaa hintaa. Myös tuo 2-ruuvinen talla tiputtaa yleensä fenderin hintaa aikaa roimasti. Tonni on käypä hinta asiallisesta usa vintagesarjalaisesta, jonka kehotan kyllä mieluummin ostamaan. Moro! Itse 2-point tallassa ei liene kuitenkaan teknisesti mitään vikaa. Sekö tiputtaa hintaa, että se ei vaan ole vintage-tyylinen talla? Mikä usa vintage -sarjassa on erityistä, että suosittelet sitä? t. Ville |
p130 02.12.2008 11:55:34 | |
---|
tonni kuulostaa aika suolaiselta, nuo on kuitenkin siltä uima-allasrouttauskaudelta, taisi joissain olla viilujakin monipalaista runkoa peittämässä? ebayssä näyttää liikkuvan n. 700e buy it now-hinnoilla. Kyllä tuossa on viilu, kuten tehtaan ilmoituksen mukaan kaikissa burst-plussissa. Mulla oli umpimusta plus deluxe, ja jopa siinä oli viilu! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Crossroad 02.12.2008 14:48:58 | |
---|
vanhempaa american standard plus mallia,ei kuitenkaan deluxe plus.saarniviilu tai saarnibody,itse muistan lukeeneeni että myös koko ash-bodyjä olisi noissa ollut,mutta en jaksa etsiä tietolähteitä,voin muistaa väärinkin.jossain vaiheessa rullasatula muuttui hieman toisenlaiseksi.tuohon malliin ei muistaakseni saa enää varaosia mistään.itse nostaisin tuon hinnan hieman korkeammalle kuin 700e.tuo oli huomattavasti american standardia kallimpi versio silloin joskus.american vintaget on taas ihan eri asia,jos tykkää modernista stratosta niin tuo on mielestäni hyvä valinta.hyvin tehtyjä kitaroita.tuo uimaallas juttu nostetaan aina esiin,mutta jos olisi kaksi bodyä missä toisessa olisi uima-allas ja toisessa "vintage routtaukset" niin tuskin ainakaan omilla puukorvilla niitä erottaisin toisistaan. |
Crossroad 02.12.2008 14:55:22 | |
---|
|
pnorman 02.12.2008 15:37:13 | |
---|
Moro! Itse 2-point tallassa ei liene kuitenkaan teknisesti mitään vikaa. Sekö tiputtaa hintaa, että se ei vaan ole vintage-tyylinen talla? Mikä usa vintage -sarjassa on erityistä, että suosittelet sitä? t. Ville Moi Ei 2-point talla arvoa laske. Niitä löytyy kaiken hintaluokan stratoista, Custom Shop mukaan lukien. 2-point on "moderni" versio, joka ainakin teoriassa pitää virettä paremmin jos kampea käyttää raskaammalla kädellä. Perinteistä tallaa löytyy niinikään kaikissa hintaluokissa. Joku tykkää jommasta kummasta, joku molemmista. Itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. T Petri |
Crossroad 02.12.2008 15:51:15 | |
---|
|
Kiinankeisari 02.12.2008 18:50:22 | |
---|
tuo uimaallas juttu nostetaan aina esiin,mutta jos olisi kaksi bodyä missä toisessa olisi uima-allas ja toisessa "vintage routtaukset" niin tuskin ainakaan omilla puukorvilla niitä erottaisin toisistaan. niin, eihän nyt ollut kyse siitä että onko siinä korvin kuultavaa eroa saundissa vaan hinnan muodostamisesta :) uima-altaalliset ei ainakaan vähän aikaa sitten ollu yhtä haluttuja ja sen takia ehkä hippasen halvempia. minä en varmasti erota nitrolakallisen kitaran saundia muovilakkaisesta, mutta silti ne on yleensä kalliimpia. noin niinkun esimerkiksi. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Crossroad 02.12.2008 18:58:12 | |
---|
niin, eihän nyt ollut kyse siitä että onko siinä korvin kuultavaa eroa saundissa vaan hinnan muodostamisesta :) uima-altaalliset ei ainakaan vähän aikaa sitten ollu yhtä haluttuja ja sen takia ehkä hippasen halvempia. minä en varmasti erota nitrolakallisen kitaran saundia muovilakkaisesta, mutta silti ne on yleensä kalliimpia. noin niinkun esimerkiksi. juu,ymmärsin,mutta oikeasti asia tulee esille usein keskusteluissa.valmistuksen kannalta uima-allas on varmasti halvempi ja itse näen sen vaan positiivisena,kun yrittää survoa piuhasotkun takaisin pleksin alle ja voi sinkkujen tilalle vaihdella humpparia kätevästi.tuskin tuo puuttuva puuaines sustainia vähentää ja kun pleksi on päällä niin asia on ikäänkuin merkityksetön rumuuden kannaltakin. |
Kiinankeisari 02.12.2008 19:14:14 | |
---|
kysymyshän on ennenkaikkea vintagepurismista ja perinteestä (sama juttu noiden 2-point-tallojen kans). jos leo olis aikoinaan koonnut lehmuksesta 24-nauhaisia, mahonkikaulalla ja bindauksella varustettuja tuplahumppariskeboja, vois nykypäivän käsitys "oikeasta" stratosta olla vähän erilainen :) ja minä henk. koht. oon ihan näitä perinnemallien miehiä, fiiliskysymys varmasti pitkälti. "soita silleen makeesti" -Albert Järvinen |
Crossroad 02.12.2008 19:58:57 | |
---|
kysymyshän on ennenkaikkea vintagepurismista ja perinteestä (sama juttu noiden 2-point-tallojen kans). jos leo olis aikoinaan koonnut lehmuksesta 24-nauhaisia, mahonkikaulalla ja bindauksella varustettuja tuplahumppariskeboja, vois nykypäivän käsitys "oikeasta" stratosta olla vähän erilainen :) ja minä henk. koht. oon ihan näitä perinnemallien miehiä, fiiliskysymys varmasti pitkälti. pidän myös paljon vintage-stratoista,mutta modernimmat stratotkin on mieleen.sama pätee muihinkin merkkeihin.6-ruuvi talla on omasta mielestäni oikein säädettynä erinomainen talla. |
spedu ray 03.12.2008 13:19:22 (muokattu 03.12.2008 13:20:39) | |
---|
Juu tätä puristinäkökulmaa minullakin. Vintage-malli vaan on vintage-malli. Vanhassa vara parempi ja silleen. :) Mielipiteeseeni vaikutti sekin, että vaihdoin tuossa taannoin kitaroita aika tiuhaan ja tuli toria seurattua. Siellä lojui aika kauan pari 2-ruuvista mallia, kun oli liian kova hintapyyntö (lojuu toki aina paljon muutakin). Eli jälleenmyyntiarvoa lähinnä tarkoitan, perinteisille peleille on enemmän haluajia. Mutta eihän niitä ostajia koskaan tarvitse kuin yhden. B) ps. kts. profiilini. Suosittelen kumpaakin noita, bonnieta ja srv:tä, kaikille stratomiehille. Vastaavia kannattaa hommata, niissä on kohdillaan oikeastaan kaikki. Fender+Monster+Marshall=OK |